switch@23 Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 Witam. Spotkaliście się z latającą i brzęczącą nie miłosiernie po odpuszczaniu gazu klapką WG . Wyczytałem że tę klapkę - mocowanie sztangi można dokręcić bądź jak jest zużyta to wymiana korpusu turbiny lub zakup nowej. Pewien turbiarz zaproponował mi takie rozwiązanie a mianowicie po zdemontowaniu tej sztangi wspawanie mocowania tej sztangi tak to wygląda na zdjęciu. I teraz moje pytanie bo jestem w meega kropce...z auta turbina wykręcona diagnoza jest taka że nie da się tego przykręcić sztanga jest zbyt zuzyta i pytanie co robić...czy zgodzić się na pospawanie i jak zapewniono można z tym jeździć....albo nie dawać do spawania tylko wymiana na jakaś regenerowaną turbinę. Mam zagryzkę bo jeśli bym sie zgodził na tę opcję i po jakimś czasie ten "spaw "puści to z jakimi sie liczyć konsekwencjami żę urwane elementy tylko wypluję przez tłumik,czy są poważniejsze konsekwencje ,czy też poważnie zastanowić się nad wymiana na regenerowaną turbosprężarkę. Za wszelkie sugestie z góry dziękuję,bo temat jest dla mnie o poważny i nie ukrywam pilny 1
pioteros Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 od biedy mozna tak zrobic ale nie wierze ze dlugo potrzyma taki spaw, ciagly ruch klapki + temperatura, bedzie nonstop pracowalo ale z drugiej strony mozesz sprobowac bo jak mowisz, zamiennikow nie ma tylko nowa muszla wcodzi w gre a to sa koszta jak ci sie urwie to zadnych konsekwencji powazniejszych nie bedzie, wpadnie tylko do katalizatora/tlumika i tyle
switch@23 Opublikowano 20 Września 2013 Autor Opublikowano 20 Września 2013 ok..dzięki za odpowiedź czekam na jeszcze na inne sugestie...bo generalnie rozchodzi się o kwestię o której wczesniej nie wspomniałem...mianowicie korpus turbiny jest popękany od strony kolektora wydechowego... co niby wg oceny turbiarza...może ona jeszcze popracować.
pioteros Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 pekniecia to norma w 1.8t, wazne zeby nie bylo nieszczelnosci
switch@23 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Opublikowano 23 Września 2013 Ok .dzięki za sugestie a jeszcze jedna kwestia, bo nowa to z tego co się zorientowałem to duży wydatek rzędu 2,600 pln . I czy lepiej zakupić regenerowaną turbinę czy używaną? O ile do tego modelu silnika jest szansa znalezienie dobrego egzemplarza? ---------- Post dopisany at 19:20 ---------- Poprzedni post napisany at 06:49 ---------- Ok a mam jeszcze jedno pytanie. Model bazowy obecnej turbiny to : 058145703LX....czy jest możliwość by włożyć turbinę o numerze 058145703J ? z góry dzięki za informację.
pioteros Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 jest troszke "lepsze" ma minimalnie wiekszy wirnik gorący
switch@23 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Opublikowano 23 Września 2013 Ok. To dzięki za pomoc i chyba wymienię na tę wersję w "J" i temat przejdzie do lamusa, ....jeszcze raz dzięki
krzysiekml Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 to te same suszarki,a nowa ok. 1.700 pln
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się