SkOs Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 Witam kolegi a4 ma problem 99 rok 110km (zapomnialem sprawdzic prefa) a wiec tak kolega dolal oleju i nie sprawdzil ile dolal a dolal 3 razy za duzo niz powinno byc Po przejechaniu ok 40 km nie wciskajac gazu samochod sam zaczal gazowac (obroty wskakiwaly do ponad 4.5tys) po rozmowie z kolega z forum stwierdzil ze moga byc walniete uszczelniacze zaworowe. Teraz kolega spuszcza olej i zobaczy czy wszystko bedzie ok. Jakies sugestie co moze byc jeszcze uszkodzone? Bledy: VAG-COM Version: Release 311.2-N 1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 012 AH Component: 1,9l R4 EDC G000SG 2827 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: ö Component: ö8D0 Coding: Shop #: ö8 Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 900 M Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D56 Coding: 00040 Shop #: WSC 21173 XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ5Z0K0047036 1 Fault Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D12 Coding: 12865 Shop #: WSC 06325 2 Faults Found: 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed End -------------------------------------------------------
Bedzial Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 W/g uzyskanych przez ciebie kodow nic nie wskazuje na jakiekolwiek uszkodzenia. Sterownik silnika sugeruje sprawdzic DTC (Kody bledow) w zegarach, w zegarach jedyny blad to sygnal z czujnika oleju nieprawdopodobnie wysoki czyli chodzi o ten 3krotny stan oleju, ze sterownika centralki/komfortu to tylko info ze masz upalona zarowke ktoras w oswietleniu wewnetrzyn i ze ktos probowal zaadaptowac pilot do centralki bezskutecznie. Dodatkowo pominal airbagi co jest niepokojace jak i immobilizer tez byl grzebany/jest niesprawny/interfejs go nie obsluguje tak jak airbagow. Jak mozna, k**wa, zalac tyle oleju zeby bylo az tyle i do tego nie sprawdzic stanu bagnetem:facepalm:? To zasluguje na medal tak samo jak pani ktora odjechala z pistoletem od dystrybutora paliwa wlozonym do wlewu. Skoro obroty same wskakiwaly to znaczy ze olej dostaje sie do komory spalania wiec raczej uszczelniacze do roboty, gdyby turbo zaciagalo to raczej szukalby juz slupka 1.9 TDI do kupienia.
SkOs Opublikowano 20 Września 2013 Autor Opublikowano 20 Września 2013 aha dzieki za odpowiedz ---------- Post dopisany at 12:57 ---------- Poprzedni post napisany at 08:54 ---------- airbaga pominolem w ogolnym skanie ;p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się