Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.8 174km nie chce odpalić mi na benzynie


krakowiak241

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ogólnie ostatnio mam problem z przełączaniem się podczas jazdy z lpg na bp (mam zamiar wybrać się do gazownika). Ale teraz jeszcze się pogorszyło bo przestał w ogóle odpalać na benzynie (stało się to po tym jak jechałem autostradą i właśnie przełączył mi się z lpg na bp i dopiero jak prawie stanąłem zobaczyłem że benzyny brak), potem dolałem ale już nie chciał odpalic na bp), a wiadomo jak się jeździ na lpg na zimnym silniku... Odpiąłem akumulator ale to nic nie pomogło :kwasny: na lpg odpali a na bp za cholerkę. Czyżby padła pompa paliwa? Mam powoli dość tej instalacji i zaczynam żałować że w maju kupiłem ten samochód...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak nie miałeś benzyny to prawdopodobnie spaliłeś pompe paliwa, nie ma co załować po prostu musisz zawsze mieć z 10litrów benzyny i bedzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem z tą benzyną i starałem się to zachować ale to było tak... Przejechałem ok 30km na benzynie bo nie chciał przełączyć mi się na gaz. Jak wskazówka zeszła na rezerwę to się wkurzyłem, stanąłem, zgasiłem auto i odpaliłem na lpg. Tylko okazało się, że to nadal za mało... Dojechałem do autostrady, dioda oczywiście cały czas pokazuje że jadę na gazie (świeci się na zielono), a wskazówka od stanu bp oczywiście powoli opada bo przecież prawie każdy tak ma jak jedzie na lpg, a bp jest na rezerwie. Więc nieświadomy niczego tak sobie zasuwam autostradą no i po 100km autko nagle przestaje przyśpieszać i staje (wskazówka od bp oczywiście na samym dole). Od razu skapnąłem się, że jechałem pewnie cały czas na bp chociaż stacyjka pokazywała, że jadę na lpg. Potem jeszcze ze dwa razy w trakcie jazdy mi zgasł w momencie kiedy chciał się przełączyć z lpg na bp tyle że benzyny już nie było w baku. Dojechałem do domu na gazie, później zalałem benzyny ale już nie chciał na niej odpalić. Teraz tylko lpg co doprowadza mnie stanu przedzawałowego :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie jedź do gazownika teraz. Prawdopodobne jest, ze padła pompa paliwa i to sprawdź. Jak auto będzie pracowac na benzynie, to gazownik zrobi co nalezy do niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i właśnie dlatego uważam że powinno się mieć pół baku pb i spokój, przynajmniej wtedy wskazówka nie opada. No ale zależy jak kto stoi z kasą:P Sprawdź tą pompę a wcześniej bezpiecznik od niej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zawsze w swojej mam PB od rezerwy do max połowy baku i dolewam jak zjadę do rezerwy nigdy niżej dlatego że syf w baku robi swoje i u Ciebie tez tak mogło być syf i może filtr paliwa, albo na sucho pompa. i sie spaliła :/ A po drugie zbyt duza ilosć PB w baku nie używana wietrzeje.

---------- Post dopisany at 23:23 ---------- Poprzedni post napisany at 23:22 ----------

U mnie winę za nie odpalanie dodatkowo ponosił gaz który rozjeżdżał korekcje silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zawsze w swojej mam PB od rezerwy do max połowy baku i dolewam jak zjadę do rezerwy nigdy niżej dlatego że syf w baku robi swoje i u Ciebie tez tak mogło być syf i może filtr paliwa, albo na sucho pompa. i sie spaliła :/ A po drugie zbyt duza ilosć PB w baku nie używana wietrzeje.

---------- Post dopisany at 23:23 ---------- Poprzedni post napisany at 23:22 ----------

U mnie winę za nie odpalanie dodatkowo ponosił gaz który rozjeżdżał korekcje silnika.

Ja też tak trzymam.Przecież i tak trzeba tankować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mówi mój znajomy to na 90% poszła pompa :kwasny: miałem bp ponad rezerwe ale jak mi zjechało poniżej to od razu zatrzymałem się i przełączyłem na lpg. Wiedziałem już, że pewnie sam nie przełączy sie na lpg dlatego to zrobiłem. Jedyny mój błąd polegał na tym, że na pierwszej lepszej stacji nie dolałem bp. Według stacyjki potem jechałem cały czas na lpg, a skończyło się jak wiadomo... Teraz pompa do wymiany. A swoją drogą polecacie jakąś inną pompę do tej pojemności czy zakładać ori?? Od razu mam zamiar też wymienić świece na Ngk i filtr paliwa.

Np jaka jest różnica między tymi dwoma pompami? Oczywiście poza ceną...

POMPA PALIWA AUDI A4 B5 1.6 1.8 1.8 T 2.4 2.6 2.8 (3611990546) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

POMPA PALIWA AUDI A4 B5 1.6-2.8 Jakość! Cena! (3653027564) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak, filtry zakładaj MAAN, przewody BERU/NGK i świece też BERU/NGK a co do pompy to kup jakąś markową bo na jednej aukcji masz WRC a na drugiej maxgear i potem słabo będzie dobijać ciśnienie i będzie głośna.

