szczuraz Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Panowie gdzie wpiąć się ze wskaźnikiem ? W 1.8T nie miałem tego problemu bo tam podciśnienie do kolektora jest na wierzchu. Tutaj miałem pomysł żeby wywalić EGR zrobić flanszę i wpiąć się w nią przy kolektorze dolotowym. EGR mam i tak odłaczony. Macie jakieś inne pomysły ?
MAGIC87 Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 ja mam w kolektorze wywiercony otworek i wkrecony taki króciec z LPG
ponczo Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 O toto co wkleił MAGIC87. U mnie wygląda to tak:
szczuraz Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 czyli przy załadowaniu tego zaworka w zaślepkę EGR pomiar będzie miarodajny ? ---------- Post dopisany at 18:42 ---------- Poprzedni post napisany at 18:41 ---------- ponczo ładowałeś podobny zaworek jak MAGIC87 ?
ponczo Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Mam identyczny zaworek jak wkleił MAGIC87. Z tego miejsca najbliżej było mi przeprowadzić przewód ciśnieniowy do kabiny do kratki nawiewu Wrzuć zaworek w dolot jak na foto - będzie spoko
szczuraz Opublikowano 27 Września 2013 Autor Opublikowano 27 Września 2013 a co z przewodem idacym do ECU ? Można tam się też wpiąć ? Nie będzie przekłamań na ecu ?
ponczo Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 U siebie w b5 nie mam wężyka do ecu. W b4 nie wpinałem się do wężyka tylko w kolektor dolotowy. Teoretycznie jak wepniesz się wężyk ecu powinno śmigać okej... Ja za pewniejsze połączenie uznałem bezpośrednie wpięcie się w kolektor dolotowy
trepek Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Panowie gdzie wpiąć się ze wskaźnikiem ? W 1.8T nie miałem tego problemu bo tam podciśnienie do kolektora jest na wierzchu. Tutaj miałem pomysł żeby wywalić EGR zrobić flanszę i wpiąć się w nią przy kolektorze dolotowym. EGR mam i tak odłaczony. Macie jakieś inne pomysły ?Chcesz mierzyć podciśnienie czy doładowanie?
ponczo Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Wątek założył w dziale z klekotami więc chyba doładowanie?
trepek Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 W AFN masz jeszcze podciśnienie do sterowania geometrią w turbinie. To też można mierzyć.
ponczo Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Zgadza się, można mierzyć Tylko kto montuje do tego osobne wskaźniki szczuraz - co chcesz mierzyc?
jak28 Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Tytuł wątku jest wskaźnik boost, więc chyba kolega doladowanie chce mierzyć.
hornet Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Tytuł wątku jest wskaźnik boost, więc chyba kolega doladowanie chce mierzyć. nie chyba a na pewno
szczuraz Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 Chcesz mierzyć podciśnienie czy doładowanie? Doładowanie tak jak wujek Hornet napisał
hornet Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Rób to na trójniku jak Ci napisałem i będzie git.
szczuraz Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 Ograbiłem swoje rybki z napowietrzania i wskaźnik hula. Trójnik akwarystyczny robi robotę Wpiąłem się przy ecu a przewody rzuciłem pod kokpit razem z wiązkami elektrycznymi.
zrywka Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Ograbiłem swoje rybki z napowietrzania i wskaźnik hula. Trójnik akwarystyczny robi robotę Wpiąłem się przy ecu a przewody rzuciłem pod kokpit razem z wiązkami elektrycznymi. Możesz wrzucić fotkę jak to zrobiłeś, bo ja też mam wskaźnik i chciałem podpiąć w swoim AJM`ie. Czyli co w ECU jest wężyk?
szczuraz Opublikowano 9 Października 2013 Autor Opublikowano 9 Października 2013 dokładnie dochodzący do ECU. Robisz trójnik w puszce z ecu a przewody do środka puszczasz lukiem na wiązki elektryczne i wszystko bangla. Jak zdejmiesz pokrywkę od kompa to bedziesz już wiedział gdzie co i jak. Pamiętaj tylko o śrubce z tyłu ni nie rwij na chama bo potem może cieknąć.
zrywka Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 dokładnie dochodzący do ECU. Robisz trójnik w puszce z ecu a przewody do środka puszczasz lukiem na wiązki elektryczne i wszystko bangla. Jak zdejmiesz pokrywkę od kompa to bedziesz już wiedział gdzie co i jak. Pamiętaj tylko o śrubce z tyłu ni nie rwij na chama bo potem może cieknąć. OK, dzieki jutro sobie sprawdzę
szczuraz Opublikowano 12 Października 2013 Autor Opublikowano 12 Października 2013 niema tam nic skomplikowanego przy okazji wymienisz sobie wężyki przy ECU bo pewnie już sparciałe. Wężyk ecu-> wskaźnik 3.2 mm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się