radek21 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 wywala taki błąd 16618 boost pressure regulation p0234, turbo wczoraj wyczyszczone bo byly kierownice zacięte, egr wyczyszczony i po jeździe próbnej było ok a teraz dalej wpada w tryb awaryjny, ale nie za każdym razem. Zmieniło się jeszcze to że turbo ciągnie dopiero od 2700 obrotów, sztanga nie była ruszana. Nie mam pomysłu co to może być. Może ktoś ma jakiś pomysł
macisz12 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Sprawdzales szczelnosc podcisnienia łącznie z gruszką
radek21 Opublikowano 25 Października 2013 Autor Opublikowano 25 Października 2013 gruszka szczelna a układ sprawdze jutro ---------- Post dopisany 25-10-2013 at 14:31 ---------- Poprzedni post napisany 24-10-2013 at 22:38 ---------- po zapaleniu ciągnie powietrze cały czas wężykiem który idzie do gruszki. czy tak powinno byc?
Wihajster Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 gruszka szczelna a układ sprawdze jutro---------- Post dopisany 25-10-2013 at 14:31 ---------- Poprzedni post napisany 24-10-2013 at 22:38 ---------- po zapaleniu ciągnie powietrze cały czas wężykiem który idzie do gruszki. czy tak powinno byc? tak
radek21 Opublikowano 25 Października 2013 Autor Opublikowano 25 Października 2013 a moze sprobowac wydluzyc ciegielko troche?
POWER-KRIS Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 U mnie jest ciekawiej jak wyłącze ESP to i 5000 na każdym biegu i chula a włączę i 3200 i amen. Sony Xperia Tapatalk 4.
radek21 Opublikowano 25 Października 2013 Autor Opublikowano 25 Października 2013 moze znajdzie sie ktos kto podpowie bo ja juz nie mam pojecia ---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 16:06 ---------- Moze to cos pomoze, bo ja już nie wiem gdzie szukać Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.lbl Part No SW: 03G 906 016 GN HW: 028 101 211 3 Component: R4 2,0L EDC 0000SG 9618 Revision: 12345678 Serial number: Coding: 0000072 Shop #: WSC 21233 142 82922 VCID: 75EAE38A239B20B4 4 Faults Found 17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault P0671 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 882 /min Torque: 36.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.52 V Bin. Bits: 11000100 Temperature: 20.7°C Bin. Bits: 10110000 17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault P0672 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 882 /min Torque: 36.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.52 V Bin. Bits: 11000100 Temperature: 20.7°C Bin. Bits: 10110000 17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault P0673 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 882 /min Torque: 36.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.52 V Bin. Bits: 11000100 Temperature: 20.7°C Bin. Bits: 10110000 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 3654 /min Torque: 250.0 Nm Speed: 148.0 km/h Load: 100.0 % Voltage: 14.36 V Bin. Bits: 11000100 Absolute Pres.: 2213.4 mbar Absolute Pres.: 2580.6 mbar
niestandardowy Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Category:Fault Codes - Ross-Tech Wiki cylinder 1, 2, 3 uszkodzone swiece, 16618: 16618/P0234/000564 - Ross-Tech Wiki
radek21 Opublikowano 26 Października 2013 Autor Opublikowano 26 Października 2013 tylko szkoda ze po angielsku;) ---------- Post dopisany at 10:59 ---------- Poprzedni post napisany at 10:48 ---------- mam tlumaczenie ale zbyt duzo to nie pomaga bo wszystko to mam sprawdzone i dalej lipa. co sądzicie o wydłużeniu cięgiełka?
macisz12 Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Ja bym ciegna nie ruszał. Najlepiej jabys zrobił logi.
radek21 Opublikowano 26 Października 2013 Autor Opublikowano 26 Października 2013 tylko wlasnie chodzi o to ze gruszka byla wczesniej zmieniana i koles nie wie czy razem z ciegielkiem czy bez i w tym jest teraz problem. Zaworek n75 podmieniony na sprawdzony i czujnik g31 rowniez i wszystko bez zmian
macisz12 Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 No to zrób te logi to bedzie widac jak pracuje turbina
SotoM Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 no jesli VNT dobrze złozone nie blokuje sie,układ podcisnienia szczelny to wiesza sie zawór N75 lub uszkodzona instalacja elektryczna od zasterowania N75...
danielom Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 no jesli VNT dobrze złozone nie blokuje sie,układ podcisnienia szczelny to wiesza sie zawór N75 lub uszkodzona instalacja elektryczna od zasterowania N75... Nie da sie zle zlozyc vnt w tych turbinach
SotoM Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 da ,nie da ,wiele rzeczy juz widziałem... z kolesiem walczylismy z jego pociupanym passatem b5FL... turbo tez tak wysoko wstawało...z dołu nie miał motor zycia... okazało sie własnie ze instalacja elektryczna była zerwana... wymienilismy 50cm przewodu i moce wróciły do łask...
radek21 Opublikowano 28 Października 2013 Autor Opublikowano 28 Października 2013 n75 podmieniony na dobry sprawdzony z drugiego auta, napięcie dochodzi wiec już nie wiem co dalej szukać. Ile powinno wynosić napięcie do sterowania n75? ---------- Post dopisany at 13:41 ---------- Poprzedni post napisany at 10:06 ---------- wydluzenie sztangi nie pomaga, naspiecie do czujnika dochodzi w granicach 9v czyli raczej instalacja tez sprawna,
macisz12 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Turbina była czyszczona? Sztanga zapiera się o ogranicznik na wolnych obrotach? zapnij vaga i sprawdź jak pracuje sztanga w trybie bs. Mozesz jeszcze w układ wpiąć wakuometr i sprawdzić wartość podciśnienia, może pompa vacum niedomaga.
radek21 Opublikowano 28 Października 2013 Autor Opublikowano 28 Października 2013 byla czyszczona, tak zapiera. a jakie powinno byc podcisnienie? jaka wartosc na wakumetrze?
macisz12 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Jeżeli sie zapiera to podcisnienie raczej powinno byc ok. U mnie jest ok 50cmHg. Zrob logi dynamiczne!
gajes666 Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Miałem podobny problem, ale u mnie kiepsko wyczyszczone były kierownice. Ponowne czyszczenie z polerowaniem kierownic przywróciło normalną pracę silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się