Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cos Strzela podczas skrecania (NOWE ZAWIECHO)


macieek

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie - Powoli dostaje ku...cy :D Wczoraj mialem wymieniane wszystkie wahacze przod + laczniki + koncowki drazkow. Wszystko Febi. Auto odebralem dosyc pozno wiec nie mialem okazji go dokladnie sprawdzic. Dzis zauwazylem, ze zgrzyt (strzelanie) podczas skrecania w prawo nie zniknal po tej wymianie. Zgrzyta glownie na postoju podczas krecenia kierownica w prawo - Pierwszy obrot. To taki metaliczny skokowy zgrzyt jak jakis metal o metal pod naprezeniem. Jest tez stuk pojedynczy podczas ruszania / cofania ktory nie zawsze wystepuje. (sa to identyczne objawy jak przed wymiana wahaczy). Wszystkie te dzwieki dochodza z przodu auta. Czy moglby ktos cos doradzic co to moze byc? Gdzies czytalem o rozwarstwianiu sanek, Moze jakies gumy na stabilizatorze? Moze drazki kierownicze, Magiel? (plyn nie wycieka - kiera w chodzi lekko) Ale mechanik zakladal nowe koncowki i napewno by zauwazyl, ze cos nie tak z drazkami. Z gory dzieki za wszelkie wskazowki,Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W alfie tak miałem to rozsypane było łożysko w kolumnie macpherson i taki zgrzyt był przy skręcie jakby metal o metal a czasami stuk się pojawił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co sie orientuje to w B6 nie ma mcpersona tylko wielowahacz. Tam amor sie nie kreci. Wiec tam nie ma lozyska - ale niech mnie ktos poprawi jesli nie mam racji. Sprawdze jeszcze kolo pasowe altrernatora i napinacz paska czy podskakuje bardzo. Wymienialem te elementy ok 130tys km temu wiec mogly sie juz "skonczyc" a to ma podobny objaw. To takie strzelajace zgrzytanie. Ale to raczej nie tlumaczy tego pojedynczego stuku podczas ruszania lub cofania..

---------- Post dopisany at 17:05 ---------- Poprzedni post napisany at 15:51 ----------

.Update: To nie pasek ani kolo alternatora. Nie podskakuje jakos niepokojaco. Dzwieki dochodza z nizszych partii samochodu.Przegub raczej to tez nie jest bo to metaliczne strzelanie wystepuje glownie na biegu jalowym podczas krecenia kierownica w prawo na postoju lub podczas pelzniecia samochodu i parkowania. Bede wdzieczny za ewentualnie sugestiee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprezyny byly wyciagane przy okazji wymiany wahaczy gornych i nic niepokojacego w nich niezauwazyli. Aczkolwiek napomkne to mechaniorowi jutro. Czy przegob moze strzelac gdy auto jest na biegu jalowym? zaznaczam ze strzelanie wystepuje tylko podczas krecenia w prawo, przez pierwszy obrot a potem juz jest spokoj....Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko - Zwroce na to Uwage mechaniorowi ale sek w tym, ze ten rodzaj strzelania byl przed wymiana wahaczy tez. Wiec jakis dodatkowy element najwyrazniej nie domoaga. Mam nadzieje, ze nie magiel. Co ciekawsze - to podczas ulewnej pogody ten objaw jest o wiele mniej donosny. Moze dlatego, ze opona ma mniejszy opor do pokonania na mokrej nawierzchni niz na suchej podczas krecenia kierownica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobnie w passacie,tylko zgrzytanie takie metaliczne było na skreconych kołach na wstecznym i dokładnie ten sam dzwiek przy ostrym hamowaniu jak samochód nurkował.okazało sie ze jeden z dolnych wahaczy był słabo dokrecony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK Dam znac mechaniorowi. Dzieki za wskazowke

---------- Post dopisany 22-10-2013 at 19:38 ---------- Poprzedni post napisany 21-10-2013 at 13:46 ----------

Panowie problem rozwiazany - niestety zakonczyl sie na lawecie. Kilka tyg temu mialem wymieniane lozysko w przednim kole i 4 sroby ktore mocuja piaste do zwrotnicy nie byly odpowiednio dokrecone - jedna sie wysunela i napieprzala o przegub a na koncu tak tarla ze musialem dzwonic po lawete bo sie jechac nie dalo. Najlepsze ze bylo to dzien przed wizyta u mechaniora. Sroba do wymiany bo zostala skrzywiona, przegob tylko zarysowany dookola. Musze zmienic sygnature bo ta juz troche mija sie z prawda ;) Tak czy owak nareszcie nastala bloga cisza i nic nie stuka i nie puka. Dziekuje wszystkim za porady.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uporałeś się jakoś z tym?

Nie mam dostępu do kanału albo podnośnika żeby posprawdzać co tam wali. Tylko na prostej drodze się to dzieje :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amortyzator...................wali tylko na malych dziurach lub studienkach

U mnie najbardziej to słychać jak asfalt jest pofalowany poprzednie, czyli jak jakbym jechał po kilku małych garbach zwalniających..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie nawet diagnosta nie potrafil znalezc co pukalo i wymienialem wszystko po kolei.wachacze przegub drázki wszystko.po sciagnieciu amora jak go wcisnalem to do dzis tak lezy:)chyba ze 2 miechy juz.zalozylem nowy i nic cisza...........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...