Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z licznikiem Jaegera (drgające, szalejące,warjujące wskazówki)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jesli masz vaga to mozesz wejsc w licznik i w blokach pomiarowcyh patrzec ile zostalo beny. podajze na kanale 002 lub 003 w bloku 2 jest ilosc beny w litrach a bloku 3 opornosc plywaka. co do szarej kostki obslugujacej FIS moze zostac uzyta niebieska kostka zasilajaca licznik tylko trzeba zpilowac jeden rowek i pasuje jak ta lala.

i tu bym sie nie zgodzil bo prawdopodobnie ta informacja jest brana z licznika , sam to przerabialem i widzialem jak parametry w vagu skacza razem ze wskazanimi na liczniku tak samo opornosc

ja jezdzilem na czuja ze dwa lata

a najlepszy sposób jest taki

tankujesz do pelna, robisz 600 -700 km, i znów do pelna i znów 600-700 i do pelna, itd

wiedzac ile Ci pali nigdy Ci wahy nie zabraknie

no i rób pelnego fisa

Opublikowano
jesli masz vaga to mozesz wejsc w licznik i w blokach pomiarowcyh patrzec ile zostalo beny. podajze na kanale 002 lub 003 w bloku 2 jest ilosc beny w litrach a bloku 3 opornosc plywaka. co do szarej kostki obslugujacej FIS moze zostac uzyta niebieska kostka zasilajaca licznik tylko trzeba zpilowac jeden rowek i pasuje jak ta lala.

i tu bym sie nie zgodzil bo prawdopodobnie ta informacja jest brana z licznika , sam to przerabialem i widzialem jak parametry w vagu skacza razem ze wskazanimi na liczniku tak samo opornosc

ja jezdzilem na czuja ze dwa lata

a najlepszy sposób jest taki

tankujesz do pelna, robisz 600 -700 km, i znów do pelna i znów 600-700 i do pelna, itd

wiedzac ile Ci pali nigdy Ci wahy nie zabraknie

no i rób pelnego fisa

No niestety muszę się z Tobą zgodzić :wink: niestety bo nadal nie mam możliwości kontroli paliwa :kwasny:

Dziś po podłączeniu na VAGu na zapłonie pokazywał 37L a po odpaleniu samochodu 28L/15L/10L.

Jak sobie chciał tak pokazywał :kwasny:

Opublikowano

Dobrze chlopaki ze kontrolujecie wypowiedi, rzeczywiscie sprawdzilem dokladnie i tak jak mowicie, moj blad.

Opublikowano

Luzik :wink:

A myślałem że Twój sposób chociaż w niewielkim stopniu rozwiąże problem lecz trzeba szukać dalej.

Opublikowano

Szukać ale licznika z pełnym fisem:decayed:

Ja w swoim mialem wymieniany procek i działało ale pol roku później zmieniłem na pełny fis

Opublikowano

A możesz dokładnie opisać objawy padniętego procesora??

U mnie elektryk mówił iż jeszcze nie spotkał się z takim problemem ponieważ na zapłonie wskaźniki "jako tako" pokazują ale po odpaleniu auta bądź włączeniu kierunkowskazów, świateł, klimatyzacji itp. wskaźniki szaleją :kwasny:

Opublikowano

Uszkodzenie procka objawia się w różnych postaciach, wiadome jest jedno , ze naprawa polega na wylutowaniu starego , zgranie z niego pamięci, wgranie tej pamięci do nowego i wlutowanie

Opublikowano

A sam procesor można gdzieś zakupić?? :wink:

Opublikowano

Można.

I co ci z niego?

Masz czym wgrać flash do HC908?

Opublikowano

Ale mając procesor może dobry elektryk wgra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...