shut88 Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 Hej, Kupilem dzis usluge przerobienia wsadu. Dostalem go wlasnie z powrotem, autko jezdzi ok, ale bardzo chcialbym poradzic sie kogos kto bylby w stanie to ocenic. Czy nic nie jest niezdrowo poprzestawiane, czy mozna na tym spokojnie jezdzic. Bede bardzo wdzieczny za jakiekolwiek uwagi. Wsad do pobrania: Download Audi 25TDI 8E0907401Q 367155 tuned ok from Sendspace.com - send big files the easy way ---------- Post dopisany 20-09-2013 at 16:01 ---------- Poprzedni post napisany 19-09-2013 at 21:22 ---------- Zalaczam wykres z hamowni. Cos jest na pewno nie tak. Nie wiem tylko czy przez chip czy problem mechaniczny.
shut88 Opublikowano 20 Września 2013 Autor Opublikowano 20 Września 2013 STATYCZNE Grupy: 004,008,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,001,003,000,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BASIC SETTINGS Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM DYNAMICZNE Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
gregor10 Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 turbo wolno wstaje - sprawdzałeś węzyki podcisnieniowe do gruchy i n75 ? geometria luzno i plynnie pracuje ?
shut88 Opublikowano 20 Września 2013 Autor Opublikowano 20 Września 2013 Turbo wymienione, wezyki wymienione. Po polaczeniu turbo bezposrednio, z pominieciem n75 jest to samo. N75 nowy. Sztanga w BS011 zasysa sie w pelni. Jedno to to, ze turbo pozno wstaje, ale zastanawia mnie tez przeladowanie w okolicach 2500rpm i pokrywa sie to ze spadkiem momentu obrotowego na wykresie z hamowni. Moze przeplywomierz walniety?
ciahciah Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 pokaż loga dynamicznego 011 na serii
Piotrek98igo Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 turbo w tych 2,5tdi tak wstaje i wcale zle nie jest,patrzac ze to byl 3bieg... turbo po reg?
ciahciah Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 turbo działa fatalnie i nie mam na myśli wstawania, mam na myśli kładzenie się
shut88 Opublikowano 25 Września 2013 Autor Opublikowano 25 Września 2013 Logi na serii. STATYCZNE: Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM DYNAMICZNE: Grupy: 001,004,001,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,011,003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Piotrek98igo Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 odp czy turbo jest po reg?wydaje mi sie ze zle jest ustawiona sztanga,a czesto tak wlasnie jest z turbami po reg.
shut88 Opublikowano 25 Września 2013 Autor Opublikowano 25 Września 2013 Turbo uzywka, kupiona tydzien temu.
ciahciah Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 wężyki podciśnienia masz nowe? są sztywne i ciasno wchodziły? po skracaj je by były na styk
shut88 Opublikowano 25 Września 2013 Autor Opublikowano 25 Września 2013 wezyki nowe. Mimo to nie wydaje mi sie, zeby przez to turbina tak "plywala" od 2k do 3k rpm.
dieselchip_ Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 pomiar byl robiony na hamowni obciązeniowej ? możliwe ze zagrzal sie inercooler
Piotrek98igo Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 a co ma zagrzany ic do zbicia o 0,45b doladowanie wydluzl sztange o 2obroty i zloguj,zobaczymy jak bedzie
dieselchip_ Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 jezeli pomiar byl robiony na słabym nadmuchu ,mogą zadziałac albo limitery termiczne ,moze sie to objawiac spadkiem doladowania,lub co bardziej prawdopodobne przeładowaniem ktore ma miejsce przy 2000 obr ,potem szybka rekacja n75 i nagly spadek cisnienia (za duże zbicie cisnienia ),potem znowy przeładowanie przy 2800 jezeli własciciel nie czuje tego na drodze ,podejrzewam mocno dociążony pomiar ,dlatego tak szczegółowy wykres diagnoza - sprawdzic podcisnienia ,ewentualnie przeczyscic kierownice na turbo ps.zaraz przejrze ten soft chyba ze turbo zaczyna powoli umierać... ---------- Post dopisany at 21:41 ---------- Poprzedni post napisany at 21:29 ---------- soft nie jest zły ,stosunkowo zachowawczy ,pod jednym warunkiem ze masz tam manuala ,na tipa jest za duzy moment oborotwy,cisnienie zwiekszone o 0.15 nie jest zle...... przyjrzyj sie turbinie ,bez wyciagniecia jej na stół nic nie wywrózymy ,no chyba ze faktycznie podcisnienie ale wdług mnie turbo ,umyj sobie dokladnie intercooler moze jest zasyfiony.....
shut88 Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 Podcisnienie jest chyba ok, jedna rzecz spisalem tutaj: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/pomiar-szczelnosci-podcisnienia-287753/ Wydaje mi sie, ze po prostu geometria lekko sie przycina, wiec chyba oddam po prostu turbo do czyszczenia.
dieselchip_ Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 albo smigaj tak przez kilka dni... może wydmuchasz ten nagar
shut88 Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 Juz probowalem Mialem juz kilka rundek po kilkadziesiat kilometrow przy obrotach 3-4k.
dieselchip_ Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 własnie masz jezdzic w przedziale 2-3 tys ,zeby w tym zakresie lopatki zaczeły sie ruszac ,choć pewnie finalnie i tak bedziesz musiał ją wyciągać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się