Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana popychaczy


nitol

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem ile dokładnie wchodzi do ADP ale pewnie mniej więcej tyle co do ADR czyli 3,5 litra z tego co pamiętam.

Co do przechodzenia na pełen syntetyk to powiem tak - jak uważasz. Moim zdaniem ważne jest to żebyś nie jeździł na minerale. Głupotą jest też przechodzenie z pełnego syntetyka na półsyntetyk ale w drugą stronę nie mam już takiego wyraźnego zdania. Pełen syntetyk na pewno jest lepszy ale ważniejsze według mnie jest kupowanie dobrego oleju i terminowe jego wymienianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he kusi mnie to ale zarazem trochę się boje :P Jeszcze jedno jak usuwa się inspekcje w A4B5 przed liftem, 95 ro automat??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAGiem.

---------- Post dopisany at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany at 21:17 ----------

Co do zmiany oleju. Jeśli cię stać na taki olej to nie ma co się tego bać. Inna prawa jeśli masz zmieniać na pełen syntetyk a potem na przykład jeździć na starych świecach to lepiej zostań przy pół syntetyku a wymień świece itp. Bo jak dla mnie są rzeczy ważne i ważniejsze. Znam osoby które szczycą się jazdą na pełnym syntetyku a otwierając maskę... to tylko się przeżegnać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no obawiam sie tego "wypłukania" silnika tak niektórzy mowia. co do usuniecia inspekcji taki sam schemat jest vag comem rozumiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj juz spokój, mój grat ma ponad 300000km i jezdze na wszystkich fullach i nie ma grama wycieku

jak temp. spadnie ponizej zera to zobaczysz róznice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a .....uj wiadomo na czym jezdził, tego nie wiem i nawet nie chce :grin:

wazne ze teraz jezdzi na Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40 i jest gicior

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w A80 1,6TD przechodziłem z minerału na półsyntetyk - były tylko same plusy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hymm chyba się skusze na ten syntetyk dodam, tylko, że chyba odzywają mi się popychacze bo w pewnych momentach je słychać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tez wina oleji i zapchanej lub zuzytej pompy oleju

warto tez wlac płukanke przed wymina oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę lat temu jak były te mrozy po -30 ojciec w starym passacie miał minerała, ja wtedy miałem A80 na półsyntetyku. Moja zawsze nocowała pod chmurką, starszego fura zazwyczaj w garażu, ale raz garaż miał zajęty i zostawił na dworze i faktycznie minerał był tak gęsty że ciężko było wałem obrócić. Dosłownie rozrusznik nie miał siły - aku był ok. U mnie silnik cykał na dotknięcie, smarowanie momentalnie (dwa razy tylko ropa mi zamarzłą :facepalm:). Sprawdzałem też swój olej - tak był gęstszy niż normalnie ale nadal był to olej. Więc nie wiem co oni tam za półsyntetyk wlali albo jaka temp była naprawdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jak już tak sie temat rozkręcił to żeby mieć dojście do pompy oleju oraz jej smoka to oczywiście miskę olejowa muszę zdjąć. Czy w ADP muszę demontować ramę/belkę nie przyglądałem się tam dokładnie jak to jest czy miskę mogę odkręcić bez demontowanie czego kol wiek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie oglądałem ADP ale pewnie jest tak samo jak w ADR: albo sanie w dół albo silnik do góry. Osobiście wolałbym opcję pierwszą - mamy lepszy dostęp do miski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...