Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN turbo ciagnie dopiero od 2200obr - dodałem logi dynamiczne


matyss___

Rekomendowane odpowiedzi

witam..autko na programie na około 160 koników , turbo awx i wtryski 0.216 ..od 2ch dni auto zaczyna ciagnac od 2200obr a wczesniej ciagło od 1800....jutro zrobie logi dynamiczne ale najpierw spytam o plecionke ....zauwazyłem , ze jest cała czarna czyli przepuszcza spaliny i czy to moze byc powodem osłabniecia auta?male cisnienie w układzie wydechowym czy cos?....turbo mam na gwarancji takze jak ono to sie wymieni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem logi ..wieczorem wstawie bo teraz nie mam zabardzo jak...dodam, ze na tym setupie zrobiłem juz koło 15tys km i nic sie nie działo wiec źle wyregulowana gruszka odpada,,a te zawalone żaluzje to sie oddaje na gwarancje czy cos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dynamiczne na 4ce

Grupy: 001,002,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001,003,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,005,006 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 009,010,011,009,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne wahnięcie doładowania pomiędzy 2000-2300 czyżby coś z czujnikiem MAF ?

właśnie od 2300 turbina utrzymuje ci dopiero zadane ciśnienie , a jak logi robione na IV biegu to powinno być znacznie wcześniej .

Zlikwiduj nieszczelność na plecionce i wtedy zrób logi ponownie . ale najlepiej każdej grupy z osobna wtedy pomiary są dokładniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok..jutro walne logi jeszzce raz jak pogoda pozwoli , bo ma lac....wtedy ewentualnie zrobie na 3cim biegu ....czujnik MAF??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy okazji plecionki może wywal też katalizator, plecionka nie jest powodem słabego wstawania turbo, 1800obr to i tak stanowczo za późno jak na t.awx..

przejrzyj wszystkie wężyki w układzie podciśnienia, jak nic złego nie znajdziesz podmień n75

wymiana filtra powietrza i paliwa nie zaszkodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A od ilu obrotów w seryjnym AFNie 110KM powinno być czuć że turbo zaczyna ciągnąć ?

U mnie od +/- 2000obr/min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się zmagałem z tym gównianym problemem na seryjnym turbo afn. kupiłem turbinę awx od vauxhall i ciąg był/jest od samego dołu

wywalałem kata, podmieniałem zaworek, duperele i zmiana turbo rozwiązała problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozwiazałem problem....wywaliło mi uszczelke od EGR ta na dole co sie przykkreca do bloku..zaslepiłem egr równiez w tym miejscu, wywaliłem ta rurke co siateczka jest zabezpieczona i auto ciagnie od 1800-1900...kata juz ponad rok nie mam..takze problem rozwiazany..zrobie jeszzce logi po tym zabiegu i zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozwiazałem problem....wywaliło mi uszczelke od EGR ta na dole co sie przykkreca do bloku..zaslepiłem egr równiez w tym miejscu, wywaliłem ta rurke co siateczka jest zabezpieczona i auto ciagnie od 1800-1900...kata juz ponad rok nie mam..takze problem rozwiazany..zrobie jeszzce logi po tym zabiegu i zobaczymy

EGR nie jest przykręcany do bloku!!!

tylko kolektor ssący i wydech są spięte za pomoca zaworu EGR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to u Ciebie finalnie będzie (przyczyna), ale w moim przypadku była to zatarta geometria czy jakoś tak. Audica zbierała się dopiero od ok. 2400 obr/min, co dla mnie było istną katorgą. Cuda robiłem, by znaleźć przyczynę, wymieniłem wszystkie filtry, paliwo lepsze, przelewy wtryskiwaczy - wszystko do czasu zrobienia logów. Na nich wyszło, że turbo nie pracuje jak powinno. Kolega zdemontował mi turbinę a ja wysłałem ją do tego serwisu. Turbosprężarka wróciła po czyszczeniu tej geometrii i auto nie do poznania. Gaz w podłogę, a auto ciągnie już od 1700 obr/min.

Nie powiem, przy okazji robienia przelewów wtrysków wyszło, że mam 3 do zrobienia :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisząc o wymianie przelewów wtrysków chodzi o wymianę wężyków tak?

na jakiej podstawie wyszło że masz 3 do robienia? do robienia czego? jaki masz silnik w ogóle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości w ramach nauki o diagnostyce VAG Panowie - czy w grupie 010 przy doładowaniu rzędu 2300 MAF mierzący 860 to nie jest ciut za mało? W serii powinno być koło 1000 ale rozumiem że tu przez turbo AWX i program tak jest ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...