---------- Post dopisany at 10:09 ---------- Poprzedni post napisany at 10:07 ----------

Nie lepiej będzie kupić używaną pompe ? bo vdo patrze kosztuje ok 500-600, a bosch niewiele mniej na IC. :shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziles bezpiecznik od pompy? wes podlacz ja na krotko czy dziala. a jak nie to kup uzywke z forum ktos mial albo daj ogloszenie w dziale kupie zaraz beda oferty. zawsze miej paliwo w zbiorniku bo znowu ci sie spali pompka. ona caly czas pracuje nawet jak jedziesz na gazie tyle ze paliwo wraca do zbiornika i tak sobie krąży w kółko. jak juz ci odpali na benie to jedz do gazownika i niech ci zrobi instalacje jak trzeba a nie ze pokazuje ci jazde na lpg a tak naprawde cisniesz na benie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze myślałem, że tamta która kosztuje ponad 200zł jest już dobrą pompą ale jeśli ty piszesz, że kosztują 500-600zł to na prawdę nie wiem co mam teraz zrobić :facepalm: Na taką drogą mnie nie stać, a z drugiej strony też nie mogę założyć byle jakiej. Nie chce kolejnego postoju na poboczu... Poza tym muszę jeszcze ten gaz zrobić. Cholera w przyszłym tygodniu miałem jechać do gazownika ale auto nie wytrzymało :kwasny: Przed kupnem jeden z kolegów z forum powiedział mi, że jak kupie auto za 9 tyś. to od razu muszę włożyć w nie ze 2 tyś. żeby mieć spokój. Ja włożyłem 500zł i teraz to się na mnie mści....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety tak to jest sam to doświadczyłem, tylko że z układem chłodzenia a później z rozrządem i głowica:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze myślałem, że tamta która kosztuje ponad 200zł jest już dobrą pompą ale jeśli ty piszesz, że kosztują 500-600zł to na prawdę nie wiem co mam teraz zrobić :facepalm: Na taką drogą mnie nie stać, a z drugiej strony też nie mogę założyć byle jakiej. Nie chce kolejnego postoju na poboczu... Poza tym muszę jeszcze ten gaz zrobić. Cholera w przyszłym tygodniu miałem jechać do gazownika ale auto nie wytrzymało :kwasny: Przed kupnem jeden z kolegów z forum powiedział mi, że jak kupie auto za 9 tyś. to od razu muszę włożyć w nie ze 2 tyś. żeby mieć spokój. Ja włożyłem 500zł i teraz to się na mnie mści....

Bezpiecznika nie sprawdziłem bo nawet nie wiem gdzie on jest. Niestety ale mechanik ze mnie żaden :kwasny: Dlatego jestem na forum żeby szukać pomocy u znawców :smiley:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.google.pl/search?q=opis+bezpiecznik%C3%B3w+a4+b5&client=opera&hs=ztZ&channel=suggest&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=u5tzUuOMEoerhAfpyYCwBA&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1366&bih=645

Sprawdź pompę bezpiecznikiem a jak nie działa to kup używkę z forum bo ori to ori a nie "china industries"

Bezpieczniki masz jak otworzysz drzwi kierowcy masz zaślepkę na desce rozdzielczej z boku i pod tym są.

1add46d98361e6fe.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok wielkie dzięki zaraz sprawdze

---------- Post dopisany at 14:10 ---------- Poprzedni post napisany at 13:32 ----------

Bezpiecznik pod poz. 28 wygląda na dobry. Zrobiłem zdjęcia bezpieczników i inst. gazowej

SDC16340.jpg

SDC16341.jpg

SDC16342.jpg

---------- Post dopisany at 14:27 ---------- Poprzedni post napisany at 14:10 ----------

Tak wygląda ten bezpiecznik z poz. 28

SDC16344.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja położona na "szybko" bo można to zrobić ładniej m.in wąż kompensacji który się opiera na osłonie. Tą osłonę da się w ogóle zdjąć? większość węży da się ukryć w tym silniku. Co to za reduktor? nie czasem jakiś tłokowy ? no i te wtryski valteki, no nawet niech będą bo miałem kiedyś ale na płasko one nie mogą pracować bo niestety się rozsypią wcześniej niż domy w Afganistanie. Ale to też nie największy problem bo wtryski mają bardzo długie wężyki do kolektora i to też jest minus duży bo wydajności one dużej nie mają. Te silniki od strony gazu znam jak kieszeń.

Bezpiecznik wygląda na sprawny. Czyli wina pompy. Można jeszcze ją wymontować ale nie wiem czy to coś da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia czy da się ją zdjąć ale jak będę wymieniał świece to innego wyjścia nie będzie. Znajomy z forum polecił mi dobrego gazownika więc mam nadzieje, że zrobi z tym wszystkim porządek. Jak do niego pojadę to mu przekaże wszystkie Twoje uwagi i zobaczymy co powie i czy da rade jakoś to uporządkować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zrobie fotke jutro to Ci pokarze jak wygląda dobrze schowana instalacja, u Ciebie to jest.... nawet pisał nie będę jak gazownik w takim fajnym v6 mógł to tak poukładać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...