koszykbb Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 Mam problem z samopoziomowaniem. W samochodzie nie ma nigdzie przełącznika od regulacji wysokości świecenia lamp. Po włączeniu ich nic się nie rusza (a powinny chyba zjechać w dół i w górę jeśli nie ma pokrętła od poziomu?). Lampy polift ori Valeo. Ma ktoś pomysł, co tutaj nie gra?
szklara Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 mam ten sam problem, po wymianie lamp ksenonów autopoziomowanie nie działa nawet wyskakuje błąd w aucie. Z tym że ja mam a4 b6 ale to chyba znaczenia większego nie ma. Na komputerze też podobno nie mógł znaleźć tego błędu więc nie wiem w czym jest problem. Jakieś propozycję?
Marcin6 Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 koszykbb, a masz ksenony? szklara, być może komputer wychwycił zmianę lamp i wie że nie są ustawione... ustawiałeś je? Na VAGu powinien wisieć błąd 'headlight not adjusted'
Mauros88 Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 koszykBB Ori xenon czy dokladany jest? Trzeba by bylo podjcechac na komputer i sprawdzic bledy w ukladzie samopoziomowania( o ile jest)
koszykbb Opublikowano 25 Września 2013 Autor Opublikowano 25 Września 2013 Xenon dołożony. Ori zderzak ze spryskami był na aucie. Pokrętła w środku nie ma. Jest możliwość, że nie ma w ogóle regulacji wysokości świateł oprócz kręcenia śrubkami w lampach w poliftowej A4? Nie wiem nawet czy mam elektryczna regulacje a się samopoziomowaniem martwię heh
Marcin6 Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 Kto dokładał xenon? Ty czy poprzedni właściciel(e)? Na pewno nie masz tego pokrętła: ? Jeśli nie to sprawdź czy masz czujniki poziomu przy wahaczach - z przodu najłatwiej zobaczysz po stronie kierowcy powinno być "takie cuś" połączone z wahaczem dolnym. W ogóle jak masz VAGa to się spróbuj połączyć z samopoziomem
Mauros88 Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 zobacz czy wogole masz regulacje elektryczna w lampie jak jest to szukaj dalej. Chyba ze masz kompa to najszybciej sprawdzisz
kinky Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 Też mam podobny problem. U mnie ksenon fabryczny. Gdy do kupiłem nie pokazywał się błąd, ale chyba też nie schodziły na dół i do góry przy włączeniu. Zmieniłem zawieszenie na 1BV, samochód trochę inaczej stoi. Gdy podłącze pod komputer i wejdę w samo poziomowanie to ustawia się. Czasami gdy jadę na trasie to wywali błąd na FISie. Po zgaszeniu silnika i odpaleniu błędu już nie ma. O co chodzi?
Mauros88 Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 z tego co mi się dobrze wydaje to po zmianie zawieszenia powinieneś przeprowadzić adaptacje.
koszykbb Opublikowano 25 Września 2013 Autor Opublikowano 25 Września 2013 Marcin6, pokrętła nie ma a niestety nie mam VAG'a Xenon dorzuciłem ja bo były seryjne halogeny. Są wersje lamp poliftowych, w których nie ma chociaż regulacji elektrycznej z pokrętła (tylko śrubokręt)? Czy silniczki od regulacji elektrycznej są ukryte w lampach czy widać je z zewnątrz?
kinky Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 z tego co mi się dobrze wydaje to po zmianie zawieszenia powinieneś przeprowadzić adaptacje. A podpowiesz jak to zrobić?
Marcin6 Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 Marcin6, pokrętła nie ma a niestety nie mam VAG'a Xenon dorzuciłem ja bo były seryjne halogeny.Są wersje lamp poliftowych, w których nie ma chociaż regulacji elektrycznej z pokrętła (tylko śrubokręt)? Czy silniczki od regulacji elektrycznej są ukryte w lampach czy widać je z zewnątrz? Xenon na miliard procent na elektryczną regulacją. Zwykłe halogeny... hmm wydaje mi się że też, tak jak mówię - nie widziałem nigdy żadnej A4 (nawet ze zwykłymi lampami z 95 roku) bez elektrycznej regulacji wysokości świateł. A jakbyś zdjął ten element tapicerki na którym powinno być te pokrętło? Może tam jest kostka do pokrętła:wink: ---------- Post dopisany at 22:14 ---------- Poprzedni post napisany at 22:11 ---------- z tego co mi się dobrze wydaje to po zmianie zawieszenia powinieneś przeprowadzić adaptacje. A podpowiesz jak to zrobić? Tu znajdziesz odpowiedź: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-montaz-dzialanie-ukladu-samopoziomowania-xenon-145322/
koszykbb Opublikowano 25 Września 2013 Autor Opublikowano 25 Września 2013 Marcin6, może podpowiesz w którym miejscu powinien być silniczek do regulacji? Spróbuję go zlokalizować i jeśli będzie, pobawię się w rozbieranie tapicerki
Marcin6 Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 Silniczki do regulacji masz zawsze w lampach. A jak tą tapicerkę rozbierzesz to powinna się rzucić w oczy ta kostka, dosyć duża jest. Bodajże jasno-szara z tego co pamiętam.
koszykbb Opublikowano 25 Września 2013 Autor Opublikowano 25 Września 2013 Silniczki w lampach są widoczne po otwarciu maski czy trzeba wyjąć lampy? Mam w dwóch miejscach białe plastikowe śruby do (chyba) regulacji wysokości. @EDIT To teraz pytanie - dużo będzie dłubania ze zrobieniem imitacji samopoziomowania jeśli nie mam nawet silniczków?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się