Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów - tryb serwisowy


hellbean

Rekomendowane odpowiedzi

Prosiłbym o przeanalizowanie logów ponieważ już dłuższy czas walczymy z wchodzeniem samochodu w tryb serwisowy, ogólnie prawdopodobnie turbina nie ładuje jak się należy, ale chciałbym się upewnić. Dodatkowo w wyczuwalna duża różnica w mocy w stosunku do mojego identycznego egzemplarza.

W VAG-COMie wyrzuca błąd:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 012 AH

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2705

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06325

3 Faults Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Oraz Logi:

Dynamiczne:

Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Statyczne:

Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 014,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Z góry dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo do czyszczenia, czujnik ciśnienia atmosferycznego chyba leży, przepłyka ok.

Nie wiem czy dobrze kojarzę, ale wydaję mi się, że w Twoim autku czujnik ciśnienia atmo jest w rurze dolotu, ale głowy nie dam sobie obciąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo do czyszczenia, czujnik ciśnienia atmosferycznego chyba leży, przepłyka ok.

Nie wiem czy dobrze kojarzę, ale wydaję mi się, że w Twoim autku czujnik ciśnienia atmo jest w rurze dolotu, ale głowy nie dam sobie obciąć.

To akurat nie jest w moim samochodzie, ale A4B5 z 2000r. nie mniej w nim pewno ten czujnik będzie w tym samym miejscu jak mniemam.

Nie mniej tak jak mówicie zacząć od turbo należy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo do czyszczenia, czujnik ciśnienia atmosferycznego chyba leży, przepłyka ok.

Nie wiem czy dobrze kojarzę, ale wydaję mi się, że w Twoim autku czujnik ciśnienia atmo jest w rurze dolotu, ale głowy nie dam sobie obciąć.

Czujnim cisnienia atmosferycznego? Tos wymyslil..

Turbo na stol ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możecie mi kogoś polecić z okolicy kto by mógł się tym zająć? Ponieważ tak jak mówiłem to nie jest mój samochód i nie bardzo mam czas teraz żeby się z tym bawić. Jak dobrze pamiętam to był kolega z forum z Sosnowca co się zajmował turbinami, tylko nie pamiętam kto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I następnym razem nie butuj tak zimnego silnika :)

To jest kolego kolejna sprawa z tym silnikiem, ponieważ on był zagrzany, tylko są błędne wskazania, tu jak widzisz pokazywał temperaturę ok 32.5st.C przy logowaniu dynamiczny oraz 31.5st.C przy logowaniu statycznym które było wykonane jako drugie i po przejechaniu z dobrych 30km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnim cisnienia atmosferycznego? Tos wymyslil..

Turbo na stol ;)

Moja wina, zapomniałem, że w Polsce normalne jest ciśnienie 969 mbar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...