grucha1 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Podpowiedzxie jak rozwiazac problem z abs dokladnie chodzi mi o blad 302 w polskim vagu czyli blad przekaznika elektrozaworu abs -j106.pacient to 1,6 95 rok
Dev Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 masz bana na google ???? wystarczy przeczytac dwa lub 3 tematy, wszystko jest opisane
grucha1 Opublikowano 2 Października 2013 Autor Opublikowano 2 Października 2013 Przegladalem ale nic konkretnie nie bylo jak rozwiazac problem
matik Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 Podepnę sie Otóż u mnie jest problem następujący wymieniałem zawieszenie (komplet wahaczy) i podczas wybijania śruby trzymającej górne wahacze pękło mi ucho trzymające na zwrotnicy. Po założeniu drugiej zwrotnicy z nową czujką absu wyświetla mi na zegarach abs i hamulec pod vagiem błąd 00302 i 00283 P1711 Sygnał prędkości kół ABS #1 (lewy przód) zakres / działanie – G47 dobiłem czujkę ale nic to nie pomogło przemieniłem ze starej ale bez tej metalowej otoczki i nic dalej to samo czyli pozostało kupić nowa i wymienić ale z kąd ten 00302 czy możne być to wina uszkodzonej czujki abs?
grucha1 Opublikowano 9 Października 2013 Autor Opublikowano 9 Października 2013 Wymienilem komputer ten z pod kanapy tylniej i dalej mam ten blad.nie wiem juz gdzie szukac.czy sa jeszcze jakies przekazniki pod kiera odpowiedzialne za abs? ---------- Post dopisany 09-10-2013 at 19:09 ---------- Poprzedni post napisany 05-10-2013 at 21:46 ---------- wymieniłem bezpiecznik ten od abs kolo przekażnikow byl caly ale tak dla pewnosci go wymienilem ten 50a ale nic sie nie zmienilo,szukałem w googlach ale nic konkretnego nie ma tam napisane.kolego devastation moze jednak cos podpowiesz mi jak z tym walczyc? przewody tez sprawdzalem.
matik Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 kolego sprawdź czy przypadkiem nie odegioł ci się jeden ze styków na kostce łączącej do pompy pod maską u mnie problem się rozwiązał jak odegiołem
grucha1 Opublikowano 13 Października 2013 Autor Opublikowano 13 Października 2013 Patrzalem ale raczej nic takigo nie widzialem.chyba bede musial pompe wymienic
matik Opublikowano 13 Października 2013 Opublikowano 13 Października 2013 u mnie jeden styk był lekko nadgiety i blad wyskakiwał
grucha1 Opublikowano 19 Października 2013 Autor Opublikowano 19 Października 2013 a jednak okazało się że to wina kabli przejżałem całą wiązke która idzie pod dywanem i jeden kabel był naderwany i wadzil o karoserie i pewnie robil zwarcie po zaizolowaniu wszystko sie spokoiło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się