Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów powymianie N75, czyżby chipowany?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od jakiegoś czasu występował u mnie notlauf, ostatnio zaczął być dość dokuczający więc idąc po najmniejszej linii oporu wymieniłem zawór N75 na nowy. Po skasowaniu błędów problem ustąpił, autko nieźle jedzie co pozwoliło mi w końcu na zrobienie poprawnych logów. Troszkę poczytałem, przed napisaniem tego postu, żeby nie popełnić babola pisząc post na który ewidentnie odpowiedz można znaleźć na forum. Niestety nie znalazłem żadnego postu z podobnymi objawami. Mam wrażenie, że turbo dalej mocno przeładowuje, i że wartości w grupie 000 są sporo ponad fabryczną normę. Czyżby auto było po chipie? Czy może tylko wydaje mi się, że coś jest nie tak. Proszę Was o analizę poniższych logów (turbo/przepływka/egr). Wstawiam tylko dynamiczne wszystkich potrzebnych grup, starałem się robić je dokładnie. Z góry dzięki za odpowiedzi.

P.S. Gdyby potrzebne były jeszcze statyczne to pójdę dorobić.

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

jest ok

program masz seryjny

Opublikowano

To dobrze, że seryjny :) jeśli już miałby być grzebany to wolałbym wiedzieć kto i co zrobił. A tak poza tym nie zauważyłeś żadnych nieprawidłowości?

---------- Post dopisany at 22:37 ---------- Poprzedni post napisany at 22:29 ----------

A może będziesz tak dobroduszny i troszkę rozjaśnisz mi dlaczego źle zinterpretowałem to że w logach ładowanie zadane skacze do 2295 a dla tego silnika powinno być teoretycznie w zakresie (2000-2150) i analogicznie z ładowaniem zmierzonym, też jest grubo poza zakresem fabrycznym). Jestem poczatkujący i może nie do końca zrozumiałem sposób w jaki powinienem porównywać te wartości. D.cycle MAP też powinno być w zakresie od 40 do 95 a przy normalnej pracy na biegu jałowym mam 19 i w logu tez spada do 23.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...