ganjaq 6 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 dziwne że nikt nie mówi o wzroście temperatury powietrza które trafa do silnika, stożek ssie powietrze prosto z kolektorów, przy mocno rozgrzanym silniku przynosi to efekt odwrotny do oczekiwanego. Spadek mocy, coś jakby w upalny dzień, lepsza jest pucha bo jest obserwowana od gorąca w dodatku ssie powietrze z zewnątrz. stożek na fajny dźwięk i to wszystko, nie wiem czy wkład pippera coś takiego robi, w każdym razie niektórzy wiercą otwory w org puszce i dźwięk podobny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 a kto tu mowi o stozku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 ja takimi trupami jak tiko i łuno nawet nie jeździlem.pisalem o autach klasy sredniej. w .1.8t kolegi po zmianie na filtr jakis japonski niby przybylo pare nm i 2hp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkuczera 2 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Filtry sportowe ułatwiają przepływ powietrza ale też gorzej filtrują. Nie wiem czy warto w to inwestować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Filtry sportowe ułatwiają przepływ powietrza ale też gorzej filtrują. Nie wiem czy warto w to inwestować. raczej szkoda pln-ów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekhxc 135 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 ja podtrzymuje wypowiedz buby , mialem stozek k&n i tylko mi jeczal pod maska pozniej wkladka piperrcrossa i bylo cichutko , ogolnie na obu filtrach troszke lepsza rakcja na gaz niz na papierzaku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 w golfie 1,9 tdi BKC miałem problem z powietrzem (czytać za mało) poszło k&n i się uspokoiło moment w peeku się ładnie wyrównał (tam właśnie był problem) w każdym razie było bardziej z kulturą, do audi założyłem PC (80 zł da się żyć). Osobiście wątpię żeby ten filtr dał cokolwiek silnikowi który ma fabryczny apetyt na powietrze, tam i tak jest margines, przy dłubanych autach na pewno trochę podniesie poprzeczkę. Po chipach nie bez powodu sugeruje się też częściej wymieniać filtr powietrza. ja i tak w każdym aucie wymieniam na PC bo niewiele droższy od normalnego dobrego filtra a nie trzeba wymieniać za każdym razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j4s2c2vr 2 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 +1 W poprzednim aucie mialem wkladke k&n... teraz pc... ogolnie zdanie mam takie jak kolega wyzej, aczkolwiek w 306tce na rolkach 10km wyplulo wiecej od katalogowych danyh. Mogl byc to bonus od Peugeota fabryczny tez... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się