Kruk_89 Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 hmm u mnie nie łączyła kostka ta od wtrysku i miałem ciągłe wypadanie zapłonu na 1 cylindrze jak dodawałem gazu nie szło jechać telepało całym autem co najlepsze to akcja cała zaczęła się dziać zaraz po remoncie głowic już myślałem że coś zjeba.i ale na całe szczęście winna była głupia kosteczka. masz gaz przejżyj instalację elektryczno może jest za mały przepływ prądu bo gdzieś przy mocno dali lutu i spaliło kabel
kilwap Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Bede sie musial przyjrzec tej instalacji bo do tej pory nic takiego sie nie dzialo tylko wypadaly na zimnym. Choc w czasie jazdy nie sprawdzalem czy wypadaja zaplony . Mierzylem jeszcze napiecie na kostkach wtryskiwaczy i na kazdej jest po 10v czy to nie za malo?
narkil Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 Krótkie pytanko - cewki muszę wymienić cały komplet, czy spokojnie mogę pojedyncze ?
Robero321 Opublikowano 22 Listopada 2016 Opublikowano 22 Listopada 2016 możesz te które szwankują nie musisz wszystkich
mefjiu Opublikowano 27 Listopada 2016 Opublikowano 27 Listopada 2016 Te które szwankują wymień, ale najlepiej podmienić tak, żeby wszystkie były z tej samej firmy, przynajmniej tak słyszałem.
pavvel89 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Witam, podpinam się do tematu, następująco; Posiadam następujące błędy: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 -16688 - Cylinder 4 P0304 - 001 - Misfire Detected16686 - Cylinder 2 P0302 - 001 - Misfire Detected - Intermittent Podczas jazdy miga check engine który po chwili gaśnie a gdy znowu zacznę przyśpieszać znowu miga aż nie ustabilizuje prędkości. Dodam, że ubyło mi z 200ml płynu chłodzącego aczkolwiek na bagnecie nie ma oznak "podwyższonego poziomu oleju, oczek" czy dymiącego komina na biało Jak sądzicie głowica? czy cewki, kable, świece itp?
Robero321 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Skasuj błędy i pojeździj ze 200 kilosów na samej benzynie zobacz czy też wypadają bo bez dodatkowych błędów możliwe ze gaz źle wyregulowany
pavvel89 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 na samej benzynie jest to samo wypadają zaraz po ruszeniu ;/
Robero321 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 To zamień cewki na których wypadają zapłony jeśli zmieni się ich występowanie na te zamienione to cewki nie domagają. Sprawdź świece
damian92x Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Witam, podpinam się do tematu, następująco; Posiadam następujące błędy: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - 16688 - Cylinder 4 P0304 - 001 - Misfire Detected 16686 - Cylinder 2 P0302 - 001 - Misfire Detected - Intermittent Podczas jazdy miga check engine który po chwili gaśnie a gdy znowu zacznę przyśpieszać znowu miga aż nie ustabilizuje prędkości. Dodam, że ubyło mi z 200ml płynu chłodzącego aczkolwiek na bagnecie nie ma oznak "podwyższonego poziomu oleju, oczek" czy dymiącego komina na biało Jak sądzicie głowica? czy cewki, kable, świece itp? Jaki masz gaz i ile czasu ma instalacja? Może wtryskiwacze gazowe z cyl. 4 i 2 już niedomagają?
Robero321 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Opublikowano 10 Grudnia 2016 ale napisał że na benzynie ma to samo
pavvel89 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Auto stoi już u mechanika w poniedziałek prawdopodobnie zrobi ! Mam nadzieję, że to jakaś mała pierdółka wyjdzie
pavvel89 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 poszły dwie cewki 2 (sporadycznie wypada) i 4 (całkiem padnięta) przy okazji wymienił świece okazało się że są już zużyte tym bardziej jeżdżąc na LPG muszę przyznać że auto jeździ teraz jak nowe!! czuć MOC ! Pozdrawiam wszystkich
Majls86 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Witam, Podepnę się pod temat. Objawy: wibracje silnika od ok. 2000 obrotów wzwyż, towarzyszy temu mało przyjemna kultura pracy silnika. Co 2-3 dni pojawia się check, który dotyczy katalizatorów. Usuwam i średnio j/w wspomniałem pojawia się znów co 2-3 dni. Komputer pokazuje wypadanie zapłonu na cewkach 2,3,4. Auto ma moc,przyspiesza i kręci się na obroty bez problemu. Wszystko psują te wibracje, czy mogą być one powiązane z wypadaniem zapłonu ? Dziś wymienione wszystkie świece i cewki na nowe. Praca silnika się poprawiła,ale wibracje i wypadanie zapłonu nadal występuje. Na kanale 093 na postoju mam parametry -2,2,5,8. Czy ktoś jest mi w stanie podpowiedzieć czy to może być wina rozrządu? Bo planuje się w pierwszej kolejności tym zająć. Pozdrawiam
Kruk_89 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 mając takie kąty to napewno nie wina rozrządu choć do ideału daleko. tak kolego wypadanie zapłonów jest spowodowane zapchanym katem i zapewne nie potrzebnie wymieniłeś cewki. sprawność katalizatorów da się sprawdzić w którejś z grup poszukaj bo nie pamiętam. Jeśli uwalone to są dwie drogi legalna i droższa nielegalna i nieco tańsza by to naprawić
Robero321 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Wypadanie zapłonu nie musi być powiązane z cewkami. A na pewno nie jest w przypadku kiedy masz problem z katalizatorem Kiedy katy nie domaga uruchamia się można powiedzieć "system obronny silnika" właśnie wypadanie zapłonu na losowych cylindrach. Do puki nie zrobisz porządku z katalizatorami będziesz miał wypadanie zapłonów. Masz dwie opcje albo kupić zamienniki albo je wywalić i wspawać w ich miejsce tłumiki przelotowe. Kiedy ja miałem z tym problem nie było aż tak dostępnych zamienników i poszły tłumiki przelotowe zamiast katalizatorów a do ECU nowy wsad z wyłączonym sprawdzaniem stanu katalizatora żeby błędami nie waliło na FISie Poszukaj jest wiele wątków na forum z opisem tejże sytuacji.. łącznie z procedurą jak na VAGu sprawdzić sprawność katalizatorów.....
Majls86 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zapchany kat nie będzie powodował spadku mocy i osiągów? Wypadanie zapłonu po wymianie świec i cewek jest w znacznie mniejszym zakresie.
Robero321 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Rozrząd nie jest najlepiej ustawiony ale u mnie był dwa razy bardziej rozjechany niż u Ciebie a po "naprawie" katalizatorów jeszcze 4 lata pojeździłem bez cheków z winy katów czy rozrządu a dokładnie x2 bardziej miałem rozjechany Zapchany kat nie będzie powodował spadku mocy i osiągów?Wypadanie zapłonu po wymianie świec i cewek jest w znacznie mniejszym zakresie. Będzie powodował spadek mocy bo silnik przechodzi w tryb awaryjny..... Możliwe że któraś z cewek nie domagała i po wymianie jest rochę lepiej ale do ideału nie powróci bez naprawy katów. Najlepiej jak byś sprawdził procedurą w jakim sa stanie
Majls86 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Opublikowano 19 Grudnia 2016 A te dziwne wibracje silnika (wrażenie jakby nie chodził na jednym garze) to coś normalnego w przypadku usterki kata albo źle ustawionego rozrządu ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się