Lolo-Krk Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Witam mam takie pytanko, miałem ori DV Boscha lecz zastąpiłem go zaworem THE SUN MOTORSPORT Hybrid BOV pojeździłem miesiąc i nie ukrywam że mi się już znudziło Psykanie:) Chciałbym wymienić zawór ten zawór na jakiegoś FORGE-a tylko nie za bardzo wiem który był by lepszy? Niżej pare propozycji: 1. Zawór recyrkulacyjny FORGE FMCL007P - re5pect.pl - RACE, RALLY, DRIFT, 1/4 MILE, RALLYCROSS etc. 2. Zawór recyrkulacyjny FORGE FMDV008 - re5pect.pl - RACE, RALLY, DRIFT, 1/4 MILE, RALLYCROSS etc. 3. Zawór recyrkulacyjny Type RS - re5pect.pl - RACE, RALLY, DRIFT, 1/4 MILE, RALLYCROSS etc.
pioteros Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 jesli ma sie w miare serie to moim zdaniem nie warto inwestowac w zawor za 7 stow jesli oryginalny za 150zł da taki sam efekt... co innego jesli jest bardzo spore doladowanie
Buba Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 samochody po 400-500-600 koni jeżdżą na ori DV i nikt nie narzeka i nie pakuje się w forge
pioteros Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 gdzies kiedys czytalem ze jeszcze do 1.2-1.3b seria wytrzymuje powyzej puszcza, wiec wszystko zalezy od tego co sie ma ;]
Lolo-Krk Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 Doładowanie będzie między 1,1 a 1,3 bara ori leży mi w szafie choć nie ukrywam że taki plasticzek boscha wygląda marnie ale skoro mówicie że wytrzymuje to jeszcze to przemyśle ---------- Post dopisany at 14:09 ---------- Poprzedni post napisany at 14:04 ---------- W sumie to nie wygląd świadczy o wytrzymałości:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się