Miki4321 Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Witam, Dzis mechanik powiedział mi że jak chcial odstawic auto to nawet sie kontrolki nie zapalily przy przekrecaniu kluczyka. Podobno akumulator mial 11V - rozladowal sie przez jakies zwarcie... Czy to prawda ze gdy napiecie spadnie do jakiegos poziomu to rozrusznik i kontrolki sie odlaczaja calkowicie? Jakie to napiecie? Troche mi szkoda akumulatora bo ma dopiero 18 miesiecy i raczej o niego dbalem. Jak to jest - jak mechanik rozladuje (zasiarczy) akumulator to to jest jego problem i moge sie domagac nowego?
marekg Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 No se mechanika znalazłeś.... skoro był słaby akumulator to nie potrafił go naładować? Zwarcie w akumulatorze czy w instalacji samochodu jest coś co ciągnie zbyt dużo prądu? Mechanik jak rozładował to niech naładuje akumulator i tyle. Rozładowanie nie oznacza też, że od razu akumulator jest zasiarczony. Zasiarczeniu ulega notorycznie niedoładowany akumulator lub jak go będziesz przechowywał w stanie nienaładowanym.
Miki4321 Opublikowano 7 Października 2013 Autor Opublikowano 7 Października 2013 Kolega zawsze tam robi i zadowolony... Podobno jakis kabel mial przetarta izolacje i aku powoli sie rozladowywal. Jak to jest z tym napieciem odciecia? Jakie ono jest?
wesz82 Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Jak dla mnie to bezedura z tym odcięciem. Nawet jak aku zdechniętyt to kontrolki się zapalą. A u Ciebie wychodzi na to że altek nie ładował go wcale wiec inna sprawa. A jak Ty jeździłeś nie miałeś problemów z aku -podczas odpalenia nie paliła się kontrolka i nie pikało 3 razy???
Miki4321 Opublikowano 8 Października 2013 Autor Opublikowano 8 Października 2013 Jak wkladalem ten aku po zakupie (heh juz bedzie 2 lata) to ladowanie i pobor spoczynkowy wszystko w pozradku bylo. Zeszlej zimy palil od strzalu przy -15. Wiec Elektryki nie podejrzewam. Mysle ze mechanik jakies za***iste to zwarcie musial zrobic. Dzis maja go zabrac do elektryka niby ten przewod wymieniac. Kurw*** mnie bierze po prostu
jacek70 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Sprubój naładować aku i wtedy zobacz czy trzyma napięcie. Jeżeli ma ponad 12V to wtedy szukaj przyczyny rozładowania.
Miki4321 Opublikowano 8 Października 2013 Autor Opublikowano 8 Października 2013 Czy to jest wogle mozliwe zrobic takie zwarcie przy wymianie dwumasa? Zastanawiam sie co on mi jeszcze "naprawil".
wesz82 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Jasne ze może,rozrusznikiem:decayed:
bediks Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Jak spadnie do 8-9 to nawet nic się nie zażarzy w liczniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się