turdzi Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Nie wiem jak Ty to zrobiles... naprawde... W takim razie ile Ci wytrzymuja wahacze? wracajac do opon sieniana to powiem ci ze w A4 z mocnym TDI i FWD na prawde wiele nie trzeba.Ja uwazam sie za kierowce raczej delikatnie obchozacego sie z gazem i pamietam jak w moim poprzednim BLB przednei opony znikaly mi w oczach a tam seria byla bez programu , jednak 320 Nm lub w przypadku siemiana 400 robi swoje , a mielem wczesniej pare mocnych GTI tyle ze N/A i takiego problemu z oponami nie bylo......... A4 generalnie nadaje się na tor jak wół do karety, ale oczywiście warto bardziej dla frajdy niż dla efektów :> ostanio poczytalem troche testow A4 2.0 TFSI DTM i co ciekawie w wielu z nich pisza ze to jedyne audi ktore ma tendencje to nadsterownosci ( zwlaszcza po zdjeciu nogi z gazu ) co w audi sie nie zdarza, ponoc zawias w tym aucie jest z RS4 i...... coraz bardziej chodzi mi po glowie to auto , i musze sie nim przejechac ( sa nawet w dwie sztuki do sprzednaia kolo mnie ) tylko nie wiem jak bym przezyl to ze to nie avant.Moze w przyslym tyg. sie przejade bo mnie strasznie korci jak to jedzie.
siemian Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2010 turdzi, nie rób tego :decayed: Nie zchodz na złą droge szatana :evil: Zostań przy Avancie... Jeden kredens już masz :polew: mówie o tym niebieskim :decayed:
variocustoms Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 DTM z 2.0 T czy S4 w pakiecie DTM takie jakie ma nasz kolega Arki z grupy WLKP, wygląda jak DTM ale pod machą 4,2 i Q
siemian Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2010 DTM z 2.0 T czy S4 w pakiecie DTM takie jakie ma nasz kolega Arki z grupy WLKP, wygląda jak DTM ale pod machą 4,2 i Q a szczerze mówiąc jakbym miał te dwa auta do wyboru to nie wiem czy nie wybrałbym 2.0T... chociaż podobno auta z turbinką nie dla mnie.... [br]Dopisany: 13 Sierpień 2010, 23:28_________________________________________________a ten 2.0T DTM też jest w Quattro czy nie?[br]Dopisany: 13 Sierpień 2010, 23:29_________________________________________________bo jeśli jest w Q to moim zdaniem ma nawet większy potencjał niż 4.2 który lubi gubić konie i jest straszliwie ciężki
variocustoms Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_a4_dtm_edition-t134643.0.html
siemian Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2010 czyli jednak ośka... a szkoda bo mogłaby to być fajna alternatywa dla s4
variocustoms Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 FWD i Q[br]Dopisany: 13 Sierpień 2010, 23:32_________________________________________________siemian czytaj dokładniej
siemian Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2010 FWD i Q[br]Dopisany: 13 Sierpień 2010, 23:32_________________________________________________siemian czytaj dokładniej za późna godzina dla mych przemęczonych oczu... :polew: :polew:
turdzi Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 DTM z 2.0 T czy S4 w pakiecie DTM takie jakie ma nasz kolega Arki z grupy WLKP, wygląda jak DTM ale pod machą 4,2 i Q abslolutnie zadne 4,2 i FWD , S4 DTM to wersja na 25 lecie quattro i S4 w B6/7 nigdy mnie nie zainteresuje , natomiast A4 2.0 TFSI DTM to wersja na zdobycie audi mistrzostwa DTM w 2004 roku.Wychodzilo i w quattro i w FWD i jesli mam myslec to tylko o Q. Ogolnie mi sie jaks strasznie to auto spodobalo a zwlaszcza po tym jak sie podobno prowadzi ( jak nie audi ) i ponoc tez chipsem idzie pod 270KM a to juz sie musi odpychac.........
