Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klapka WG ..problem mocowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Spotkaliście się z latającą i brzęczącą nie miłosiernie po odpuszczaniu gazu klapką WG . Wyczytałem że tę klapkę - mocowanie sztangi można dokręcić bądź jak jest zużyta to wymiana korpusu turbiny lub zakup nowej. Pewien turbiarz zaproponował mi takie rozwiązanie a mianowicie po zdemontowaniu tej sztangi wspawanie mocowania tej sztangi tak to wygląda na zdjęciu.

4trc.jpg

I teraz moje pytanie bo jestem w meega kropce...z auta turbina wykręcona diagnoza jest taka że nie da się tego przykręcić sztanga jest zbyt zuzyta i pytanie co robić...czy zgodzić się na pospawanie i jak zapewniono można z tym jeździć....albo nie dawać do spawania tylko wymiana na jakaś regenerowaną turbinę.

Mam zagryzkę bo jeśli bym sie zgodził na tę opcję i po jakimś czasie ten "spaw "puści to z jakimi sie liczyć konsekwencjami żę urwane elementy tylko wypluję przez tłumik,czy są poważniejsze konsekwencje ,czy też poważnie zastanowić się nad wymiana na regenerowaną turbosprężarkę.

Za wszelkie sugestie z góry dziękuję,bo temat jest dla mnie o poważny i nie ukrywam pilny

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

od biedy mozna tak zrobic ale nie wierze ze dlugo potrzyma taki spaw, ciagly ruch klapki + temperatura, bedzie nonstop pracowalo

ale z drugiej strony mozesz sprobowac bo jak mowisz, zamiennikow nie ma tylko nowa muszla wcodzi w gre a to sa koszta

jak ci sie urwie to zadnych konsekwencji powazniejszych nie bedzie, wpadnie tylko do katalizatora/tlumika i tyle

Opublikowano

ok..dzięki za odpowiedź czekam na jeszcze na inne sugestie...bo generalnie rozchodzi się o kwestię o której wczesniej nie wspomniałem...mianowicie korpus turbiny jest popękany od strony kolektora wydechowego... co niby wg oceny turbiarza...może ona jeszcze popracować.

Opublikowano

pekniecia to norma w 1.8t, wazne zeby nie bylo nieszczelnosci

Opublikowano

Ok .dzięki za sugestie a jeszcze jedna kwestia, bo nowa to z tego co się zorientowałem to duży wydatek rzędu 2,600 pln . I czy lepiej zakupić regenerowaną turbinę czy używaną? O ile do tego modelu silnika jest szansa znalezienie dobrego egzemplarza?

---------- Post dopisany at 19:20 ---------- Poprzedni post napisany at 06:49 ----------

Ok a mam jeszcze jedno pytanie. Model bazowy obecnej turbiny to : 058145703LX....czy jest możliwość by włożyć turbinę o numerze 058145703J ?

z góry dzięki za informację.

Opublikowano

jest troszke "lepsze" ma minimalnie wiekszy wirnik gorący

Opublikowano

Ok. To dzięki za pomoc i chyba wymienię na tę wersję w "J" i temat przejdzie do lamusa, ....jeszcze raz dzięki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...