kbibi Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 problem polego na tym ze autko po wcisnieciu pozadnie gazu nie przyspiesza tylko obroty wzrastaja, skrzynia automat bez tipa, a jak sam ustawie sobie bieg np.2 to jest na danym biegu ok obroty rosna wraz z predkoscia, pierwszy raz mam automata a sytuacja wyglada podobnie jak w manualu gdy sprzeglo sie slizga
PAWEL69 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Witam kolege też mam automacik Najlepszym rozwiązaniem będzie podpięcie pod vaga, może będą jakieś błędy w "auto trans" Pzdrawiam
mcm Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 problem polego na tym ze autko po wcisnieciu pozadnie gazu nie przyspiesza tylko obroty wzrastaja, skrzynia automat bez tipa, a jak sam ustawie sobie bieg np.2 to jest na danym biegu ok obroty rosna wraz z predkoscia, pierwszy raz mam automata a sytuacja wyglada podobnie jak w manualu gdy sprzeglo sie slizga podobny objaw miał brachol w Omedze, niestety tam skrzynia do wymiany
PAWEL69 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 podobny objaw miał brachol w Omedze, niestety tam skrzynia do wymiany Oj tam zaraz do wymiany>choć to nie wykluczone.... Podepnij pod vag. Twój objaw wskazuje.że skrzynia jeżdzi w trybie awaryjnym..... Moim zdaniem only vaginka. Pozdrawiam PS. Możesz mieć uwalony czujnik obrotów skrzyni, częsta przypadłość starych AG.No ale to tylko przypuszczenie.
zegarmistrz Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Skrzynie może nie do wymiany.. ale na pewno tarczka biegu się skończyła (to typowy objaw).
kbibi Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Skrzynie może nie do wymiany.. ale na pewno tarczka biegu się skończyła (to typowy objaw). czy mogl bys rozwinac bardziej swoja mysl ? nie za duzo mi to mowi a narazi nie moge podpiac kompa....
luk_coventry Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Witam ja mam bardzo podobny przypadek w swojej Audi A4 (`95), ale mechanik stwierdził po analizie że jednak skrzynia jest do wymiany. Znalazłem skrzynię biegów niedrogo tylko nie wiem czy bedzie pasowała i proszę poradę i pomoc. Moje autko AUDI A4 rocznik 1995 1,8 l benzyna a znalazłem skrzynie z Audi 80 z 1993 2.6 16V czy podeszła by ta skrzynia ????
zegarmistrz Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Skrzynie może nie do wymiany.. ale na pewno tarczka biegu się skończyła (to typowy objaw). czy mogl bys rozwinac bardziej swoja mysl ? nie za duzo mi to mowi a narazi nie moge podpiac kompa.... Każy bieg w autoamcie składa się z tarczek (z okłądzinami) - jak się kończy ta okładzina to bieg zaczyna się ślizgać przez co tarczka nadaje się do wymiany.
kbibi Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2008 A wiec po sprawdzeniu VAGiem pojawil sie blad 00638 engine transmission electrical (03-10)no signal conection 2 i co to jest
PAWEL69 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 A wiec po sprawdzeniu VAGiem pojawil sie blad 00638 engine transmission electrical (03-10)no signal conection 2 i co to jest Witam Masz uszkodzoną wiązke od kompa skrzyni. Sprawdż okablowanie pod autem,sprawdż także wtyke przy samym kompie. Sterownik znajduje się pod dywanikiem pasażera. Najlepiej >miernik w dłoń i dzwoń PS. czy nie było błędu odnośnie G38? :gwizdanie: No i wspaniały
kbibi Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2008 A wiec po sprawdzeniu VAGiem pojawil sie blad 00638 engine transmission electrical (03-10)no signal conection 2 i co to jest Witam Masz uszkodzoną wiązke od kompa skrzyni. Sprawdż okablowanie pod autem,sprawdż także wtyke przy samym kompie. Sterownik znajduje się pod dywanikiem pasażera. Najlepiej >miernik w dłoń i dzwoń PS. czy nie było błędu odnośnie G38? :gwizdanie: No i wspaniały tylko to co napisalem predzej a co masz na mysli piszac G38 ?