variocustoms Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Q to podstawa a 4,2 to już Cult, żeby 2.0 T śmigało jak trza to kupę kasy idzie, TT RS to jest miazga ale inna generacja silników
siemian Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2010 DTM z 2.0 T czy S4 w pakiecie DTM takie jakie ma nasz kolega Arki z grupy WLKP, wygląda jak DTM ale pod machą 4,2 i Q abslolutnie zadne 4,2 i FWD , S4 DTM to wersja na 25 lecie quattro i S4 w B6/7 nigdy mnie nie zainteresuje , natomiast A4 2.0 TFSI DTM to wersja na zdobycie audi mistrzostwa DTM w 2004 roku.Wychodzilo i w quattro i w FWD i jesli mam myslec to tylko o Q. Ogolnie mi sie jaks strasznie to auto spodobalo a zwlaszcza po tym jak sie podobno prowadzi ( jak nie audi ) i ponoc tez chipsem idzie pod 270KM a to juz sie musi odpychac......... no a jakby tam troche pomodzić to myśle ze 3 z przodu w mocy można by łatwo osiągnąć...
turdzi Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Q to podstawa a 4,2 to już Cult, żeby 2.0 T śmigało jak trza to kupę kasy idzie, TT RS to jest miazga ale inna generacja silników no tak tylko ja zaluje tego R5 nia ma w zadnym A4 itp a bedei ylko w TT RS i RS3 .RS3 moze eszcze ale w TT to ja sie nie widze i niegdy nie zobacze.No i do tego ten Haldex.......i cala frajde z tego motoru w d.... sobie mozna wsadzic no a jakby tam troche pomodzić to myśle ze 3 z przodu w mocy można by łatwo osiągnąć... pewnie ze da rade w US sa kity , ale ja wiem czy trzeba mysle ze jak by mialo zdrowe 260 i prowadzlo sie tak jak ja mysle ze sie prowadzi to wystarczy.Poza tym ma plic maksymalnie nascie a nie 20 , bo od 20 tu to mam inne auto
siemian Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2010 no i niestety nie dotarłem dzisiaj autkiem do domu... Przy próbie pokazania dawidn skuteczności moich nowych stabilizatorów wysypało się coś związanego ze sprzęgłem... Jechałem sobie 180 i zaczynałem hamowanie i redukcje żeby się ładnie złożyć do skrzyżowania niestety pedał sprzęgła wpadł w podłoge i tak został. W związku z tym że nie mogłem wbić biegu dohamowałem i zatrzymalem się na tym skrzyżowaniu. Pierwsza moja myśl była taka że przyjarało sprzęgło i dlatego wpadło. Ale potem sobie pomyślałem że przecież nie miało go kiedy przyślizgać... Dawid mnie popchał, wrzuciłem jedynke, delikatnie przeszedłem przez dwójke i trójke, i na 4 dojechałem do mojego mechanika. Podczas jazdy naciśniecie pedału sprzęgła nic nie zmieniało. Pod kierą przy pedałach wszystko wygląda ok... Zobaczymy co to będzie. Mają na to popatrzeć w poniedziałek. Ciekawi mnie to tym bardziej że nie było żadnego stuku, zgrzytu... nic... Jakby nigdy nic i poprostu nagle pedął sprzęgła został w podłodze a wysprzęglanie nie działało...
siemian Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2010 też tak myśle... Droga to przyjemność??
H4mm3R Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 też tak myśle... Droga to przyjemność?? Droga sprawa chętnie odkupię stabilizatory rs4 za 500zł :gwizdanie:
czaki22 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 bo powodzianinem sie tak nie jeżdzi
siemian Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2010 bo powodzianinem sie tak nie jeżdzi :polew: :polew: wiesz coś o tym
Flyer Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Wysprzeglik to tania sprawa, ale od razu zrob sprzeglo z dwumasem... bo po co 2 razy rozbierac?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się