bahamaboy626 Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Witam. Za 2 tyg wracam z Holandii na urlop i chciałbym tam zabrać swoje Audi. Poszukuje zimowych opon. Niestety za dużo rzeczy muszę wymienić i nie posiadam dużej sumy do wydania na opony. Chciałbym abyście mi powiedzieli jaka opcja jest była by dla mnie najodpowiedniejsza: A - nowe opony (wiadomo opcja najlepsza ale nie wystarczające fundusze), B - używane czy C - bieżnikowane? Jakie są wady i zalety każdej z opcji (no może po za A). Pozdrawiam P.S. Może ktoś posiada opony 15 w dobrym na sprzedarz
Fido Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Żadne używki i bieżnikowane. W Holandii robisz to stać cię na nowe. Nie rżnij dziada. Tu masz komplet dobrych opon. Może w rozmiar trafiłem. 4x OPONY DĘBICA FRIGO2 195/65/15 195/65R15 okazja (3572729472) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
bahamaboy626 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Opublikowano 30 Września 2013 Robie w Holandii ale na stawce wiekowej i wiekrzość wypłaty do PL wysyłam więc niestety musze liczyć się z kosztami.
Fido Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Chcesz bezpiecznie jeździć to kup nowe. Ja używek na zimę nie polecam,chyba że z pewnej ręki. O bieżnikowanych nawet nie słucham.
bahamaboy626 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Opublikowano 30 Września 2013 Czytałem sporo materiału o oponach bieżnikowanych i w znacznej więkrzości ludzie je polecają. Dzisiejsze technologie pozwalają na zrobienie pożądnej nalewki, inaczej dlaczego dawali by gwarancje? W Holandii śniegu dużo nie ma więc aż tak nie bezpiecznie nie będzie. Za rok jak wyjdę z długów planuje zmienić audi na nowsze i wtedy napewno nie będę żałował pieniędzy na takie rzeczy ale teraz jestem zmuszony. Po za tym prosiłem o jakieś wady i zalety a nie kupuj nowe i ****. Pozdrawiam Zapytam jeszcze o rozmiar, jaki najlepszy do a4? Jaka jest różnica między 195/65 a dajmy 195/60? Co myślicie o parze opon nowych na przód i bierznikowanych albo używanych na tył?
Fido Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 różnica między 195/65 a dajmy 195/60? Różnica w cenie. Standard to 195/65 będzie tańszy.* *mowa tu o nowych. Po za tym prosiłem o jakieś wady i zalety Pytasz poważnie ? Używka to używka,stara guma,płytszy bierznik = mniej bezpieczna. Dzisiejsze technologie pozwalają na zrobienie pożądnej nalewki, inaczej dlaczego dawali by gwarancje? Gwarancje dają nawet na używki nienalewajki. Daj jakiś przykład tych nalewek i ich cenę. Podejrzewam, że będą w tej samej cenie co nówki Dębica. A jeśli tak to jaki sens kupować regenerowane skoro masz w tej samej cenie ori z fabryki ? Nie pomyśl że naskoczyłem na ciebie. Dębica to na prawdę dobre opony w tej cenie.Przejeździłem na nich 6 zim. Obecnie mam jakieś stare Micheliny i jak tylko wrócę z Niemiec biorę Dębicę, tyle że Frigo HP. Są ciut droższe ale cichsze od Frigo 2. Chcesz używki to bierz,byle by jak najmłodsze. Te 5-6 letnie sobie odpuść.
Trzesio Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 kolego chcesz nalewke to tylko z Profila ZIMA BIEŻNIKOWANE 195/65R15 PROFIL EXTREMA KRAKÓW (3566000638) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. znajomy robil na wulkanizacji kilka lat i mowi ze bardzo dobrze zchodzily, dawali nawet gwarancje az do konca jej zywota, do tego bardzo miekka guma, co w zimie bedzie przekladac sie na lepsza przyczepnosc
Witek A4 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 kolego chcesz nalewke to tylko z Profila ZIMA BIEŻNIKOWANE 195/65R15 PROFIL EXTREMA KRAKÓW (3566000638) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.znajomy robil na wulkanizacji kilka lat i mowi ze bardzo dobrze zchodzily, dawali nawet gwarancje az do konca jej zywota, do tego bardzo miekka guma, co w zimie bedzie przekladac sie na lepsza przyczepnosc Też polecam ten wzór dobrze ciągną w śniegu. pozdrawiam.
east-import Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Nalewek nie polecam Kupiłem Nowe na lato i się zaczęło Przyszedł komplet wrzuciłem na auto. 100zł zostawiłem w warsztacie za wyważenie wymianę itd.. Opony kosztowały mnie jakieś 750zł komplet z wysyłką + 100zł założenie na auto. Przejechałem z jakieś 20km. I bula wywaliła w jednej. Więc opona z auta i reklamacja. Czyli koszta wysyłki +30zł i czekanie na nową 4 dni. Jak już przyjechała nowa wyważenie i na auto czyli kolejne +25zł. I latałem tak jakieś z 2 tyg. i Pewnego razu coś zaczął tyłeczek pływać Więc kolejna próba dowarzenia A ku mojemu z dziwieniu Jedna Opnoa miała wyrwany kawałek bieżnika jakieś 7-10cm. zerwało. Więc opony od razu poleciały z auta. i trzeba było zakupić nowy komplet 1100zł Nowe nie markowe ale nie nalewki. + 100zł Kolejna przekładka z wywarzeniem .I tak przelatałem sezon bez problemowo. Więc Koszta 750+100+30+25+1100+100=2105zł I co mi po gwarancji jak opona bieżnik gubi. i tak odsyłać zakładać płacić i odsyłać .Odechciało mi się bo wyszło o wiele drożej niz jak bym wydał od razu na niebieżnikowane opony Ja osobiście nie polecam bieżnikowanych. A i zapomniałem najważniejsze Hałas przy 120-140km jak nic. A jadąc 140-180 to auto jak po maśle by jechało nie można je wtedy opanować pływało jak by ktoś z boku miał drugą kierownice i nią sterował Bo na moją mało reagowało.
POWER-KRIS Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Ja polecam Uniroyal 77 lub 66 na zimę lepsze od Dębicy i w podobnej cenie. Tapatalk 4.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się