siemian Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 http://www.valeoservice.com/html/poland/pl/ prawy górny róg.
Flyer Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Flyerwszystkie obecnie dostepne maja srednice 228mm a do B7 potrzebne jest 240mm. Przeciez AVF ma 240mm
siemian Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Valeo 835026. Zestaw sprzęgła D1: 240,9 mm, wersja: DBR, D2: 240 mm, Il. zębów: 23, Profil piasty: 21,8, 24,3, artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z kołem zamachowym - Kit 4P (Komplet 3 i sztywne kolo zamachowe) - Kit 4P (Komplet 3 i sztywne kolo zamachowe)
siemian Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 no wezme go. Sam jestem ciekaw jak to będzie działać...
Flyer Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Tylko dotrzyj sprzeglo dobrze... pojezdzij spokojnie przez te 200-300 km zanim zaczniesz upalac
turdzi Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Siemian a skolko ci powiedzieli za ten KIT 4P ?
turdzi Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 jestes w stanie zrobic zdjecie jak te kola beda lezaly kolo siebie ?
siemian Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 może być ciężko bo pewnie będą to wymieniać jutro a ja nie mam się tam jak dostać i moge mieć cięzko z czasem. Ale postaram sie...
Cineksik Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 zgodnie z tym katalogiem Valeo http://www.valeoservice.com/data/master/webfile/19478266284C10FFE545913.pdf?rnd=796 , na minus tego jednomasa jest: zmiana biegów tłumienie wibracji tłumienie hałasu na plus: trwałość ogólna trwałość koła zamachowego trwałość zestawu sprzęgła oszczędność dla użytkownika końcowego
siemian Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 zgodnie z tym katalogiem Valeo http://www.valeoservice.com/data/master/webfile/19478266284C10FFE545913.pdf?rnd=796 , na minus tego jednomasa jest: zmiana biegów tłumienie wibracji tłumienie hałasu na plus: trwałość ogólna trwałość koła zamachowego trwałość zestawu sprzęgła oszczędność dla użytkownika końcowego biorąc pod uwage mój styl jazdy, przypuszczam że takie sprzęgło bedzie i tak lepiej działało niż rozwalony dwumas... Wiadomo że przy gwałtownej jezdzie dwumasa można wykończyć bardzo bardzo szybko. Więc przypuszczalnie po niedługim czasie by zaczeły u mnie występować objawy "zmęczonego dwumasa" czyli szarpanie stukanie itepe... Tutaj jest szansa że tego nie będzie. Mam tylko nadzieje ze to sprzęgło nie będzie się ślizgało...
turdzi Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 zgodnie z tym katalogiem Valeo http://www.valeoservice.com/data/master/webfile/19478266284C10FFE545913.pdf?rnd=796 , na minus tego jednomasa jest:zmiana biegów tłumienie wibracji tłumienie hałasu jak to sie mowi g.....prawda , mam jednomas co prawda nie Valeo ale mojego pomyslu i zadna z tych rzeczy nie jest prawda biegi wchodza dokladnie tak jak wchodzily przed zmiana , zniknely dokuczliwe wibracje wynikajace z wady konstrukcyjnej dwumasow w silnikach 2.0 TDI a sam silnik zaczal pracowac ciszej.
Cineksik Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Turdzi zmieniając na jednomasa stwierdził, że zmiana biegów i tłumienie wibracji jest lepsze, natomiast Valeo twierdzi, że to się pogorszy przy jego zestawie. To mnie zastanawia _________________________________________________ no właśnie jak wyżej
turdzi Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Turdzi[/b] zmieniając na jednomasa stwierdził, że zmiana biegów i tłumienie wibracji jest lepsze, natomiast Valeo twierdzi, że to się pogorszy przy jego zestawie. To mnie zastanawia nie ma technicznie zadnych powodow dla ktorego zmiana ma byc utrudniona , jedyny powod to Valeo robi sobie dupochron bo pewnie taniej adaptowac 5 rozajow kol i sprzegiel do 100 samochodow , niz robic 100 roznych zestawow wiec pewnie adaptuja to lozyskami i innymi patentami co nie zawsze moze odpowiadac seryjnemu rozwiazniu wiec moga wystapic probley. Moj mechanik zakladjac moje kolo mowi ze niedawno wsadzal wlasne taki kit Vale i rozwalio wysprzegnik to sie wymay nie zgadzaly.
Cineksik Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Moj mechanik zakladjac moje kolo mowi ze niedawno wsadzal wlasne taki kit Vale i rozwalio wysprzegnik to sie wymay nie zgadzaly. no to ciekawie, czekamy na siemiana jak się sytuacja rozwinie , a najlepiej ( dla mnie) jak ktoś do 1.9 to włoży
turdzi Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 no wlansie w 1.9 mial taki problem.
Cineksik Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 no wlansie w 1.9 mial taki problem. no comment
siemian Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Turdzi[/b] zmieniając na jednomasa stwierdził, że zmiana biegów i tłumienie wibracji jest lepsze, natomiast Valeo twierdzi, że to się pogorszy przy jego zestawie. To mnie zastanawia nie ma technicznie zadnych powodow dla ktorego zmiana ma byc utrudniona , jedyny powod to Valeo robi sobie dupochron bo pewnie taniej adaptowac 5 rozajow kol i sprzegiel do 100 samochodow , niz robic 100 roznych zestawow wiec pewnie adaptuja to lozyskami i innymi patentami co nie zawsze moze odpowiadac seryjnemu rozwiazniu wiec moga wystapic probley. Moj mechanik zakladjac moje kolo mowi ze niedawno wsadzal wlasne taki kit Vale i rozwalio wysprzegnik to sie wymay nie zgadzaly. kurcze mam nadzieje ze u mnie sie tak nie stanie... Chyba warto zaryzykować, co nie Turdzi...?
turdzi Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Turdzi[/b] zmieniając na jednomasa stwierdził, że zmiana biegów i tłumienie wibracji jest lepsze, natomiast Valeo twierdzi, że to się pogorszy przy jego zestawie. To mnie zastanawia nie ma technicznie zadnych powodow dla ktorego zmiana ma byc utrudniona , jedyny powod to Valeo robi sobie dupochron bo pewnie taniej adaptowac 5 rozajow kol i sprzegiel do 100 samochodow , niz robic 100 roznych zestawow wiec pewnie adaptuja to lozyskami i innymi patentami co nie zawsze moze odpowiadac seryjnemu rozwiazniu wiec moga wystapic probley. Moj mechanik zakladjac moje kolo mowi ze niedawno wsadzal wlasne taki kit Vale i rozwalio wysprzegnik to sie wymay nie zgadzaly. kurcze mam nadzieje ze u mnie sie tak nie stanie... Chyba warto zaryzykować, co nie Turdzi...? Nie no warto , najwyzej oddasz.Teraz widze ze to maja lpiej skatalogowane bo wczesniej to bylo dobieranie troche na pale.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się