maroblk Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Temat nie raz już wałkowany ale nie mogę znaleźć info jak wpiąć się w instalację. Chodzi mi konkretnie o komorę silnika. Do podpięcia modułu wiadomo, że potrzebne są: - +12V z akumulatora z bezpiecznikiem (odciążenie instalacji po zapłonie) - +12V po zapłonie (i tu problem skąd?) - +12V po światłach pozycyjnych (sterowanie żarówkami) - masa Zrobienie modułu nie jest problemem, nie wiem tylko skąd zapodać napięcie w komorze silnika po zapłonie. Chcę to zasilić bezpośrednio z aku bo diody Cree mają 2x29W więc nie chce obciążać instalacji "po kluczyku"
jacek70 Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Czy 29W to dużo. Przecież to zaledwie niecałe 2,5A.Razy dwie sztuki = 5A.
maroblk Opublikowano 4 Października 2013 Autor Opublikowano 4 Października 2013 Myślę że łatwiej będzie mi pogrzebać w komorze silnika niż w kabinie przy bezpiecznikach. Dlatego zapytałem o taki montaż. A ty konkretnie mówisz o zlikwidowaniu jednego przekaźnika bo większość porad na forum odnosi się do wpięcia zasilania świateł po zapłonie... ---------- Post dopisany 04-10-2013 at 18:10 ---------- Poprzedni post napisany 30-09-2013 at 21:27 ---------- No dobra... poradziłem sobie z podpięciem modułu pod bezpieczniki, ale... pozostaje mi jeszcze jedno podpięcie i może ktoś mądry mi podpowie. Gdzie znajdę bezpieczniki lub sterowanie halogenami żeby podpiąć się modułem? W głównej skrzynce bezpieczników nie ma ich...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się