hellbean 0 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Prosiłbym o przeanalizowanie logów ponieważ już dłuższy czas walczymy z wchodzeniem samochodu w tryb serwisowy, ogólnie prawdopodobnie turbina nie ładuje jak się należy, ale chciałbym się upewnić. Dodatkowo w wyczuwalna duża różnica w mocy w stosunku do mojego identycznego egzemplarza. W VAG-COMie wyrzuca błąd: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 012 AH Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2705 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 3 Faults Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Oraz Logi: Dynamiczne: Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne: Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Z góry dzięki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciucha512 1 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Turbo do czyszczenia, czujnik ciśnienia atmosferycznego chyba leży, przepłyka ok. Nie wiem czy dobrze kojarzę, ale wydaję mi się, że w Twoim autku czujnik ciśnienia atmo jest w rurze dolotu, ale głowy nie dam sobie obciąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 przeplywke to bd wiadomo jak chodzi jak zrobi turbo.Na maxa przeladowuje na 95%turbo do czyszczenia Baro sensor ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellbean 0 Opublikowano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Turbo do czyszczenia, czujnik ciśnienia atmosferycznego chyba leży, przepłyka ok.Nie wiem czy dobrze kojarzę, ale wydaję mi się, że w Twoim autku czujnik ciśnienia atmo jest w rurze dolotu, ale głowy nie dam sobie obciąć. To akurat nie jest w moim samochodzie, ale A4B5 z 2000r. nie mniej w nim pewno ten czujnik będzie w tym samym miejscu jak mniemam. Nie mniej tak jak mówicie zacząć od turbo należy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Turbo do czyszczenia, czujnik ciśnienia atmosferycznego chyba leży, przepłyka ok.Nie wiem czy dobrze kojarzę, ale wydaję mi się, że w Twoim autku czujnik ciśnienia atmo jest w rurze dolotu, ale głowy nie dam sobie obciąć. Czujnim cisnienia atmosferycznego? Tos wymyslil.. Turbo na stol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellbean 0 Opublikowano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 A możecie mi kogoś polecić z okolicy kto by mógł się tym zająć? Ponieważ tak jak mówiłem to nie jest mój samochód i nie bardzo mam czas teraz żeby się z tym bawić. Jak dobrze pamiętam to był kolega z forum z Sosnowca co się zajmował turbinami, tylko nie pamiętam kto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ossek 1 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 I następnym razem nie butuj tak zimnego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Ja moge to ogarnac bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellbean 0 Opublikowano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 I następnym razem nie butuj tak zimnego silnika To jest kolego kolejna sprawa z tym silnikiem, ponieważ on był zagrzany, tylko są błędne wskazania, tu jak widzisz pokazywał temperaturę ok 32.5st.C przy logowaniu dynamiczny oraz 31.5st.C przy logowaniu statycznym które było wykonane jako drugie i po przejechaniu z dobrych 30km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ossek 1 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 No to trzeba się zainteresować czujnikiem temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellbean 0 Opublikowano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Już niestety był raz wymieniany, ale może trzeba będzie jeszcze raz spróbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciucha512 1 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Czujnim cisnienia atmosferycznego? Tos wymyslil.. Turbo na stol Moja wina, zapomniałem, że w Polsce normalne jest ciśnienie 969 mbar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się