DenySopot Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Czesc Mam maly problem poniewaz po usunieciu egr zostawilem tylko jedno podcisnienie dla turbiny, wydaje mi sie, ze dziala ono prawidlowo gdy wykluczony jest zbiornik podcisnien, jesli zas podlacze wraz ze zbiornikiem (prawidlowo), sztanga turbiny chodzi strasznie wolno i opornie, jakby podcisnienie bylo za slabe, to pierwsza sprawa. Druga sprawa, mam filtr powietrza stozkowy i nie wiem co zrobic z tym wezykiem od N75 i N18 do puchy filtra poniewaz nie mam gdzie sie z nim wpiac, zostawilem wiec te zaworki otwarte, ale wydaje mi sie ze cos szwankuje, gdzie podpiac i czy mam podpinac ten wezyk ? z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
Bartollo Opublikowano 3 Listopada 2013 Opublikowano 3 Listopada 2013 A jaki to silnik?? turbo sterowne podciśnieniem czy nadciśnieniem?
DenySopot Opublikowano 4 Listopada 2013 Autor Opublikowano 4 Listopada 2013 1.9tdi avg 110km + gtb1756
wampir1988 Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 A próbowałeś zaślepić te wężyki? Podciśnienie łatwo sprawdzić wystarczy manometr wpiąć i powinno być zaraz po odpaleniu silnika. Wysłane z mojego GT-I9300
Bartollo Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Te do puchy filtra mozesz zostawić odpięte tylko zastosuj jakiś filterek na nie aby powietrze które zasysa było czyste (zeby się zaworki nie zasyfily) jak masz odłączony magazyn podcisnienia i logi są wporzo zwlaszcza 011 to ja bym tak zostawił.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się