Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Otwórzcie mi auto - awaria centralnego zamka


bysiek_s_k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dużo mam do napisania, więc biorę się za pisanie.

Najpierw mały opis.

Mam Audi A4 B5 2000 r. 1.9 TDI 130 KM.

Autko otwieram za pomocą pilota odpalam za pomocą kluczyka, jednak kluczyk nie otworzy drzwi, ale o tym później.

Jak wspomniałem o pilocie było wszystko ok do dzisiejszego dnia.

Przyjechałem autem do domu, wysiadłem, zamknąłem drzwi po czym chciałem zamknąć zamek pilotem ale już nie mogłem. Pomyślałem "bateria padła". Poszedłem do domu wymienić baterię, co też uczyniłem. Przyszedłem do auta aby je zamknąć ale zamek zostawał cały czas otwarty a kierunki nie migały, czyli zero jakichkolwiek odznak.

Przyszedłem znowu do domu, odpaliłem forum i poczytałem o programowaniu zamka, tak też zrobiłem, ale nie miałem drugiego klucza, żeby go włożyć do drzwi.

Programowanie oczywiście nie pomogło.

Drzwi nadal zostawały otwarte, bo jak wspomniałem wcześniej kluczyk nie zamyka drzwi.

Pomyślałem: "zamknę bagażnik to może coś ruszy". Jak pomyślałem tak też zrobiłem no i efekt był tego taki, że drzwi się pozamykały, ale nie mogłem ich otworzyć - kluczyk nie otwiera a pilot nie działa. Aby otworzyć drzwi udałem się do bagażnika, aby kluczyk obrócić w drugą stronę. Bagażnik się otwarł, alarm się włączył, kierunki zaczęły migać, a przednie drzwi dalej zamknięte. . .

Nie wiedząc co zrobić czekałem aż alarm się wyłączy. Po pewnym czasie tak się stało ale kierunki nadal migały. Zacząłem nerwowo naciskać pilot i zauważyłem, że podczas wciskania guzika częstotliwość migania kierunków się zmienia (edit: po dłuższym wpatrzeniu się w te kierunki, mogło mi się jednak wydawać, że miganie się zmienia - nerwy), więc jakieś tam fale odbiera, po pewnym czasie kierunki przestały migać a ja mam auto dalej zamknięte. . . :confused4:

Ma ktoś jakąś sugestię, pomysł lub cokolwiek innego aby otworzyć auto i zaprogramować kluczyk?

Pozdrawiam i czekam na jak najszybsze informacje.

Byłem jeszcze raz przy samochodzie i mam kolejne małe info.

Jak otwieram bagażnik to nie słyszę centralnego, później włącza się alarm itd, ale jak zamykam bagażnik kluczykiem to słychać centralny jak by zamykał drzwi - czyli to co stało się za pierwszym razem.

Dodam jeszcze, że kluczyk który mam pasuje tylko do stacyjki i bagażnika - drzwi odpadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodowanie kluczyka zrób tak:

klucz w zamek i przekręcając klucz na otwieranie naciśnij otwieranie w pilocie lub na odwrót zamykając wciśnij zamykanie.Takie kodowanie powinno pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w b5 mozesz telikatnie odchylic drzwi,ale krok po kroku

narzedzia: dlugi ,sztywny drut,z oczkiem na koncu,srubokret,drewniane kliny 2

podloz recznik pod srubokret odchyl rog drzwi i wloz klina,zeby zablokowac to,co odchyliles,klin od srubokreta w strone zawiasow,odchyl tak bardzo,jak bedziesz mogl wlozyc drut i dosiegnac klamki ,to wloz drugiego klina-pewnie bedzie lepiej z kims to robic,nie probuj otworzyc tym przyciskiem od centrala,bo jak alarm jest uzbrojony,to nie dziala,zlap za klamke i pociagnij dwa razy za nia i otwarte,

uwaga ,na 100 procent alarm zawyje,wiec rob to w dzien,zeby nikt policji nie wezwal

jesli nie bedziesz mogl siegnoc,to sprobuj z innej strony,albo tylne drzwi-o ile blokada dla dzieci jest wylaczona :wink4:

powodzenia i napisz jak poszlo :naughty:[br]Dopisany: 06 Sierpień 2008, 22:35 _________________________________________________kodowanie-tak ,jak napisal grzanek,albo vag

