WaleryzMoldawii Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Bardzo prosze mi powiedziec jaka jest róznica w pompah vacu, - miedzy symbolamii (koncuwkami) 038145209C, N czi M. Te literki czym sie roznia? czym sie roznia tandemy V 112, 109 czi 140? pozdrawiam.
tomyx1307 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Nie ma znaczenia litera na końcu,pompy są takie same.
Maestro_86 Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Żeby nie zakładać nowego tematu, Prośba do użytkowników A4 B6 AWX/AVF i posiadających Vacuometr o sprawdzenie ile Wam daje podciśnienia Vacum i jak szybko dobija do tego podciśnienia. Podejrzewam że moja chyba nie domaga. Dzięki pozdrawiam
WaleryzMoldawii Opublikowano 9 Października 2013 Autor Opublikowano 9 Października 2013 Nie ma znaczenia litera na końcu,pompy są takie same. Dzekue
flex78 Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Z tym luźnym króćcem to faktycznie prawda, kilka dni temu podczas wymiany olejów, filtrów itd, zauważyłem ten luźny króciec. W ruch poszła poxilina po ówczesnym wyczyszczeniu syfu dookoła króćca. Jakby faktycznie heble się poprawiły i troszkę żwawszy się zrobił pzdr
elmer80 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 Żeby nie zakładać nowego tematu, Prośba do użytkowników A4 B6 AWX/AVF i posiadających Vacuometr o sprawdzenie ile Wam daje podciśnienia Vacum i jak szybko dobija do tego podciśnienia. Podejrzewam że moja chyba nie domaga.Dzięki pozdrawiam 0,7 Bara AWX 2001 0,7 Bara AVF 2003 Mierzone na wezyku zdjetym z gruszki turbo wysłane z Commodore 64
Maestro_86 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 elmer80. dzięki a czy co jakiś czas spada czy trzyma równo cały czas? i ile mniej więcej czasu pracuje zanim dobije do -0.7?
elmer80 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Prawie od razu. Kwestia kilku sekund. Zrób prosty test. Na pracującym silniku na wolnych obrotach zdejmik wężyk z gruszki turbo i patrz na sztange. Załóż wężyk. Sztanga pójdzie do góry i obserwuj czy lekko nie opadnie. Jeśli się cofnie to za słabe podciśnienie. wysłane z Commodore 64
Wandet15 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Też mam problem z pompą , tylko są to moje przypuszczenia . Przy małych prędkościach pedał hamulca jest twardy , już wymieniałem łącznik w ścianie grodziowej i dalej to samo . Podłączyłem komputer i chciałem sprawdzić jak szybko chodzi sztanga nie wiem czy tak musi być ale sztanga dosyć wolno podnosi się i opuszcza ? Pompa może mieć jakiś wpływ na pracę silnika czyli mniejsze ciśnienie na wtryskach ?
tomi790 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 u mnie jak u większości też problem z pompą vacum luźny kruciec i chyba zrobię na początek numer z poxyliną i zobaczę czy coś pomoże kupno nowej to już spory wydatek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się