Dajmon Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Witam. Proszę o interpretację znaczenia drugiej komórki (Receiver N.OK) grupy 02, bloku pomiarowego 08 w grupie Instruments 17. Jedyne co rozumiem, to: receiver not ok - odbiór nieprawidłowy - czego nieprawidłowy? Jak możecie, wyjaśnicie mi również trzy ostatnie komórki w grupie 03, tj: clock (dodam, że na pewno nie jest to zegarek na fisie) duty cycle % duty cycle % Ogólnie walczę z "kontrolką OIL MIN". Mam próg w grupie 07 (08 bloki pomiarowe, 17 instruments) o wartości w drugiej komórce wynoszący 54-55mm (podczas postoju - pomiar dynamiczny), a mój odczyt ma 48mm - odczyt w komórce pierwszej. Dodam, że na zimnym silniku po nocy (pomiar statyczny) próg jest 54-55mm, a mój odczyt 55mm. Powoduje to, że w grupie 07, 08, 17 w komórce trzeciej mam cięgle powtarzającą się ujemną wartość oleju w mm po każdych kolejnych 100km. ---------- Post dopisany 29-09-2013 at 10:26 ---------- Poprzedni post napisany 24-09-2013 at 23:30 ---------- Co oznacza druga komórka (Receiver N.OK) grupy 02, bloku pomiarowego 08 w grupie Instruments 17 ?
Galetto Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Co oznacza druga komórka (Receiver N.OK) grupy 02, bloku pomiarowego 08 w grupie Instruments 17 ? Spotkałem się, że wyświetlany był tam obecny stan paliwa w zbiorniku, ale to nie znaczy, że tu będzie tak samo. Wrzuć sobie odpowiednią labelkę z nr Twojego licznika i program będzie wyświetlał Ci więcej informacji
Dajmon Opublikowano 30 Września 2013 Autor Opublikowano 30 Września 2013 Oto labelka: ---------- Post dopisany at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany at 20:20 ---------- Wrzuciłem mój nr licznika w google i wyskoczył: 8E0 920 900 H.lbl - Labels vag com - Auto - panarti - Chomikuj.pl po przetłumaczeniu: ---------- Post dopisany at 20:35 ---------- Poprzedni post napisany at 20:33 ---------- Wychodzi na to, że jest to "pojemność zbiornika paliwa". Żeby wskazanie się pojawiło to muszę bak zatankować do pełna etyliną ?
Galetto Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Ściągnij ten plik. Jeżeli masz program zainstalowany na kompie to wejdź tam gdzie on jest. Najczęściej dysk C, program files i tam otwórz plik z nazwą Twojego programu i do folderu labels wklej ten plik ściągnięty z neta. Po wejściu w bloki pomiarowe licznika przy każdym okienku powinny pojawić się dokładniejsze opisy.
Dajmon Opublikowano 30 Września 2013 Autor Opublikowano 30 Września 2013 Zrobiłem jak pisałeś. Poszedłem do samochodu żeby sprawdzić. Są opisy tylko po niemiecku. Wolałby po angielsku. ---------- Post dopisany at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany at 21:43 ---------- Ale lepsze to niż nic W każdym razie mam dodatkowo wyjaśnione dimmung Kl.58.d dimmung Kl.58.s (nie wiem czy to jest związane z olejem ?) ---------- Post dopisany at 22:14 ---------- Poprzedni post napisany at 21:54 ---------- chyba raczej jest to związane z oświetleniem wnętrza dimmung Klemme 58.d :przyciemnianie terminala 58.d - 58.d: to z kolei: Regelbare Instrumentenbeleuchtung, czyli: Regulowane oświetlenie instrumentów ciekawe co jest z 58.s. ---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 22:14 ---------- http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_288.PDF Das Diagnose-Interface für Datenbus J533 sendet die Information über den CAN-Kombi zum Schalttafeleinsatz J285, damit dort die CAN-Informationen „Kl. 58s“ und „Kl. 58d“ erzeugt werden können. Diese sind zur Beleuchtung der Schalter und des Displays notwendig. Więc: dimmung „Kl. 58d“ ---> Displays notwendig ---> wyświetlacz dimmung „Kl. 58s“ ---> Beleuchtung der Schalter ---> przełączniki do oświetlenia
Galetto Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Bo ta labelka, którą pobrałeś jest po niemiecku. Niestety nie mam takiej w języku EN poszukaj w sieci może gdzieś będzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się