Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Moja pierwsza srebrna audiczka 1.8t


szklara

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, oto mój nabytek

Audi a4 b6 1.8 turbo 150km, rocznik 2001.

Auto kupiłem z przebiegiem 174tyś km i zrobiłem już około tysiąca.

Auto bardzo zadbane, podobno ostatnie takie audi z tego rocznika serwisowane w autoryzowanym serwisie audi. Skóra i cały środek w idealnym stanie.

Plany:

- Gaz założony

- 17" jakieś ładne oryginalne felgi

- dystans 10mm

- opony zimowe :decayed:

- przyciemnić szyby

- lekko obniżyć

- i modyfikacje wizualne jeszcze nie wiem jakie ale w miare możliwości będę dokładał i przerabiał różne części

Wstawiam zdjęcia w takim stanie jak jest teraz, w sumie to szału nie ma, chyba raczej standardowa, taka jaka wyjechała z salonu :). Niestety na razie tylko wygląd zewnętrzny, później porobię zdj środka i wstawię :wink:

p7ty.jpg

0s5h.jpg

ugoe.jpg

01zd.jpg

ycr4.jpg

Jakieś sugestię, opinie, komentarze mile widziane :)

Dodaje zdjęcia środka, od razu przepraszam za słabą jakość zdjęć, na razie nie dysponuję lepszym sprzętem :decayed:

ar3w.jpg

qws9.jpg

itl.JPG

iekk.jpg

l9l8.jpg

5jxh.jpg

A tu instalacja gazowa: King ODB, Hany złote i master jet turbo - co sądzicie o robocie serwisu?

9uil.jpg

p2lc.jpg

z6kl.jpg

o5rb.jpg

v9bt.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super stan z świeczką takich szukać . Co do Lpg to BRC bym polecił . Zakładałem ostatnio taki w audi a3 1,8 t i sprawuje się super .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci kolego że pewnie mile się zaskoczysz jak wrzucę zdjęcia wnętrza auta. Skóra na prawdę jak nówka, nadal pachnie ładnie skórą, bez przetarć. Widać że poprzedni właściciel bardzo o nią dbał :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdj środka już dawno powinny być w pierwszym poście :grin::decayed:

nie patrz na sugestie bo każdy będzie pisał co innego

rób w niej to co ci się podoba i co byś chciał mieć:wink:

szkoda go trochę zagazować no, ale to już twoja decyzja i czy dużo latasz , czy mało

wygląda na dobrze utrzymaną bezawaryjności życze:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego szkoda? Przy dzisiejszych sekwencjach myślę że nie jest to jakiś duży błąd i zmarnowanie auta. Po prostu za dużo pali benzyny i na dłuższą metę nie wyrobię z tym. A co do wizualnych modyfikacji to z chęcią wysłucham rad innych doświadczonych użytkowników bo chciałbym autko ładnie zrobić a nie do końca wiem jak się za to zabrać i od czego. Przede wszystkim zaczynam właśnie od gazu + opony zimowe + felgi 17 calowe ( i tu też prosiłbym o jakieś według was ładne, ale tylko 17 wchodzą w gre, nie chce większych ). Myślałem nad zrobieniem z niego lekkiej kopułki czyli te plastiki wymalować na srebrny ale nie jestem do końca przekonany :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego szkoda? Przy dzisiejszych sekwencjach myślę że nie jest to jakiś duży błąd i zmarnowanie auta. Po prostu za dużo pali benzyny i na dłuższą metę nie wyrobię z tym. A co do wizualnych modyfikacji to z chęcią wysłucham rad innych doświadczonych użytkowników bo chciałbym autko ładnie zrobić a nie do końca wiem jak się za to zabrać i od czego. Przede wszystkim zaczynam właśnie od gazu + opony zimowe + felgi 17 calowe ( i tu też prosiłbym o jakieś według was ładne, ale tylko 17 wchodzą w gre, nie chce większych ). Myślałem nad zrobieniem z niego lekkiej kopułki czyli te plastiki wymalować na srebrny ale nie jestem do końca przekonany :P

ha ha ha ja też na początku mówiłam, że nie chce większych jak 17 a dziś na 18 :grin::facepalm::decayed:

co do modyfikacji zewnętrznych hmm zależny czy byś chciał w sline czy s4 pójść:wink: chyba, że bez zmian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadbana to fakt,wrzuć zdjęcia środka.Ja swoje 17 będę chciał sprzedać z nowymi oponami jakby co:decayed:

Wrzuć jakąś fotkę to zobacze :)

Nie chce kupować 18calowych bo boje się że poleci mi szybko zawieszenie a w tym aucie nie jest ono tanie, no niestety coś za coś więc myśle że 17 będzie opcjonalne a chociażby zdecydowanie lepsze niż te co mam teraz :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jesteś otwarty na propozycje to posłuchaj na początek rady starego piernika:

Masz piękny i zadbany samochód więc nie popsuj go byle jakim tuningiem, świecidełkami itd.

Kup ładne felgi 16 góra 17 cali - będzie ładnie i w miarę wygodnie a chyba po to się kupuje Audi żeby było też wygodnie.

Nie przyklejaj ciemnej folii na szyby (zwłaszcza niebieskiej), nie można oklejać wszystkich szyb a oklejone połowicznie czyli z tyłu wygląda dla mnie bez sensu.

Nie wkładaj niebieskich żarówek ani do lamp ani do postojówek, najlepiej widać drogę w świetle białym wpadającym w lekko żółty - to potwierdzone naukowo, o tym, że w niebieskim widać lepiej piszą tylko sprzedawcy na Allegro.