,ale jak bedziesz kodowal,to zostaw otwarte okno na wszelki wypadek :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe tak drastycznie :evil:, jeśli chcesz je otworzyć spróbuj wyjąc pompkę centralnego która jest w bagażniku i w czarnej kostce poszukaj brązowego przewodu z paskiem podaj na niego masę i otworzy CI auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kodowania to nie pomogło ;( - zaznaczam, że chciałem go zakodować przez zamek w bagażniku, bo do drzwi ten klucz nie pasuje. A co do odchylania drzwi to jeszcze się wstrzymam, może forum pomoże mi jakoś otworzyć auto bez takich czynności.

Co do otwierania z kostki to jutro się rozejrzę jak to wygląda. Gdzie dokładnie ta pompka jest, bo wiem, że gdzieś od strony wlewu paliwa w bagażniku.

Co do masy to jaki to będzie przewód?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest w takiej gabce po prawej stronie w bagazniku,podnies wykladzine ,odchyl boczna wykladzine i zobaczysz :wink4:[br]Dopisany: 06 Sierpień 2008, 22:49 _________________________________________________jest wielkosci ceglowki-wiec nie przeoczysz :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie, dosyć to dziwne. Jedyne miejsca na kluczyk to stacyjka i bagażnik oraz drzwi kierowcy do których nie mam kluczyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie byly wymieniane zamki,po probie otwarcia,czyms innym niz kluczyk,z tad niemoznosc otwarcia wszystkiego jednym kluczem,a swoja droga,to dziwne,ze nie zrobili tego lepiej,mogli dac jeden klucz do zamka,a jeden od stacyjki[br]Dopisany: 06 Sierpień 2008, 23:03 _________________________________________________a na forum mozesz znalezc to samo,poszukaj u mnie w profilu,uczestniczylem w takiej rozmowie kiedys :wink4:[br]Dopisany: 06 Sierpień 2008, 23:05 _________________________________________________maly OT ,na rozluznienie nerwow :wink4:http://pl.youtube.com/watch?v=bfman673sTw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem ten odcinek "Usterki" ale poszukam innego rozwiązania :naughty:

Aktualnie jestem w pracy ale będę się męczył wieczore to dam znać jakie efekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Audik jest po lifcie, więc nie będzie wkładki u pasażera.

Jak wróce do domu to będę się bawił z tym brązowym kabelkiem i masą - jaki kabel to masa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masę sobie weź z którego chcesz elementu karoserii byle dobrze stykała. Patrząc od przodu pompki będzie to lewa kostka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w lewej kostce będzie ów brązowy kabelek. Jak wróce do domu to idę do bagażnika, trochę będzie auto wyło ale jakoś to przeżyje - użyje stoperów :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz pneumatyczny zamek to sciagnij weza z pompki i dmuchnij w niego albo zassssssaj :naughty: silowniki powinny sie ruszyc przy drzwiach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie musisz miec stoperow,po przeciwnej stronie jest syrenka-odlacz jeden kabel i po klopocie,tylko nie zapomnij wpiac go z powrotem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za zainteresowanie, ale teraz do domu wróciłem i już nie robiłem z Audikiem. Jutro po południu będę robił to dam znać jakie efekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteście wielcy :>

Auto otworzone, czyli już się nim można poruszać z tym, że za każdym razem jak zamknę auto to muszę powtarzać czynności z rozpinaniem kostek w bagażniku.

Jak teraz mogę zaprogramować pilot z jednym kluczykiem? Tylko VAG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...