prezesik18 Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 Witam, od dwóch miesięcy bujam furą na gwincie MTS. Tył jest strasznie miękki, wystarczy 2 osoby i już są przycierki, w dodatku jak mam benzynę pod korek i lpg też pełne to wystarczy że jest kierowca i się strasznie jeździ. Druga sprawa że mam niewymiarowe koła, ale mimo to zawieszenie powinno być twarde. Pamiętam jak montowałem że na przód producent dał nowe odboje, natomiast na tył musiałem przekładać ze starych amorków. Jest jakis sposób aby utwardzić gwintowane zawieszenie? Tak było: a po zatankowaniu pb do pełna tył siadł jeszcze z 1cm
karol24 Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 No to mamy ten sam problem pisałem już o tym http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/miekki-gwint-mtsa-279337/ Jak widzisz nie dowiedziałem się niczego ciekawego. Już nie pamiętam kto, sugerował mi, żeby zmienić olej na gęstszy... ale nie zdecydowałem się na taką operację (nawiercić amora, wylać tamten, wlać gęstszy, zaspawać).
Puchalke Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 Mam ten sam gwint co ty, i rozwiązałem ten sam problem "odbojami klipsami " ODBOJE KLIPSY 10szt VW OPEL AUDI SEAT SKODA (3520957742) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. , po władowaniu odbojów jest dużo twardziej, ale z auta robi sie taczka
prezesik18 Opublikowano 20 Września 2013 Autor Opublikowano 20 Września 2013 Właśnie zamówiłem, mam nadzieje że u mnie również te odboje pomogą
MatUSh Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 Dzięki za cenną uwagę, niedługo i ja doczekam się gwintu
karol24 Opublikowano 22 Września 2013 Opublikowano 22 Września 2013 Tak, dałem odboje pocięte na plasterki i trytki W moim przypadku przód po prostu skrzypiał, te odboje oczywiście więc nie da się tak ich dużo znowu wsadzić
prezesik18 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Opublikowano 23 Września 2013 Ja tylko z tyłem mam problem, dziś gościu paczkę wyślę, także jutro będę pewnie próbował to pozakładać.
MatUSh Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 Zastanawiam się nad nowym MTS a FK AK STREET
karol24 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Weż FK, kumpel ma w Pasku B5 (więc porównywalne zawieszenie) i jest sztywniej niż u mnie, bardziej mi pasuje taka opcja
prezesik18 Opublikowano 24 Września 2013 Autor Opublikowano 24 Września 2013 Założyłem te odboje/klipsy z linka od kolegi Puchalke. Montaż prosty bo wystarczy tylko auto podlewarować aby móc wcisnąć klipsy na tłoczysko amortyzatora. Auto podskoczyło do góry, dlatego musiałem gwint zlewarować w dół. Teraz jest odpowiednio twardy, właściwie mogę stwierdzić że auto "siedzi" na tych odbojach.
Puchalke Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Polecam delikatnie spiąć klipsy zipkami, ktoś gdzies kiedyś podobno pisał że klips mu wyskoczył, więc delikatnie spięcie trytytkiem załatwi wszelkie wątpliwości, pozdrawiam i cieszę się że pomogłem
prezesik18 Opublikowano 26 Września 2013 Autor Opublikowano 26 Września 2013 Polecam delikatnie spiąć klipsy zipkami, ktoś gdzies kiedyś podobno pisał że klips mu wyskoczył, więc delikatnie spięcie trytytkiem załatwi wszelkie wątpliwości, pozdrawiam i cieszę się że pomogłem Kolego mogłeś od razu napisać żeby je spiąć trytami W połowie trasy, klipsy powchodziły w osłonę odboja a ja jechałem 30km/h ---------- Post dopisany at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany at 12:46 ---------- Zrobiłem to jeszcze raz, na spokojnie. Zrzuciłem koło, oryginalny odbój z osłoną "ściągnąłem" na maksa w dół, Założyłem nad nim te klipsy, porządnie zaciskając je trytkami. Podstawiłem pod piastę kawał kołka, powolutku z lewarka auto opuściłem i tym sposobem odboje powędrowały na samą górę tłoczyska amortyzatora. Po dłuższym zastanowieniu się, stwierdzam że po prostu wtedy zrobiłem błąd montażowy wkładając je niżej od oryginalnego bardzo miękkiego odboja Dam znać jak trochę pośmigam.
karol24 Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Jaki masz odbój z tyłu, ori Audi czy ten z gwinta? ja kupiłem używkę i odboje były tylko z przodu więc na tył dałem ori. Też chyba dołaożę z tyłu ze dwa plasteki
prezesik18 Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 Z przodu miałem ori nówki (dołączone do gwinta) twarde odboje. Natomiast z tyłu musiałem przełożyć te co miałem u siebie(ori audi).
chomiczesq Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 miałem kiedyś w innym aucie gwint od MTSa straszna kopa... na dołkach dobijało tak że dźwięk przypominał "ale urwał" gwint mtsa są bardzo miękkie ja wtedy do hondy zakupiłem bo auto było typowo pokazowe i miało robić wow... więc o tym jak się zachowuje na ulicy do końca nie myślałem a na dołkach była kopa... auto miałem dość mocne bo wyrezane do cna w NA a czasem chciało się to wykorzystać i niestety na zakrętach odpuszczałem gdzie inni na markowych kitach szli jak źli
prezesik18 Opublikowano 9 Października 2013 Autor Opublikowano 9 Października 2013 Mimo to, z tej półki cenowej lepszego chyba nie ma. Zawsze można dać twardsze odboje, choć to i tak nie to samo co gwint z wyższej półki ale zawsze trochę lepiej
chomiczesq Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 odbojami nie ugra się za wiele... jedynie to że przy dobijaniu będzie "twardszy" dźwięk... ludzie w hondach czasami kombinują z innymi springami więc może i tutaj to coś da... jedni mówią że lepiej drudzy że bez zmian...
prezesik18 Opublikowano 9 Października 2013 Autor Opublikowano 9 Października 2013 bo właściwie springi mają największy wpływ na twardość gwintu - ilość zwojów, a przede wszystkim grubość zwoju, rodzaj stali z którego jest wykonany gwint. Tak jak pisałem wcześniej, można ratować się dodatkowymi odbojami...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się