Skocz do zawartości
IGNOROWANY

tryb awaryjny 2.0TDI BLB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wywala taki błąd 16618 boost pressure regulation p0234, turbo wczoraj wyczyszczone bo byly kierownice zacięte, egr wyczyszczony i po jeździe próbnej było ok a teraz dalej wpada w tryb awaryjny, ale nie za każdym razem. Zmieniło się jeszcze to że turbo ciągnie dopiero od 2700 obrotów, sztanga nie była ruszana. Nie mam pomysłu co to może być. Może ktoś ma jakiś pomysł

Opublikowano

Sprawdzales szczelnosc podcisnienia łącznie z gruszką

Opublikowano

gruszka szczelna a układ sprawdze jutro

---------- Post dopisany 25-10-2013 at 14:31 ---------- Poprzedni post napisany 24-10-2013 at 22:38 ----------

po zapaleniu ciągnie powietrze cały czas wężykiem który idzie do gruszki. czy tak powinno byc?

Opublikowano
gruszka szczelna a układ sprawdze jutro

---------- Post dopisany 25-10-2013 at 14:31 ---------- Poprzedni post napisany 24-10-2013 at 22:38 ----------

po zapaleniu ciągnie powietrze cały czas wężykiem który idzie do gruszki. czy tak powinno byc?

tak

Opublikowano

a moze sprobowac wydluzyc ciegielko troche?

Opublikowano

U mnie jest ciekawiej jak wyłącze ESP to i 5000 na każdym biegu i chula a włączę i 3200 i amen.

Sony Xperia Tapatalk 4.

Opublikowano

moze znajdzie sie ktos kto podpowie bo ja juz nie mam pojecia

---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 16:06 ----------

Moze to cos pomoze, bo ja już nie wiem gdzie szukać

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.lbl

Part No SW: 03G 906 016 GN HW: 028 101 211 3

Component: R4 2,0L EDC 0000SG 9618

Revision: 12345678 Serial number:

Coding: 0000072

Shop #: WSC 21233 142 82922

VCID: 75EAE38A239B20B4

4 Faults Found

17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault

P0671 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 882 /min

Torque: 36.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.52 V

Bin. Bits: 11000100

Temperature: 20.7°C

Bin. Bits: 10110000

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault

P0672 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 882 /min

Torque: 36.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.52 V

Bin. Bits: 11000100

Temperature: 20.7°C

Bin. Bits: 10110000

17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault

P0673 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 882 /min

Torque: 36.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.52 V

Bin. Bits: 11000100

Temperature: 20.7°C

Bin. Bits: 10110000

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 3654 /min

Torque: 250.0 Nm

Speed: 148.0 km/h

Load: 100.0 %

Voltage: 14.36 V

Bin. Bits: 11000100

Absolute Pres.: 2213.4 mbar

Absolute Pres.: 2580.6 mbar

Opublikowano

tylko szkoda ze po angielsku;)

---------- Post dopisany at 10:59 ---------- Poprzedni post napisany at 10:48 ----------

mam tlumaczenie ale zbyt duzo to nie pomaga bo wszystko to mam sprawdzone i dalej lipa. co sądzicie o wydłużeniu cięgiełka?

Opublikowano

Ja bym ciegna nie ruszał. Najlepiej jabys zrobił logi.

Opublikowano

tylko wlasnie chodzi o to ze gruszka byla wczesniej zmieniana i koles nie wie czy razem z ciegielkiem czy bez i w tym jest teraz problem. Zaworek n75 podmieniony na sprawdzony i czujnik g31 rowniez i wszystko bez zmian

Opublikowano

No to zrób te logi to bedzie widac jak pracuje turbina

Opublikowano

no jesli VNT dobrze złozone nie blokuje sie,układ podcisnienia szczelny to wiesza sie zawór N75 lub uszkodzona instalacja elektryczna od zasterowania N75...

Opublikowano
no jesli VNT dobrze złozone nie blokuje sie,układ podcisnienia szczelny to wiesza sie zawór N75 lub uszkodzona instalacja elektryczna od zasterowania N75...

Nie da sie zle zlozyc vnt w tych turbinach ;)

Opublikowano

da ,nie da ,wiele rzeczy juz widziałem... z kolesiem walczylismy z jego pociupanym passatem b5FL... turbo tez tak wysoko wstawało...z dołu nie miał motor zycia... okazało sie własnie ze instalacja elektryczna była zerwana... wymienilismy 50cm przewodu i moce wróciły do łask...

Opublikowano

n75 podmieniony na dobry sprawdzony z drugiego auta, napięcie dochodzi wiec już nie wiem co dalej szukać. Ile powinno wynosić napięcie do sterowania n75?

---------- Post dopisany at 13:41 ---------- Poprzedni post napisany at 10:06 ----------

wydluzenie sztangi nie pomaga, naspiecie do czujnika dochodzi w granicach 9v czyli raczej instalacja tez sprawna,

Opublikowano

Turbina była czyszczona? Sztanga zapiera się o ogranicznik na wolnych obrotach? zapnij vaga i sprawdź jak pracuje sztanga w trybie bs. Mozesz jeszcze w układ wpiąć wakuometr i sprawdzić wartość podciśnienia, może pompa vacum niedomaga.

Opublikowano

byla czyszczona, tak zapiera. a jakie powinno byc podcisnienie? jaka wartosc na wakumetrze?

Opublikowano

Jeżeli sie zapiera to podcisnienie raczej powinno byc ok. U mnie jest ok 50cmHg. Zrob logi dynamiczne!

Opublikowano

Miałem podobny problem, ale u mnie kiepsko wyczyszczone były kierownice. Ponowne czyszczenie z polerowaniem kierownic przywróciło normalną pracę silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...