sebul Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Mam taki "problem" z ręcznym, jak go zaciągnę na postoju to auto ładnie trzyma i ciężko ruszyć, ale jak jadę i sobie zaciągnę ręczny to bardzo słabo hamuje. Klocki z tylu jeszcze troche maja, tarcze tez sa jeszcze nawet ok, więc co pozostaje ? Regulacja ? Gdzie wyregulować ten ręczny, bo chciałbym aby po jego zaciągnięciu koła się blokowały, a nie powoli auto zwalnia aż dopiero po chwili komunikat na fisie sie pojawia i piszczy
Wihajster Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Mam taki "problem" z ręcznym, jak go zaciągnę na postoju to auto ładnie trzyma i ciężko ruszyć, ale jak jadę i sobie zaciągnę ręczny to bardzo słabo hamuje. Klocki z tylu jeszcze troche maja, tarcze tez sa jeszcze nawet ok, więc co pozostaje ? Regulacja ? Gdzie wyregulować ten ręczny, bo chciałbym aby po jego zaciągnięciu koła się blokowały, a nie powoli auto zwalnia aż dopiero po chwili komunikat na fisie sie pojawia i piszczy w zyciu ci nie zablokuje kół to nie wrc
sebul Opublikowano 11 Października 2013 Autor Opublikowano 11 Października 2013 Kurde, kiedys jak jechalem peugetem partnerem i kolega zaciagnal reczny to byl pisk opon i zryw auta, a tutaj nic Nie mow mi ze tak ma byc
michu93 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Mam taki "problem" z ręcznym, jak go zaciągnę na postoju to auto ładnie trzyma i ciężko ruszyć, ale jak jadę i sobie zaciągnę ręczny to bardzo słabo hamuje. Klocki z tylu jeszcze troche maja, tarcze tez sa jeszcze nawet ok, więc co pozostaje ? Regulacja ? Gdzie wyregulować ten ręczny, bo chciałbym aby po jego zaciągnięciu koła się blokowały, a nie powoli auto zwalnia aż dopiero po chwili komunikat na fisie sie pojawia i piszczy w zyciu ci nie zablokuje kół to nie wrc niby dlaczego nie? ja teraz też to robię i będę linki wymieniał, bo ręczny jest taki "ciężki" do zaciągnięcia, w a4 ręczny mam miękki i koła blokuje bez problemu. dzisiaj jedynie na śrubach podciągnąłem bo był mały luz.
POWER-KRIS Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Wieksze tarcze na tył i deba staje jak WRC. Na postoju proponuje nacisnąć hamulec i w tym czasie zaciągnąć reczny nawet slaby będzie trzymał jak gupi. Linki linkami ale jak to Tomek wszystkim wkoło powtarza zaciski do regeneracji bo nie odbijaja do końca a wtedy i samo regulacja nie działa jak należy. Sony Xperia Tapatalk 4.
michu93 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 mi tam na postoju trzyma dobrze, a z tymi zaciskami tzn? jakby nie odbijały to chyba by lekko trzymały nie?
Dev Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 Mam taki "problem" z ręcznym, jak go zaciągnę na postoju to auto ładnie trzyma i ciężko ruszyć, ale jak jadę i sobie zaciągnę ręczny to bardzo słabo hamuje. Klocki z tylu jeszcze troche maja, tarcze tez sa jeszcze nawet ok, więc co pozostaje ? Regulacja ? Gdzie wyregulować ten ręczny, bo chciałbym aby po jego zaciągnięciu koła się blokowały, a nie powoli auto zwalnia aż dopiero po chwili komunikat na fisie sie pojawia i piszczy w zyciu ci nie zablokuje kół to nie wrc Jezeli jest w nalezytym stanie to zablokuje bez problemu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się