Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosba o ocene przerobionego wsadu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Kupilem dzis usluge przerobienia wsadu. Dostalem go wlasnie z powrotem, autko jezdzi ok, ale bardzo chcialbym poradzic sie kogos kto bylby w stanie to ocenic. Czy nic nie jest niezdrowo poprzestawiane, czy mozna na tym spokojnie jezdzic.

Bede bardzo wdzieczny za jakiekolwiek uwagi. Wsad do pobrania:

Download Audi 25TDI 8E0907401Q 367155 tuned ok from Sendspace.com - send big files the easy way

---------- Post dopisany 20-09-2013 at 16:01 ---------- Poprzedni post napisany 19-09-2013 at 21:22 ----------

Zalaczam wykres z hamowni. Cos jest na pewno nie tak. Nie wiem tylko czy przez chip czy problem mechaniczny.

image.jpg

Opublikowano
Opublikowano

turbo wolno wstaje - sprawdzałeś węzyki podcisnieniowe do gruchy i n75 ?

geometria luzno i plynnie pracuje ?

Opublikowano

Turbo wymienione, wezyki wymienione. Po polaczeniu turbo bezposrednio, z pominieciem n75 jest to samo. N75 nowy. Sztanga w BS011 zasysa sie w pelni. Jedno to to, ze turbo pozno wstaje, ale zastanawia mnie tez przeladowanie w okolicach 2500rpm i pokrywa sie to ze spadkiem momentu obrotowego na wykresie z hamowni. Moze przeplywomierz walniety?

Opublikowano

pokaż loga dynamicznego 011 na serii

Opublikowano

turbo w tych 2,5tdi tak wstaje i wcale zle nie jest,patrzac ze to byl 3bieg...

turbo po reg?

Opublikowano

turbo działa fatalnie i nie mam na myśli wstawania, mam na myśli kładzenie się:)

Opublikowano
Opublikowano

odp czy turbo jest po reg?wydaje mi sie ze zle jest ustawiona sztanga,a czesto tak wlasnie jest z turbami po reg.

Opublikowano

wężyki podciśnienia masz nowe?

są sztywne i ciasno wchodziły?

po skracaj je by były na styk

Opublikowano

pomiar byl robiony na hamowni obciązeniowej ? możliwe ze zagrzal sie inercooler

Opublikowano

a co ma zagrzany ic do zbicia o 0,45b doladowanie

wydluzl sztange o 2obroty i zloguj,zobaczymy jak bedzie

Opublikowano

jezeli pomiar byl robiony na słabym nadmuchu ,mogą zadziałac albo limitery termiczne ,moze sie to objawiac spadkiem doladowania,lub co bardziej prawdopodobne

przeładowaniem ktore ma miejsce przy 2000 obr ,potem szybka rekacja n75 i nagly spadek cisnienia (za duże zbicie cisnienia ),potem znowy przeładowanie przy 2800

jezeli własciciel nie czuje tego na drodze ,podejrzewam mocno dociążony pomiar ,dlatego tak szczegółowy wykres diagnoza - sprawdzic podcisnienia ,ewentualnie przeczyscic kierownice na turbo

ps.zaraz przejrze ten soft

chyba ze turbo zaczyna powoli umierać...

---------- Post dopisany at 21:41 ---------- Poprzedni post napisany at 21:29 ----------

soft nie jest zły ,stosunkowo zachowawczy ,pod jednym warunkiem ze masz tam manuala ,na tipa jest za duzy moment oborotwy,cisnienie zwiekszone o 0.15

nie jest zle...... przyjrzyj sie turbinie ,bez wyciagniecia jej na stół nic nie wywrózymy ,no chyba ze faktycznie podcisnienie

ale wdług mnie turbo ,umyj sobie dokladnie intercooler moze jest zasyfiony.....

Opublikowano

albo smigaj tak przez kilka dni... może wydmuchasz ten nagar

Opublikowano

własnie masz jezdzic w przedziale 2-3 tys ,zeby w tym zakresie lopatki zaczeły sie ruszac ,choć pewnie finalnie i tak bedziesz musiał ją wyciągać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...