Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekodowanie Concerta I


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
oczywiscie przewody + i - również podpiąłęś ?

Jaki plus i minus przecież we gniezdzie VAG juz są.

Opublikowano

Pytanie było czy z wtyczki VAG wychodziły 3 przewody ( + - K ) idące do radia , napewno dobre piny podpiąłęś ?

Opublikowano

plus do rdadia plus do vaga, minus do radia minus do vaga i z vaga k-line do radia prościej się nie da :decayed:

Opublikowano

W czym może tkwić problem, że blaupunkt gada, a panasonic nie ma ochoty się połączyć z vagiem ?:facepalm:

Opublikowano

bardzo dziwne że jeden gada, a drugi nie moim zdaniem jest to uszkodzone radio albo kiepski kabel

Opublikowano
Pociągnij ją z wiązki która idzie z wtyczki diagnostycznej można się do niej dobrać po wymontowaniu mieszka od biegów jest tam od strony kierowcy idzie wiązka cienki zielony przewodzik to linia k. Zdejmujesz izolacje ,lutujesz i ciągniesz do radia do kostki czarnej ( zasilanie ) pin 3 k-bus to oznaczenie na radyjku i to wszystko i masz już diagnostykę radyjka.

Tak zrobiłem,ale nadal VAG nie łaczy z radiem.

u mnie bylo to samo, dopiero radio na stole ruszylo.....

---------- Post dopisany at 09:58 ---------- Poprzedni post napisany at 09:57 ----------

co do laczenia sie z radiem to moze zwolnic komunikacje kompa z radiem, zeby nia lapalo bledow przy laczeniu cos jak laczenie sie z klimatronikiem

---------- Post dopisany at 09:58 ---------- Poprzedni post napisany at 09:58 ----------

a tak wogole kolego co ty chcesz przekodowac w tym radiu?

Opublikowano

chyba z bose na zwykłe :wink:

Opublikowano

chyba jedynie bo tam raczej nic innego sie nie przekoduje, jak cos to ja mialem takie kodowania w sedanie:

bose 00211

brak bose 00201

Opublikowano

No poprzedni właściciel radia coś tam zmieniał. Miał inny zestaw głosników , ja mam przód pasywne , tył aktywne , a on mial 4 takie same z tego co mowi + ustawiana obsluge fisa i jakichs tam pierdół. Zrobił sobie zupełny misz-masz w ustawieniach, ale twierdzi ze ładnie u niego grało. Poprostu musze wziąć 2 radia i w Panasonicu ustawić dokładnie tą samą liczbe co w Blaupunkcie. Koniec filozofii. Teraz musze tylko to zrobić :facepalm:

Opublikowano

skoro vag ci się nie łączy to albo coś z radyjkiem albo słabiutki kabel

Opublikowano

No i teraz pytanie po której stonie leży wina, skoro radio gra , wszystkie funkcje działają itp. Jutro probujemy jeszcze raz.

Opublikowano

czym to dokładnie robicie kabel,soft ? może faktycznie radyjko jest uszkodzone tzn linia-k. Podpinacie to na stole czy w aucie ?

Opublikowano

Na stole. Jakiś tam program do VAGowania. Nie mam pojęcia. Jutro probujemy znowu to odopowiem na dokładniejsze pytania.

Opublikowano

sluchaj a jaki jest wogole problem? nie gra przod? czy zmieniarki nie widzi?

---------- Post dopisany at 12:39 ---------- Poprzedni post napisany at 12:36 ----------

wyswietla sie bose po wlaczeniu radia czy nie? masz wogole bose w aucie czy standard? masz telefon i dodatkowy glosnik?

Opublikowano

obstawiam soft i kabel no właśnie nic dokładnie nie wiadomo

Opublikowano

Problem jest taki jak pisałem na początku. Gra ujowo :) jakość dzwięku, tony i wszystkie inne parametry są gorsze niż w blaupunkcie. Standard, przód pasywne , tył aktywne. Na radiu nic takiego się nie wyświetla. Poprostu objawy jakby było ustawione pod inny zestaw czy coś, bo gra inaczej niz moj blaupunkt.

Opublikowano

tam za wiele nie można przekodować zobacz sam

bez_tytu_u.jpg

Opublikowano

to wedlug mnie kodowaniem nic nie zrobisz, sprawdziles ustawienia w radiu? tam nie ma cudow do kodowania.... albo glosniki graja albo je wylanczasz.... albo wlanczasz bose albo je wylanczasz, i ostatnia pozycja ktora i tak w twoim przypadku nic nie wniesie...

---------- Post dopisany at 12:52 ---------- Poprzedni post napisany at 12:50 ----------

Tom nawet Ci rozpiske wrzucil...

Opublikowano
Pociągnij ją z wiązki która idzie z wtyczki diagnostycznej można się do niej dobrać po wymontowaniu mieszka od biegów jest tam od strony kierowcy idzie wiązka cienki zielony przewodzik to linia k. Zdejmujesz izolacje ,lutujesz i ciągniesz do radia do kostki czarnej ( zasilanie ) pin 3 k-bus to oznaczenie na radyjku i to wszystko i masz już diagnostykę radyjka.

Tak zrobiłem,ale nadal VAG nie łaczy z radiem.

u mnie bylo to samo, dopiero radio na stole ruszylo.....

---------- Post dopisany at 09:58 ---------- Poprzedni post napisany at 09:57 ----------

co do laczenia sie z radiem to moze zwolnic komunikacje kompa z radiem, zeby nia lapalo bledow przy laczeniu cos jak laczenie sie z klimatronikiem

---------- Post dopisany at 09:58 ---------- Poprzedni post napisany at 09:58 ----------

a tak wogole kolego co ty chcesz przekodowac w tym radiu?

U mnie VAG połączył się z Concert I bez problemu,zaś z Concert II się nie łączy więc raczej wina radia.

Opublikowano

niekoniecznie przykładowo rns-e ma linie k a vag-com się nie łączy dopiero vcds ogarnia temat

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...