Grabek94 Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Witam Mam pewien problem. Ostatnio dzieją się dziwne rzeczy z moją b5. Otóż pierwsze co ,to dziwne dźwięki z silnika. Lekkie klekotanie z okolic pokrywy zaworów (wykluczyłem już łańcuszek, bo wszystko z nim ok) , czasem buczenie jakby pompy wspomagania , przy lekkim dodaniu gazu coś popiskuje, lecz nie jest to napewno pasek. Do tego dziś rano zamigotała mi kontrolka od hamulców mimo, że wszystko sprawne. Kilka pierdół, które mnie denerwują, bo nie wiem od czego zacząć poszukiwania. Dodam, że te usterki chyba nie mają żadnego związku ze sobą oprócz tego ze pojawiły się wszystkie, gdy spadły temperatury. Chciałbym prosić może nie tyle o diagnoze, co o pomoc w rozpoczęciu poszukiwań przyczyn tych rzeczy, wskazówki itp.
ja74687 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 A VAG coś pokazuje ?? a te dźwięki silnika to będą inne jak jest ciepło a inne jak chłodniej bo płyny są gęstsze Wymień może płyn od wspomagania i zobacz na pompę powinno pomóc może stary płyn już masz bardzo rozwodniony
Grabek94 Opublikowano 1 Października 2013 Autor Opublikowano 1 Października 2013 Vag bedzie jutro diagnoza, to napisze wnioski, a co do dzwięków, to to "piszczenie" jest zawsze, ale tylko jak przechodzi z jałowych na wyzsze na chwile i przestaje. Chyba to któraś rolka. ---------- Post dopisany at 14:47 ---------- Poprzedni post napisany at 14:46 ---------- A co do pompy to płyn może się od tak zużyć ? Chciałbym uniknąć sytuacji, że wymiana nic nie da ;/
ja74687 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 tzn. ten płyn powinno się regularnie wymieniać po pewnym trasie traci swoje właściwości wymiana na pewno nie zaszkodzi i nie będzie to bardzo droga wymiana myślę że w 50zł powinieneś się wyrobić Wymiana też nie skomplikowana aż tak i możliwe że piszczy rolka tylko podjedź może do mechanika żeby zlokalizował ją bo żeby ci się nie rozpadła w drodze
Grabek94 Opublikowano 2 Października 2013 Autor Opublikowano 2 Października 2013 Znaczy do rozpadnięcia to tej rolce jeszcze daleko, narazie tylko popiskuje i to też nie zawsze Dziś patrzyłem na ten płyn od pompy, to jest go tam z 1cm poniżej minimum. To może przez to wydawać te dzwięki ?
ja74687 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 może i to być to Ale jak będziesz kupował płyn do dolania to wymień cały i będzie git
Grabek94 Opublikowano 4 Października 2013 Autor Opublikowano 4 Października 2013 Dziś był VAG, zero błedów. Nie wiem co mam dalej myśleć. Doszliśmy z kolega, że te popiskiwania są albo przy alternatorze albo przy visko. Teraz tylko nie wiem jak mam dojść która rzecz jest winna.
ja74687 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 tzn. w audi jest tak że jak aku jest słaby to właśnie przy odpaleniu miga kontrolka tylko nie pamiętam dokładnie czy ta od hamulców ale jakaś miga więc jeżeli VAG nic nie pokazuje to nie przejmuj się tym a z tym piszczeniem to myślę że bez rozebrania i sprawdzenia po kolei się nie obejdzie
Grabek94 Opublikowano 5 Października 2013 Autor Opublikowano 5 Października 2013 Pasek od osprzętu da się zdemontować bez ingerencji w pas przedni ? Nie mam warunków u siebie żeby cały przód zdjąć.
Marko42 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 tzn. w audi jest tak że jak aku jest słaby to właśnie przy odpaleniu miga kontrolka tylko nie pamiętam dokładnie czy ta od hamulców ale jakaś miga więc jeżeli VAG nic nie pokazuje to nie przejmuj się tym a z tym piszczeniem to myślę że bez rozebrania i sprawdzenia po kolei się nie obejdzie jak słaby aku to miga wykrzyknik i sygnalizuje piknięcie 3 razy jeśli dobrze pamiętam
Grabek94 Opublikowano 6 Października 2013 Autor Opublikowano 6 Października 2013 No to właśnie u mnie tak było. Ale zapalił normalnie, tylko troche wolniej kręcił.
Marko42 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 No to właśnie u mnie tak było. Ale zapalił normalnie, tylko troche wolniej kręcił. spróbować podładowć a jak nie to aku do wymiany u mnie ładowanie nic nie dało trzymał jakiś tam czas i ..... przyszedł czas na wymianę
Grabek94 Opublikowano 6 Października 2013 Autor Opublikowano 6 Października 2013 Do puki nie ma mrozów to polatam z tym jeszcze. Dalej nie dostałem informacji, czy da się zdemontować pasek od osprzętu bez demontażu przodu. Wystarczy napinacz odgiąć i da rade go zdjąć ?
ja74687 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 moim zdaniem bez ściągania przodu się nie obejdzie Jeżeli uda ci się nawet ściągnąć te paski to i tak więcej nic nie zrobisz bo tam jest cholernie ciasno
Grabek94 Opublikowano 6 Października 2013 Autor Opublikowano 6 Października 2013 No żeby poruszać rolkami to chyba dam rade zdiagnozować co ?
ja74687 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 może i da jak nie masz zbyt dużych rąk to da ale nie wymienisz już jej lepiej do mechanika oddać niech sprawdzi wszystkie i powymienia te co zużyte
Grabek94 Opublikowano 6 Października 2013 Autor Opublikowano 6 Października 2013 Jak dam do mechanika to wymieni wszystkie. Nie ma w moich stronach dobrych mechaników. Są wymieniacze części tylko Diagnozować to wole sam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się