Ccartmanek Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Siemanko, potrzebuje pomocy w zakupie zworu EGR - bo właśnie wczoraj mi padł, wyskoczył check pojechałem do serwisu, okazao się, że to EGR. Tak więc nie chciałbym wykręcać i sprawdzać jaka dokładnie jest numer części więc prosze was o pomoc - nie chciałbym także kupić złej na allegro. Czy kod silnika ma znaczenia na to jaki zawór mam kupić? BRD i tylko z BRD? - oraz czy może ktoś zna numer części z góry dziękuje! A4 B7 170km BRD 2007r. Mam dokupienia zawór u numerze 03G 131 501 z auta 170KM o oznaczeniu silnika BMN czy będzie pasował?
macisz12 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 A jaki kod błędu wyskoczył? Może nie jest konieczna odrazu wymiana.
Góral65 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 według Etki szukaj 03G 131 501B pasuje do BLB, BNA BRE BRD BRF BVF BVA BVG
Ccartmanek Opublikowano 24 Września 2013 Autor Opublikowano 24 Września 2013 [/color] według Etki szukaj 03G 131 501B pasuje do BLB, BNA BRE BRD BRF BVF BVA BVG Ten, który znalazłem jedyny na allegro nie posiada na końcu literki "B" czyli się nie nadaje? - dzięki bardzo takiego będę szukał. A jaki kod błędu wyskoczył? Może nie jest konieczna odrazu wymiana. Niestety nie pamiętam dokładnie kodu, jednak był to ASO Seata i robiło to trzech mechów, którzy byli winni coś mojemu bratu i musieli to zbadać poprawnie jednak i tak wiadomo nie można wierzyć do końca, zapewniali mnie, że to 100% EGR zepsuty, auto dymi mi na wolnych obrotach i nie ma startu tak do 2000obr, ostatnio robiłem chip na 200kuca nadal bez rewelacji na wolnych obrotach. Wymienione wtryski, uszczelka pod głowicą ( głowica cała) a auto nadal dymi na wolnych obrotach. Ostatnio także jeszcze kilka dni przed wywelniem błędu auto dymiło masakrycznie na wolnych obrotach teraz jakoś ustało ( mniej więcej tak, może nie aż tak bardzo, ale coś w tym stylu + od czasu kiedy mam to auto cały czas na wolnych obrotach na zimnym silniku śmierdzi spalinami żrącymi oraz dymi na biało) http://www.youtube.com/watch?v=jpu5-_Cx6FM
macisz12 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Jak robiłeś chip to nie mogłeś wylaczyc egra i pozbyc sie go raz na zawsze. Oby mechanicy mieli racje. Powodzenia w naprawie.
Ccartmanek Opublikowano 24 Września 2013 Autor Opublikowano 24 Września 2013 Jak robiłeś chip to nie mogłeś wylaczyc egra i pozbyc sie go raz na zawsze. Oby mechanicy mieli racje. Powodzenia w naprawie. Niby mogłem, ale kompletnie wtedy o tym nie myślałem, usuwałem DPF oraz robiłem program. Droga impreza aby usunać EGR?
macisz12 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Ja wyłączyłem robiac program za free. Tak to ok 3stowek.
Ccartmanek Opublikowano 24 Września 2013 Autor Opublikowano 24 Września 2013 Ja wyłączyłem robiac program za free. Tak to ok 3stowek. to może lepiej niż kupować używkę za około 3 stówek?
macisz12 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 No ja bym tak zrobił, tym bardziej ze nie masz juz dpfa. Zapytaj tunera może w ramach tego co juz u ciebie zrobil policzy ci taniej. No chyba ze egr jest uszkodzony mechanicznie to chyba trzeba go wymienic. Ale moge sie mylic nie jestem tego pewien.
SotoM Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 to nie mozliwe aby z winy EGRu silnik wytwarzał taka zadyme nie ma po prostu szans... alebo cos z wtryskami albo chłodzenie dostaje sie do cylindrów -np peknieta chłodniczka recylkulacji spalin, gryzace spaliny w/g mnie to spalanie płynu chłodzacego. jak wyglada poziom w zbiorniczku dolewasz cos... masz cieple ogrzewanie w aucie przy jeździe na obrotach około 4000rpm..??
gumis020 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Witam a co powiecie jakby kolega pierw całkowicie zaślepił egr sprawdzając tym czy bedzie dalej dymił wiem że temat ostatnio przerabiany całkowite zaślepienie a wypalanie dpf ale na chwile napewno nic sie niestanie. a ja mogę się od 2-3tyg podzielic info że jestem po wymianie głowicy w brd dawałem temat tu na forum ubywający płyn chłodniczy i że był brudny i jednak pęknięta głowica, 07r produkcja i jednak pękały nie spawałem jej bo zakład bał sie odpowiedzialności jakoś w cięzkim miejscu gdzie indziej w lepszej firmie zawołaliby krocie więc udało sie kupic w ok stanie używkę,narazie wszystko ok ino no właśnie przypomnę temat który też poruszałem przy okazji głowicy strasznie auto mi przy przyśpieszaniu dymiło na czarno i było przymulone do 2200 wogóle niechciało jechać swoimi siłami bez turbo na niższych obrotach po całkowitym zaślepieniu egr auto super moc i zero kopcenia zrobiłem tak z 500km duzo po miescie na razie zero kontrolki dpf oczywiście check wywaliło i teraz pytanie mechanik rozbierając elementy do głowicy miał egr w ręce wymył go mówi ze czysty ale patrzył na grzybek jak sie domyka to nie obejmuje swoją srednicą grzybka całego otworu twierdzi ze zostaje 1 1,5mm niezamkniętej przestrzeni czy to może powodować bez zaślepienia to mulące auto i dymienie mocno na czarno że widać dym w tylnej szybie? pozdrawiam
SotoM Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 w brd nie ma grzybka jest przepustniczka...ze tak to okresle... która sie otwiera na bok czyli robi róch 90stp... powinna sie zamykach calkowicie nie powinno byc zadnej szczeliny. ja u siebie nie mam zaslepionego całkowicie mam otwór 8mm i auto inaczej zyje ,moc jakos lepsza ,zwawszy, no poprostu malina... i nie sypie mi błedami i DPF sie wypala bez problemu.
