mjw83 Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Ostatnio moja A4 na 1/4 baka zaczeła długo krecic dopuki załapie, az do dzis gdzie hełta i nie odpaliła, awaryjnie na gazie i jazda do stacji by dolac bęnzyny nie pomoglo po przełączeniu na BP zaczyna sie dusic jak by chodziła na dwuch po przelączeniu na gaz wraca do normy Vag nic nie pokazal zas w grupie 16 napiecie na 1 i 2 w granicach 1.20v a na 3 i 4 0.60v chyba cos nie tak nie jest jednakowe, pompka podaje paliwo, luzując przewod przy listwie zauwazyłem ogromne cisnienie ktore ustalo po paru sek, czyz by wtryski przytarte lub zapieczone co w takiej sytuacji mam zrobic prosze o szybką odp w niedziele mam jechac nią do NL
kfiat_man Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 hm, pojęcie "ogromne ciśnienie" za wiele nie mówi. Dla mnie ogromne ciśnienie to np 700 atmosfer w urządzeniach hydraulicznych, a nie 3,5 ile powinno być na listwie. Sprawdź ciśnienie paliwa manometrem. Ma być 3,5 po zdjęciu regulatora 4 atm. Wypadanie zapłonów jest charakterystyczne dla niskiego ciśnienia paliwa, napięcia masz różne bo sterownik chce podać więcej słabo rozpylonego paliwa do cylindrów by wzbogacić mieszankę i wywołać zapłon.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się