Dajmon 5 Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Hej. Czyżbym miał kupić używany cały potencjometr ze ślizgiem/silnikiem, np. na alledrogo i podstawić jego bebechy w miejsce mojego z uwagi na błąd: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 szybka piłka .....................do poczytania ===> http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/all-b6-klimatyzacja-dwustrefowa-prawa-strona-chlodzi-ani-grzeje-115305/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dajmon 5 Opublikowano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Możecie powiedzieć/wskazać, który to ten G113 na focie (czy odpowiada to opisowi V113) czyli nr 3silnika?: 2 - silnik nastawczy klapy dławienia powietrza - jasnoniebieski [V71] - F (M) 3 - silnik nastawczy możliwości zamkniętego obiegu powietrza - niebieski [V113] - D (L) 4 - silnik nastawczy klapy rozmrażania - zielony [V107] - B (J) 5 - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury lewy - czerwony [V158] - G 6 - silnik nastawczy klapy w przestrzeni na nogi - biały [V70] - K 7 - silnik nastawczy klapy regulacji temperatury prawy - fioletowy [V159] - H ---------- Post dopisany at 19:24 ---------- Poprzedni post napisany at 19:22 ---------- Przyznam, że cholernie gorące powietrze leci z kratek przy ustawionych 18stC. Muszę się rozbierać do koszulki, bo nie idzie wytrzymać w polarze. ---------- Post dopisany at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany at 19:24 ---------- tylko, że znalazłem w linku: http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/all-b6-klimatyzacja-dwustrefowa-prawa-strona-chlodzi-ani-grzeje-115305/ pada opis błędu: 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Z tego wynikałoby żemoje G113 to nie V113 więc żaden z tych silników od 2....do....7 !? ---------- Post dopisany 02-10-2013 at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany 01-10-2013 at 19:44 ---------- 00604 Czujnik pozycji klapy motoru tylnego ciśnienia – G113 Co to jest i gdzie tego szukac ? ---------- Post dopisany 11-10-2013 at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany 02-10-2013 at 19:59 ---------- Od 9 dni jestem po resecie ustawień wszystkich potencjometrów Vag'iem. Do dnia dzisiejszego jest wszystko w porządku. Gorące nie leci jak do tej pory. Błędów żadnych nie ma. Dodam, że nic nie robiłem przy silniczkach i potencjometrach. Jak się coś pojawi dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stomi 3 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 hej, Który to w końcu jest silniczek g113 bo mam też z nim problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmk 2 Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Według listy błędów nr.00604 dotyczy silnika nr.2. (604 Potencjometr w V71 - G113), Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Witam Panowie... też ostatnio pojawił się u mnie błąd 00604 - "Potencjometr G113, silnika regulacyjnego pokrywy ciśnienia spiętrzania (V71). Zwarcie z masą. Zwarcie z plusem. Niezdefiniowany sygnał. Brak nastaw podstawowych Wadliwy." Elektromechanik ostatnio odłączył mi silniczek od obiegu zamkniętego, ponieważ padł.. a bardzo parowały mi szyby. Akurat nie było na szrocie drugiego. Ten błąd jest następstwem odłączenia tego silniczka, czy coś dalej nie domaga ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się