Skocz do zawartości

wampir1988

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wampir1988

Osiągnięcia wampir1988

0

Reputacja

  1. U mnie wtryski 215, głowiczka 11mm z ducato (sprezynku zostały z afn) nie wiem ile mocy bo nie hamowany i turbo seria. Smiga fajnie i pali 6.7/100. Ale u Ciebie kolego zadowalajace spalanie jak na 170 KM tapnięte eS Czwórką
  2. Mam pompe z ahu w której fala była identyczna co w moim afn i kupiłem pompę z ducato z głowiczką 11mm i w nim również spotkałem tą samą falę więc już nie wiem co o tym sądzić ta fala to de609. Te de125 mają łagodne górki więc nie wiem która lepsza ta ori z afn czy de125. Wszystkie fale z tych co miałem miały tą samą wysokość górki różniły się tylko jej długością. tapnięte eS Czwórką
  3. Poprawie Cię troszkę kolego fala nie jest wyższa na pewno tłoki 10 i 11mm są jednakowej długości więc nie mogą sie różnić fale w najwyższym punkcie jedynie różnica jest w długości tych "górek" na fali. Posiadam tera 2 glowiczki z falą de125 chyba jedna z najdłuższych jaką spotkałem. I masz rację dla mnie wzrost czy spadek spalania o 0.5l to śmieszna cyferka dlatego nieznaczna. Bo kto przy tuningu szuka oszczędności? tapnięte eS Czwórką
  4. Pomiędzy fala z ahu i afn nie ma żadnej różnicy mam obie w szafce i mają nawet ten sam nr. Przy głowiczce 11mm spalanie wcale nie wzrasta. Założyłem razem w wtryskami 216 i różnicy w spalaniu nie widzę ale jedzie na każdym biegu tapnięte eS Czwórką
  5. Pomyśl również o zmianie głowiczki na 11mm tapnięte eS Czwórką
  6. wampir1988

    n75

    Jeśli jest podpięta kostka do niej to trzeba robić adaptacje. Przekręć kluczyk i posłuchaj czy coś w niej brzęczy jeśli tak to konieczna jest adaptacja po czyszczeniu. Prosta sprawa aku odpiąć na minutę, podłączyć, przekręcić kluczyk i czekać aż przestanie brzęczeć następnie wyłączyć zapłon i zapalić i gotowe Wysłane z mojego GT-I9300
  7. Ostatnio widziałem taka piękna czarna z przebiegiem 700k ale nie wiem czy z forum Wysłane z mojego GT-I9300
  8. Wiem że kupują to na ebay-u i używają np w wyścigach na 1/4 ale po opiniach krążących w internecie raczej ciężko się do tego sprzętu przekonać. Osobiście chyba bym kupił używkę wyczyścił i śmigał dalej Wysłane z mojego GT-I9300
  9. Wychodzi na to że Mobil 1 lepiej rozpuszcza nagar. Raczej o szybszym zużyciu oleju nie można tu mówić bo trzeba by je poddać testom przed i po użyciu. Wysłane z mojego GT-I9300
  10. A próbowałeś zaślepić te wężyki? Podciśnienie łatwo sprawdzić wystarczy manometr wpiąć i powinno być zaraz po odpaleniu silnika. Wysłane z mojego GT-I9300
  11. AFN 385 tys i dalej się kręci ;-) Wysłane z mojego GT-I9300
  12. Z reklamacją jest bardzo różnie raz uznają i dadzą 2 turbo a innym razem już nie bo sprawdza kto inny. Jako tako turbo pada raczej rzadko z winy użytkownika chyba że katujemy je starym olejem. Najczęściej umiera ze zmęczenia życiem :-D warto rozważyć zakup nowej chińskiej turbiny bo śmigaja dłużej niż regenerowane a kosztują tyle co regeneracja. Wysłane z mojego GT-I9300
  13. Ja obstawiam ze łopatki nie pracują jak powinny. Bo trochę przeładowuje ale jeśli nie wchodzi w tryb awaryjny to trzeba jeździć. Wysłane z mojego GT-I9300
  14. U mnie też ubywa płynu ale śladowe ilości raz na 2-3 miesiące trzeba dolać ze 300 ml ale ciśnienie w wężach jest ok olej czysty, nieszczelności brak więc jeżdżę. Temp rzeczywistą możesz sprawdzić na klimatroniku kanał 51 tam zawsze jest podana prawidłowa (jeśli masz). U Ciebie może to być uszczelka skorą wąż bardzo twardnie.
  15. Pany a nie miał by ktoś czasem wtyczek prostokątnych do silniczków pod lampy hella z s4 (lampa z ori xenonem z 97r)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...