cichy78 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Witam. Może ktoś wie czy w normalnej skrzyni automatycznej nie tip, jest filtr oleju wymienny? A4 AVANT 1.8E 1996
zegarmistrz Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Witam. Może ktoś wie czy w normalnej skrzyni automatycznej nie tip, jest filtr oleju wymienny? A4 AVANT 1.8E 1996 Tak
cichy78 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Dzięki zegarmistrz. Wymieniłem olej (stary wyglądał jak kawa z mlekiem) i filtr (oryginalny z 1996r) czyli od nowości nie wymieniany i poprawiła się o jakieś 70% praca skrzyni ale i tak pomiędzy 2 a 3 biegiem skrzynia zmienia bieg tak jak by do polowy a po chwili wskakuje przy czym potrafi porządnie łupnąć. Nie zawsze sie tak dzieje nie wiem od czego to zależy i co z tym zrobić. Nowy olej ELFMATIC G3 a filtr kupiony w nomie (oryginał). A dodatkowo po zmianie oleju w skrzyni tak jak by coś zaczęło szumieć ale nie cały czas tylko tak pulsacyjnie 1----1----1----1 itd. słychać to na P i N . Pomocy............
SZYCHA Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 Cichy78 nie chce cię martwić ale ta kawa z mlekiem nie jest normalnym objawem.....radze sprawdzić zbiorniczek wyrównawczy... jak kolor jest ten sam to ....$$$$$. Miałem to samo ale o tym pisałem już gdzieś a jeszcze jedno ...czy czasem skrzynia ci nie szarpie...czy nie ma efektu jazdy po tarce? Pozdrawia SZYCHA
marbol Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 a co to oznacza jazda po tarce? ja tak mam i od jakiegoś czasu sie zastanawiam gdzie tkwi błąd, sprecyzuje to bardziej w przedziale od 70-100km/h szczególnie kiedy delikatnie dodaje gaz czuć od podłogi po całym aucie drżenie dokładnie jakbym przejeżdzał po tarce trwa to około 1sek co chwile dopuki nie przekrocze 100km/h.dodam że sprawdzałem już wszystko oprócz półosi i skrzyni
SZYCHA Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 ... efekt "tarki" to na 99,9 usterka skrzyni. Wymieniłem wszystkie tarczki, tłoczki, zregenerowałem sprzęgło homo kinetyczne, Ja miałem tarkę na gładziutkim asfalcie... teraz śmiga płynie. tak sobie myślę że tarkę powoduje zacinający się tłoczek...skrzynia wariuje i nie wie jak ma bieg...VAG tego nie wykryje podobnie jak "kawy z mlekiem" w misce olejowej. Chyba że tarka może doprowadzić do uszkodzenia poważniejszego....ale czekać cóż wtedy to po jabłkach. Myśl #2 Zmień olej i filtr...a przy okazji i obadaj sprawę czy w misce są opiłki. Myśl #3 Co ze zbiorniczkiem wyrównawczym Cichego78?
marbol Opublikowano 9 Września 2008 Opublikowano 9 Września 2008 dowiedziałem sie że równie dobrze może to być czujnik zmiany obrotów, w piątek jade na wymiane oleju i filtra to może jakaś diagnoza padnie, od czegoś trzeba zacząć
arekopl Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 Witam, u mnie również była jazda po tarce w tym samym przedziale prędkości. Niestety musiałem wymienić sprzęgło hydrokinetyczne i teraz śmiga nie do poznania, Kosztowało mnie to 1450 zł wraz z wymianą klocków hamulcowych, 9 litrów oleju do skrzyni i regenerowane sprzęgło hydrokinet. z półroczną gwarancją. Pozdrawiam
marbol Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 gdzie tak tanio to zrobiłeś u mnie za samo sprzęgło regen. wołają 1300zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się