mario1980 1 Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 to ze olej bieze to mnie tak nie przeraza tylko sprawa rozchodzi się o to dymienie powtorze.....bucha niebieskiego puszcza jak jest rozgrzany i tylko przy ruszaniu np. spod swiatel jak chwile postoje rano nie ma nic i tak jak koleka kkrawat powiedział nawet jak go pogonie to jest czysto za autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 aha moim zdaniem to turbo puszcza na uszczelnieniu, prosto w wydech, mozna to poniekad sprawdzic podpinajac gruszke turba bezposrednio pod muszle turba i zobaczyc czy dymienie bedzie mniejsze przy ruszaniu, wtedy na maksa odciaza sie turbo bo klapa wg otwiera sie odrazu na full Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1980 1 Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Piotrek w weekend będzie sprawdzane co mówisz jeśli tak będzie to turbo idzie w reklamacje bo zalozylem po regeneracji i przeleciało 6tys no i nie było katowane ale z drugiej strony tylko 6tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 czesto chyba tak jest ze zle zregenerowane turbo wlasnie po dosc krotki przebiegu daje o sobie znac, ale tym bardziej jesli bylo regenerowane i masz olej w dolocie to sprawa jest prosta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roae 0 Opublikowano 9 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 objawy masz identyczne jak u znajomego, puszcza niebieskiego bąka tylko przy ruszaniu, na rozgrzanym silniku. Jak jest zimny nie dymi, w czasie jazdy nic nie dymi. u niego jeden cylinder ma za niskie ciśnienie, próba olejowa i wyszły pierścienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1980 1 Opublikowano 13 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Krzysiek czy ten twój znajomy tez ma AEB-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 sprawdz droznosc kanałów olejowych turbo, znajomy tak mial jak kanał powrotny byl zgiety i raz na jakis czas niebieski dym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roae 0 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Krzysiek czy ten twój znajomy tez ma AEB-a dokładnie AEB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1980 1 Opublikowano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 roman ale czy przy tym nie drożnym kanale pojawial by się olej w dolocie od strony filtra powietrza bo u mnie niestety pojawily się nie wielkie ilości oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 zalezy jakie sa to ilosci, olej w dolocie od turbo zawsze bedzie, jesli po zdjeciu rury z ic wyleje sie pare kropelek doslownie przez kilka tys km to jest to raczej norma, gorzej jak sie wyleje ciurkiem wieksza ilosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwalowy 1 Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 ciurkiem ?yyyy czy takie turbo generalnie jeszcze zyje?chyba juz nie ma mowy o T bo to juz plucie olejem a nie powietrzem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 ja na poprzedniej turbinie wylewalem pare łyzek stołowych oleju z rury od icka raz na 500-1000km a turbo mimo to nie dymilo prawie w ogole i zylo ;] jak sparcieje uszczelnienie to tak jest, mechanicznie turbo moze wciaz byc dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwalowy 1 Opublikowano 14 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2013 u mnie narazie turbo dobrze pracuje i o szystych spalinach nie wspomne mimo ze ostatnio walczylem ze swoim silnikiem o czym kolega wie..obawialem sie tez o zycie turbo lecz jak widac to nie jego wina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1980 1 Opublikowano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 rafal ic czyscilem po starym turbo no to się grubo polalo teraz nie sprawdzałem ale od strony filtra powietrza w dolocie mam niewielkie ilości oleju a tu raczej powinna bys susza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwalowy 1 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 no u mnie nic tam nie leje..wiadomo tluste na palec to jeszcze nie tragedia ale ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1980 1 Opublikowano 30 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Drodzy klubowicze zamykam temat niebieskiego bucha przy ruszaniu poruszałem ten temat w tamtym roku.Aktualnie wymienione uszczelnienia zaworow i zalany full syntetyk i jest gitara zero niebiskiego nieszczęścia i smrodu z rury:banan: dziekuje wszystkim za pomoc i rady.pozdrawiam wszyskich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się