Rosemeyer Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 no i po co mi taki przycisk? Czułbym się jak w starym Sprintrerze, bo tam w co drugim padała stacyjka i się robiło odpalanie na przycisk :polew: :polew: jasne.... przycisk to lipa - nie ma jak korba. przynajmniej mozna se w czolo przypierd.... z rana na przebudzenie
salata Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 widzialem dzis pod sfera twoje audi, oklejona fajnie ale felgi mi sie nie widza, avusy wg mnie lepsze, ale to tylko moja ocena no i stoi troche jak koza:P
marcin_o23 Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 e tam koza, dobrze jest, auto robi wrażenie w macie, koło na żywo całkiem ok, wiem bo widziałem :gwizdanie:
siemian Opublikowano 6 Września 2011 Autor Opublikowano 6 Września 2011 no ja bym go troszke obnizyl dość dużo i specyficznie jezdze więc -20mm jak dla mnie jest optymalne... p.s. może jeszcze mam sobie w VT fegli dodać w Avatarze jak Ty :decayed:
Dev Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Marek, poradziłes sobie z przednimi tarczami ? co bylo ?
siemian Opublikowano 6 Września 2011 Autor Opublikowano 6 Września 2011 przyzwyczaiłem się i ciesze się z darmowego masażu przy hamowaniu... :decayed:
Nosb Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Drazki kierownicze w maglu ok ? Mi tak bilo nie wiedzialem czemu Czasami wogole czasami bardzo Drazek mialem wywalony
siemian Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 tarcze sie poprostu pokrzywiły. widać nawet na nich jak nierówno klocek łapie
KERCZI Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 no jak Ty pojechales do goscia i powiedziales ze chce tarcze z blachy falowanej zamiast nacinane to co sie dziwisz ze Ci nie rowno lapie?
Flyer Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 no jak Ty pojechales do goscia i powiedziales ze chce tarcze z blachy falowanej zamiast nacinane to co sie dziwisz ze Ci nie rowno lapie? co wiecej - zrobil im chlodzenie woda po rozgrzaniu
A-rek Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Siemian myślałem że cię dziś widziałem w Wiedniu, mijałem identyczne auto jak twoje: B7, avant, czarny mat, felgi Avus III
siemian Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 hmmm... w wiedniu nie byłem Ktoś się podemnie podszywa :decayed:
Arturoo Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Albo nie pilnowales auta i Ci kobieta wzieła na zakupy
Brysio Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 siemian -- daj tarcze na wyzazanie piecowe potem je splanuj zeby byly rowne i daj na stazenie i nigdy sie nie odformuja nawet jak na czerowno je przypalisz i polejesz woda ) kolega w a8 mial taki problem kupil nowe ori tarcze i po paru dniach sie pogiely reklamowal i ponoc z jego winy wiec nie uznali i w raciborzu mu to ktos zrobil ten myk z tarczami od tamtego czasu amen spokoj problem w tych tarzczach jest ze one sa odlewane toczone i szlifowane nikt sie nie bawi w "odprezanie" materialu tak jak to byc powinno dlatego przy paru ostrych hamowaniach sie deformuja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się