Jeśli koniecznie chcesz to obniż trochę zawieszenie ale nie za dużo, wręcz minimalnie. Fajnie jest jechać i nie martwić się kiedy przytrzesz podwoziem lub zderzakiem.

Nie wkładaj metalowej gałki zmiany biegów, zimą nie będziesz musiał wkładać rękawiczki do zmiany biegów.

Ogólnie jak najmniej świecidełek, srebrnych listewek itp. jeśli coś warto tuningować to a. felgi, b. zawieszenie, c. silnik

Obawiam się, że zdecydowana większość forumowiczów się ze mną nie zgodzi ale trudno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jesteś otwarty na propozycje to posłuchaj na początek rady starego piernika:

Masz piękny i zadbany samochód więc nie popsuj go byle jakim tuningiem, świecidełkami itd.

Kup ładne felgi 16 góra 17 cali - będzie ładnie i w miarę wygodnie a chyba po to się kupuje Audi żeby było też wygodnie.

Nie przyklejaj ciemnej folii na szyby (zwłaszcza niebieskiej), nie można oklejać wszystkich szyb a oklejone połowicznie czyli z tyłu wygląda dla mnie bez sensu.

Nie wkładaj niebieskich żarówek ani do lamp ani do postojówek, najlepiej widać drogę w świetle białym wpadającym w lekko żółty - to potwierdzone naukowo, o tym, że w niebieskim widać lepiej piszą tylko sprzedawcy na Allegro.

Jeśli koniecznie chcesz to obniż trochę zawieszenie ale nie za dużo, wręcz minimalnie. Fajnie jest jechać i nie martwić się kiedy przytrzesz podwoziem lub zderzakiem.

Nie wkładaj metalowej gałki zmiany biegów, zimą nie będziesz musiał wkładać rękawiczki do zmiany biegów.

Ogólnie jak najmniej świecidełek, srebrnych listewek itp. jeśli coś warto tuningować to a. felgi, b. zawieszenie, c. silnik

Obawiam się, że zdecydowana większość forumowiczów się ze mną nie zgodzi ale trudno.

18" minimum :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że 18ka i tylko ORI felga to nie masz się o co martwić, że Ci się pokrzywi albo coś w tym stylu... :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie boję się że się pokrzywi tylko na 18calowej feldze zawieszenie pójdzie pewnie dość szybko mimo unikania dziur, przypuszczam że najpierw kupie 17" a z tego co mówią apetyt rośnie w miarę jedzenia więc później pewnie i 18" będą :D. Mam jeszcze tylko problem z obrotami bo przy zmianie biegów (dokładnie to wtedy gdy wciskam sprzęgło obroty lekko się podnoszą a dopiero później spadają) musze z tym zrobić no i ucze się VAGu żeby samemu sobie usuwać błędy bo wujek ma kabel :decayed:. Zastanawiam się czy najpierw go nie zchipować a później założyć gaz :D co o tym myślicie? No i słyszałem że 1.8turbo lubią pobierać olej, prawda to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego z tym padajacym zawieszeniem to ludzie bardzo ale bardzo przesadzają.kup sobie ładne ori lub dobrej jakości 18''.obniż troche tak góra 3 cm dobrymi sprężynami i zawias masz malina.jesli chodzi o nadwozie to musisz pomysleć czy chcesz jakis pakiet zderzaków tj s4 lub s-line..jesli zostaje seria to pomyśl czy chcesz kontrast i zostawiasz doły ciemne lub dajesz je w kolor.do tego ładny spoilerek na klape,większe koncówki wydechu bo te słomki to jakies nieporozumienie.po tym juz jest bomba.tylko ty sam musisz wiedziec co ci sie podoba.polukaj po wątkach innych kolegów co i jak wyglada i zdecyduj. co do tych podwyzszonych obrotów to obstawiam czujnik pod pedałem sprzęgła o ile dobrze pamietam...zycze bezawaryjnosci.i wrzucaj foty tego wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jesteś otwarty na propozycje to posłuchaj na początek rady starego piernika:

Masz piękny i zadbany samochód więc nie popsuj go byle jakim tuningiem, świecidełkami itd.

Kup ładne felgi 16 góra 17 cali - będzie ładnie i w miarę wygodnie a chyba po to się kupuje Audi żeby było też wygodnie.

Nie przyklejaj ciemnej folii na szyby (zwłaszcza niebieskiej), nie można oklejać wszystkich szyb a oklejone połowicznie czyli z tyłu wygląda dla mnie bez sensu.

Nie wkładaj niebieskich żarówek ani do lamp ani do postojówek, najlepiej widać drogę w świetle białym wpadającym w lekko żółty - to potwierdzone naukowo, o tym, że w niebieskim widać lepiej piszą tylko sprzedawcy na Allegro.

Jeśli koniecznie chcesz to obniż trochę zawieszenie ale nie za dużo, wręcz minimalnie. Fajnie jest jechać i nie martwić się kiedy przytrzesz podwoziem lub zderzakiem.

Nie wkładaj metalowej gałki zmiany biegów, zimą nie będziesz musiał wkładać rękawiczki do zmiany biegów.

Ogólnie jak najmniej świecidełek, srebrnych listewek itp. jeśli coś warto tuningować to a. felgi, b. zawieszenie, c. silnik

Obawiam się, że zdecydowana większość forumowiczów się ze mną nie zgodzi ale trudno.

dobrze kolega gada. Popieram.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodałem zdjęcia środka :).

Olej, płyny, filtry wszystko już wymienione :wink:, na zimę pozostają do kupienia porządne zimówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...