UpalonY Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 Witam! Posiadam Audi a4 b5 + sekwencja o silniku AEB 1.8T + chip, mam problem samochod albo pali "na dotyk" albo wogole nie pali, jesli odpale to zazwyczaj prze kilka godzin odpala bez problemu a jesli nie odpala to czasami kilka godzin plus, minus zeby uruchomic samochod, jest to mozolne i dręczące, boję się wyjechac w dluzsza trase. Wczesniej autko chodzilo na 3 gary, jedna cewka padła, wymienilem, pozniej zatarta pompa paliwa przez jazde na oparach, wczesniej w samochodzie dzialy się rozne dziwne rzeczy zaczelo sie dziac tak na gazie pozniej po dosc dlugim postępie czasu przenioslo się to na benzyne szarpal, dławil się, nie reagowal na gaz, przy skręcaniu tracil obroty, nawet gasl, byl tak slaby, ze nie mial sily pod gorke a z gorki zapierd**, pozniej zaczelo się częste nie odpalanie, przyznam, ze pare razy zabraklo mi benzyny i nawet po wlaniu potrafil nie odpalac przez dosc dlugo, naladowalem akumulator kilka dni temu auto jakby zaczelo chodzic poprawnie ale nie w kazdej kwestii się zgadzalismy.. mianowicie przestal szarpac, reaguje na gaz lecz dalej traci obroty na skrętach i ciezko pali a dokladniej potrafi nie odpalic przez kilka godzin, a potrafi palic normalnie, raz jest tak a raz tak. Olej Lotos 15w40 ;/ , jezdze glownie na benzynie, dodam, ze w tlumiku jedna ruła przy koncówce wydechu jest zaspawana i auto chodzi jak "traktor" ale nie wiem czy ma to jakies wieksze znaczenie. Ktoś wie dlaczego czasami pali a czasami wogole nie chce zapalic? I co z tymi obrotami podczas skrecania dlaczego one spadaja? Dziękuję i pozdrawiam.
pioteros Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 najpewniej pompa paliwa... skoro zdarza się że zapali na dotyk, bledy na kompie jakies sa w ogole? albo sam przekaźnik od pompy paliwa szwankuje, kiedyś miałem taki problem ale w TDI trzeba było poruszać przekaźnikiem i auto zapalało, ale jesli na skretach dzieją się różne rzeczy kiedy paliwo przemieszcza się w zbiorniku to obstawiam pompe lub jej zatkanie olej to druga rzecz, samobój jeśli chodzi o 1.8T ale to nie od niego sa problemy z odpalaniem, rura raczej tez nie ma nic do tego
UpalonY Opublikowano 17 Września 2013 Autor Opublikowano 17 Września 2013 Pompa byla na wakacjach wymieniana, tak zostala wymieniona, ze nie pokazuje mi stanu paliwa na liczniku, a czy w benzynie jest taki przekaznik? Jesli chcialbym przejsc na inny olej to wystarczy kupic inny i zalac auto tym innym? Jesli tak to jaki olej jest najlepszym rozwiazaniem dla 1.8T+lpg?
pioteros Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 5w40 Co do pompy, kupowales nowa w zamienniku? Nie oryginalną? Drugą sprawa jest to że na lpg jeździ się często na rezerwie a wtedy pompę można szybko usmiercic
UpalonY Opublikowano 17 Września 2013 Autor Opublikowano 17 Września 2013 Jaki najlepszy 5w40? Kupowalem nowa nie oryginalna, tzn mechanik kupil wyszlo 280zl nie wiem jaka firma, moze Kager ale pewny nie jestem, wiem, ze kazal mi plywak kupic zeby mi pokazywalo stan paliwa. No co do gazu to wczesniej jezdzilem sporo na gazie i rowniez na rezerwie teraz glownie jezdze na benzynie.
pioteros Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 ten zamiennik może okazac się wadliwy a najlepiej jakbys zrobil logi dynamiczne w vagu kanalu 002 w silniku wtedy będzie wiadomo czy to pompa "przerywa" po czasach wtryskow
stomi Opublikowano 17 Września 2013 Opublikowano 17 Września 2013 a jakie powinny być maksymalne czasy wtrysków?
UpalonY Opublikowano 19 Września 2013 Autor Opublikowano 19 Września 2013 Dzisiaj zrobilem ok 60 km spalając przy tym ok 13l benzyny, samochod gasnal, nie chcial odpalic, akumulator w pewnym momencie ledwo krecil, zastanawiam sie co jest tego przyczyna..
Magicbattle Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 a laduje ci wogole ten aku? moze altek nie domaga. miernik i jak dzieja sie takie rzeczy to spprawdz ladowanie
UpalonY Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 Dzisiaj samochód stanął, zakręciłem kilka razy a przy którymś razie przestał kręcić tylko "tyk, tyk" jakby rozrusznik nei domagał, na 'popych' nie odpalił, sprzeglo mi się slizga, dzisiaj to samo po przekręceniu zapłonu slyszę jedynie "tyk, tyk". Bendiks się zawiesił czy co? Nie wiem czy idzie się jakoś dostać do tego rozrusznika czy jedynie trzeba nim na kanał wjechać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się