bediks Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 jesli masz vaga to mozesz wejsc w licznik i w blokach pomiarowcyh patrzec ile zostalo beny. podajze na kanale 002 lub 003 w bloku 2 jest ilosc beny w litrach a bloku 3 opornosc plywaka. co do szarej kostki obslugujacej FIS moze zostac uzyta niebieska kostka zasilajaca licznik tylko trzeba zpilowac jeden rowek i pasuje jak ta lala. i tu bym sie nie zgodzil bo prawdopodobnie ta informacja jest brana z licznika , sam to przerabialem i widzialem jak parametry w vagu skacza razem ze wskazanimi na liczniku tak samo opornosc ja jezdzilem na czuja ze dwa lata a najlepszy sposób jest taki tankujesz do pelna, robisz 600 -700 km, i znów do pelna i znów 600-700 i do pelna, itd wiedzac ile Ci pali nigdy Ci wahy nie zabraknie no i rób pelnego fisa
bober882 Opublikowano 16 Października 2013 Autor Opublikowano 16 Października 2013 jesli masz vaga to mozesz wejsc w licznik i w blokach pomiarowcyh patrzec ile zostalo beny. podajze na kanale 002 lub 003 w bloku 2 jest ilosc beny w litrach a bloku 3 opornosc plywaka. co do szarej kostki obslugujacej FIS moze zostac uzyta niebieska kostka zasilajaca licznik tylko trzeba zpilowac jeden rowek i pasuje jak ta lala. i tu bym sie nie zgodzil bo prawdopodobnie ta informacja jest brana z licznika , sam to przerabialem i widzialem jak parametry w vagu skacza razem ze wskazanimi na liczniku tak samo opornosc ja jezdzilem na czuja ze dwa lata a najlepszy sposób jest taki tankujesz do pelna, robisz 600 -700 km, i znów do pelna i znów 600-700 i do pelna, itd wiedzac ile Ci pali nigdy Ci wahy nie zabraknie no i rób pelnego fisa No niestety muszę się z Tobą zgodzić niestety bo nadal nie mam możliwości kontroli paliwa Dziś po podłączeniu na VAGu na zapłonie pokazywał 37L a po odpaleniu samochodu 28L/15L/10L. Jak sobie chciał tak pokazywał
bystry_p Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Dobrze chlopaki ze kontrolujecie wypowiedi, rzeczywiscie sprawdzilem dokladnie i tak jak mowicie, moj blad.
bober882 Opublikowano 16 Października 2013 Autor Opublikowano 16 Października 2013 Luzik A myślałem że Twój sposób chociaż w niewielkim stopniu rozwiąże problem lecz trzeba szukać dalej.
bediks Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Szukać ale licznika z pełnym fisem:decayed: Ja w swoim mialem wymieniany procek i działało ale pol roku później zmieniłem na pełny fis
bober882 Opublikowano 19 Października 2013 Autor Opublikowano 19 Października 2013 A możesz dokładnie opisać objawy padniętego procesora?? U mnie elektryk mówił iż jeszcze nie spotkał się z takim problemem ponieważ na zapłonie wskaźniki "jako tako" pokazują ale po odpaleniu auta bądź włączeniu kierunkowskazów, świateł, klimatyzacji itp. wskaźniki szaleją
bediks Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 Uszkodzenie procka objawia się w różnych postaciach, wiadome jest jedno , ze naprawa polega na wylutowaniu starego , zgranie z niego pamięci, wgranie tej pamięci do nowego i wlutowanie
bober882 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Opublikowano 20 Października 2013 A sam procesor można gdzieś zakupić??
szogun0 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Można. I co ci z niego? Masz czym wgrać flash do HC908?
bober882 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Opublikowano 20 Października 2013 Ale mając procesor może dobry elektryk wgra.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się