jajoszny 0 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 witam po założeniu nowego przepływomierza zaczęły mocno falować obroty i nie byłem w stanie wkręcić go na 3000 obrotów bo niemal silnik wydzierało - po odłączeniu przepływomierza wszystko wróciło do normy... To tylko wina przepływomierza czy też kwestia regulacji i ustawien VAGiem? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 przepływomierza Vag-iem nie ustawiasz zresetuj może jeszcze ECU i zobacz co się stanie jak nie pomoże to zrób logi przepływki i wrzuć do działu VAG tam sprawdzą i bedziesz miał pewność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 panowie to jest normalne ze jak auto osiągnie 90C a ja odepne mu przeplywke to dusi się i próbuje zgasnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Mi po odłączeniu przepływki trochę falował na obrotach ale do zgaśnięcia to dużo mu brakowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja74687 2 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 u mnie to samo co u kolegi wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się