Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana paska rozrządu i oprzyrządowanai.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przymierzam się do wymiany paska rozrządu i napinaczy. Muszę się też dostać do pompy wody. Muszę więc zdjąć zderzak, chłodnice ( cały przód). Poszukuję więc jakiejś informacji co po kolei trzeba rozebrać i wyjąć żeby się dostać do rozrządu i pompy. Może być jakiś film.

Opublikowano

Nie wiem czy czegoś nie przegapię ale zaczynasz najpierw od ściągnięcia przedniego zderzaka (jak będziesz pod samochodem to zobaczysz 2 śruby którymi jest przymocowany odkręcasz je i przy końcach zderzaka popychasz go na do tyłu wtedy zejdzie ci z zaczepów), jak odepniesz już zderzak to będziesz widział już wszystko musisz odkręcać po kolei później chłodnica ale nie wiem czy lampy nie będą ci przeszkadzać jak już uporasz się z chłodnicą to wszystko na widoku już będzie :) Proponuję żebyś poszukał sobie książkę SAM NAPRAWIAM tam jest super opisane jak nie znajdziesz napisz pw :):P

Opublikowano

Tak jak napisał ja74687 ściągasz zderzak i wzmocnienie czołowe razem z chłodnicą, lampy zostają na swoim miejscu. Pamiętaj też o spuszczeniu cieczy chłodzącej. Potem zrzucasz pasek od klimy, pompy cieczy chłodzącej o raz pasek wieloklinowy alternatora, potem zdejmujesz osłony paska rozrządu, ściągasz pasek rozrządu i odkręcasz koło zębate które na zdjęciu zaznaczyłem żółtym kółkiem i już masz super dostęp do pompy. Zdjęcie zrobiłem zaraz po wymianie pompy.

Nowa_pompa_cieczy_ch_odz_czej.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...