jogi1978 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Odrazu mówię, że takiego już kupiłem i nie wiem czy to jest normalne .Jak zaczynam jazdę na wstecznym z silnika jakby słychać głośne turkotanie diselka ,jak robie mocny skręt na cofaniu , natomiast cofając prosto lub na lekkim skręcie , jest ok. Jeśli można byłoby można opisać dzwięk silnika to podobny efekt można uzyskać jak sie wbije za wysoki bieg przy małej prętkości.[br]Dopisany: 06 Sierpień 2008, 20:17 _________________________________________________Mała poprawka .Teraz testowałem na luzie (Autko stoi). Zapaliłem furkę silnik hula ładnie do momentu jak skręcę maksymalnie w prawu lub w lewo i tuż na samym końcu możliwości skrętu osi ,silnik zaczyna turkotać o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 pewnie masz jakiś problem z pompą wspomagania kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jogi1978 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Też w pierwszej chwili tak myślałem ,ale chociaż nie wiem jak wyje niesprawna pompa wspomagania.to jednak słyszę, że to cały silnik jakby turkocze głośno. Dlatego piszę w dziale "silniki" ,a nie w "zawieszenia" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek_G 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Możlie, że przy max skręcie pompa wspomagania pompuje bardzo intensywnie i przez to silnik jest bardziej obciążony, a to z kolei objawia się zmianą w jego pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAWIDBORI 0 Opublikowano 6 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2008 no tez sie mi tak wydaje a czy pompa wydaje jakis dzwiek jak masz na maxa skret moze dolej plynu do wspomagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshi 0 Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Cześc! U mnie było to samo. To nie pompa tylko napinacz paska wielorowkowego. Przy max. skręcie pompa bardziej obciąża pasek. Po wymianie wszystko ustapiło. Koszt 240 w ASO. Za napinacz. Robota gratis u kumpla.. Pozdr. P.S. Znalazłem jeszcze przypadkiem na forum, że problemem może tez być sprzęgło alternatora: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_wspomaganie_a_sprzeglo_alternatora-t31158.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się