Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosze o pomoc


mario1980

Rekomendowane odpowiedzi

to ze olej bieze to mnie tak nie przeraza tylko sprawa rozchodzi się o to dymienie powtorze.....bucha niebieskiego puszcza jak jest rozgrzany i tylko przy ruszaniu np. spod swiatel jak chwile postoje rano nie ma nic i tak jak koleka kkrawat powiedział nawet jak go pogonie to jest czysto za autem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha

moim zdaniem to turbo puszcza na uszczelnieniu, prosto w wydech, mozna to poniekad sprawdzic podpinajac gruszke turba bezposrednio pod muszle turba i zobaczyc czy dymienie bedzie mniejsze przy ruszaniu, wtedy na maksa odciaza sie turbo bo klapa wg otwiera sie odrazu na full

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek w weekend będzie sprawdzane co mówisz jeśli tak będzie to turbo idzie w reklamacje bo zalozylem po regeneracji i przeleciało 6tys :thumbdown: no i nie było katowane ale z drugiej strony tylko 6tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesto chyba tak jest ze zle zregenerowane turbo wlasnie po dosc krotki przebiegu daje o sobie znac, ale tym bardziej jesli bylo regenerowane i masz olej w dolocie to sprawa jest prosta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

objawy masz identyczne jak u znajomego, puszcza niebieskiego bąka tylko przy ruszaniu, na rozgrzanym silniku. Jak jest zimny nie dymi, w czasie jazdy nic nie dymi.

u niego jeden cylinder ma za niskie ciśnienie, próba olejowa i wyszły pierścienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz droznosc kanałów olejowych turbo, znajomy tak mial jak kanał powrotny byl zgiety i raz na jakis czas niebieski dym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roman ale czy przy tym nie drożnym kanale pojawial by się olej w dolocie od strony filtra powietrza bo u mnie niestety pojawily się nie wielkie ilości oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy jakie sa to ilosci, olej w dolocie od turbo zawsze bedzie, jesli po zdjeciu rury z ic wyleje sie pare kropelek doslownie przez kilka tys km to jest to raczej norma, gorzej jak sie wyleje ciurkiem wieksza ilosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciurkiem ?yyyy czy takie turbo generalnie jeszcze zyje?chyba juz nie ma mowy o T bo to juz plucie olejem a nie powietrzem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na poprzedniej turbinie wylewalem pare łyzek stołowych oleju z rury od icka raz na 500-1000km a turbo mimo to nie dymilo prawie w ogole i zylo ;] jak sparcieje uszczelnienie to tak jest, mechanicznie turbo moze wciaz byc dobre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie narazie turbo dobrze pracuje i o szystych spalinach nie wspomne mimo ze ostatnio walczylem ze swoim silnikiem o czym kolega wie..obawialem sie tez o zycie turbo lecz jak widac to nie jego wina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rafal ic czyscilem po starym turbo no to się grubo polalo teraz nie sprawdzałem ale od strony filtra powietrza w dolocie mam niewielkie ilości oleju a tu raczej powinna bys susza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy klubowicze zamykam temat niebieskiego bucha przy ruszaniu poruszałem ten temat w tamtym roku.Aktualnie wymienione uszczelnienia zaworow i zalany full syntetyk i jest gitara zero niebiskiego nieszczęścia i smrodu z rury:banan: dziekuje wszystkim za pomoc i rady.pozdrawiam wszyskich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...