Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słaby ręczny.


sebul

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki "problem" z ręcznym, jak go zaciągnę na postoju to auto ładnie trzyma i ciężko ruszyć, ale jak jadę i sobie zaciągnę ręczny to bardzo słabo hamuje. Klocki z tylu jeszcze troche maja, tarcze tez sa jeszcze nawet ok, więc co pozostaje ? Regulacja ? Gdzie wyregulować ten ręczny, bo chciałbym aby po jego zaciągnięciu koła się blokowały, a nie powoli auto zwalnia aż dopiero po chwili komunikat na fisie sie pojawia i piszczy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki "problem" z ręcznym, jak go zaciągnę na postoju to auto ładnie trzyma i ciężko ruszyć, ale jak jadę i sobie zaciągnę ręczny to bardzo słabo hamuje. Klocki z tylu jeszcze troche maja, tarcze tez sa jeszcze nawet ok, więc co pozostaje ? Regulacja ? Gdzie wyregulować ten ręczny, bo chciałbym aby po jego zaciągnięciu koła się blokowały, a nie powoli auto zwalnia aż dopiero po chwili komunikat na fisie sie pojawia i piszczy :P

w zyciu ci nie zablokuje kół to nie wrc :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, kiedys jak jechalem peugetem partnerem i kolega zaciagnal reczny to byl pisk opon i zryw auta, a tutaj nic :P Nie mow mi ze tak ma byc :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki "problem" z ręcznym, jak go zaciągnę na postoju to auto ładnie trzyma i ciężko ruszyć, ale jak jadę i sobie zaciągnę ręczny to bardzo słabo hamuje. Klocki z tylu jeszcze troche maja, tarcze tez sa jeszcze nawet ok, więc co pozostaje ? Regulacja ? Gdzie wyregulować ten ręczny, bo chciałbym aby po jego zaciągnięciu koła się blokowały, a nie powoli auto zwalnia aż dopiero po chwili komunikat na fisie sie pojawia i piszczy :P

w zyciu ci nie zablokuje kół to nie wrc :decayed:

niby dlaczego nie? ja teraz też to robię i będę linki wymieniał, bo ręczny jest taki "ciężki" do zaciągnięcia, w a4 ręczny mam miękki i koła blokuje bez problemu.

dzisiaj jedynie na śrubach podciągnąłem bo był mały luz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieksze tarcze na tył i deba staje jak WRC. Na postoju proponuje nacisnąć hamulec i w tym czasie zaciągnąć reczny nawet slaby będzie trzymał jak gupi. Linki linkami ale jak to Tomek wszystkim wkoło powtarza zaciski do regeneracji bo nie odbijaja do końca a wtedy i samo regulacja nie działa jak należy.

Sony Xperia Tapatalk 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi tam na postoju trzyma dobrze, a z tymi zaciskami tzn? jakby nie odbijały to chyba by lekko trzymały nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki "problem" z ręcznym, jak go zaciągnę na postoju to auto ładnie trzyma i ciężko ruszyć, ale jak jadę i sobie zaciągnę ręczny to bardzo słabo hamuje. Klocki z tylu jeszcze troche maja, tarcze tez sa jeszcze nawet ok, więc co pozostaje ? Regulacja ? Gdzie wyregulować ten ręczny, bo chciałbym aby po jego zaciągnięciu koła się blokowały, a nie powoli auto zwalnia aż dopiero po chwili komunikat na fisie sie pojawia i piszczy :P

w zyciu ci nie zablokuje kół to nie wrc :decayed:

Jezeli jest w nalezytym stanie to zablokuje bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...