gumis020 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 a no dokładnie też mi mechanik użył takiego określenia jak przepustnica a nie grzybek sam jakoś sie zasugerowałem egr to musi być grzybek,no własnie a on sie cały nie domyka najprościej było by gdzieś dostać sprawny egr do brd nie kupować specjalnie ino podmienic na sprawny i obadać czy bez blaszki dalej tak dymi,podobno z podmianka egr dla mechanika niema duzo roboty wszystko ma pod reką niemusi gdzieś grzebać głęboko w silniku,
SotoM Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 nie nie...egr jest na wierzchu , 30min roboty aby go wymienić... ja u siebie tez czysciłem -wrecz go wylizałem ze tak to okresle i co z tego... jak mi audi czkało, telepało pod czas jazdy i zaslepka z otworem sprawe załatwiła...
piotrsob1 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Witama co powiecie jakby kolega pierw całkowicie zaślepił egr sprawdzając tym czy bedzie dalej dymił wiem że temat ostatnio przerabiany całkowite zaślepienie a wypalanie dpf ale na chwile napewno nic sie niestanie. a ja mogę się od 2-3tyg podzielic info że jestem po wymianie głowicy w brd dawałem temat tu na forum ubywający płyn chłodniczy i że był brudny i jednak pęknięta głowica, 07r produkcja i jednak pękały nie spawałem jej bo zakład bał sie odpowiedzialności jakoś w cięzkim miejscu gdzie indziej w lepszej firmie zawołaliby krocie więc udało sie kupic w ok stanie używkę,narazie wszystko ok ino no właśnie przypomnę temat który też poruszałem przy okazji głowicy strasznie auto mi przy przyśpieszaniu dymiło na czarno i było przymulone do 2200 wogóle niechciało jechać swoimi siłami bez turbo na niższych obrotach po całkowitym zaślepieniu egr auto super moc i zero kopcenia zrobiłem tak z 500km duzo po miescie na razie zero kontrolki dpf oczywiście check wywaliło i teraz pytanie mechanik rozbierając elementy do głowicy miał egr w ręce wymył go mówi ze czysty ale patrzył na grzybek jak sie domyka to nie obejmuje swoją srednicą grzybka całego otworu twierdzi ze zostaje 1 1,5mm niezamkniętej przestrzeni czy to może powodować bez zaślepienia to mulące auto i dymienie mocno na czarno że widać dym w tylnej szybie? pozdrawiam Jak EGR nie zamyka się całkowicie, to oczywite że auto nie będzie chciało jechać i zostawi za sobą czarną smugę
macisz12 Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 No właśnie czarną smuge a nie białą. Mnie nie do końca przekonuje że winą takiego dymienia jest właśnie egr, dlatego napisalem trochę sceptycznie, że oby mechanicy mieli racje w postawionej diagnozie.
gumis020 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Panowie witam poradźcie mi wczesniej pisałem ze bez blaszki na egr strasznie muli i dymi mi brd, kukłem na numer egr i jest taki jak faktycznie wychodzi z etki czyli 03G 131 501B na allegro wszystkie niby z godniejszym stanem umyte wyczyszczone do 170KM bez literki b na koncu czy faktycznie taki spasuje do brd?? na moim jest jeszcze dopisane siemens pozdrawiam
nester997 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Witam, mam podobny problem, z tym ze u mnie dymienie występuje tylko na zimnym silniku. Dodatkowo rzuca budą. Po rozgrzaniu silnika problem ustaje, jednak coraz częściej pojawiają się inne objawy takie jak dziwny odgłos silnika, taki głuchy stłumiony, wtedy auto wolniej reaguje na gaz i jakby traci na mocy. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk now Free
gumis020 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 Witam. przejeździłem z zaślepionym egr około 2tyś km nie jeżdżę teraz duzo głownie po mieście i pojechałem sprawdzić zapełnienie dpf czy z tym zaślepionym egr dpf się oczyszcza i wyszły chyba ok parametry proszę o ustosunkowanie się do tego zapełnienie dpf 6.3% druga wartośc zawartość popiołu 1.38% aha z ciekawości znajomy z vagiem wszedł na wartości wtrysków też 2tys temu wymienione na akcji serwisowej i wszystkie pokazały wartości 0,21 pozdrawiam
SotoM Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 korekcje ok tez mam takie dpf nie ma tragedii... wypali sie sam. zaslepionego egra miales/masz całkowicie czy z otworkiem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się