limal19 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 witam koledzy od jakiegoś czasu zawieszenie w mojej a4 z tylu skrzypi teraz się to nasiliło wiem ze na pewno do wymiany są osłony i odboje ale myślę ze to nie jest jedyna przyczyna skrzypienia mogą to być tuleje na belce , pytanie mam takie czy są one wymienne, czy może coś jeszcze oprócz tych rzeczy skrzypiec, ma ktoś z was schemat jak można wymienić te tuleje jeśli się da:naughty: i jaki jest koszt części bo za wymianę to ja się sam zabiorę :wink:
j4s2c2vr Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 U mnie skrzypią sprężyny, które ocierają o amorki. Pękły u nasady i są lekko pochylone, bo nie siedzą równo w gniazdach. Obecnie zaawansowane poszukiwania gwintu
limal19 Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 ummie tez sprężyna jest u nasady pęknięta odboje i osłony tez są do wymiany ale zastanawiają mnie tuleje na belce czy one tez nie są trachniete, i czy da rade je jakoś wymienić
darko Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 żadna filozofia z wymianą tulei,podnosisz auto z obydwu stron do góry,odkręcasz dwie śruby na tulejach-belka tyłem trochę opada i tuleje się wybija młotkiem bo i tak idą na złom, trochę gorzej z osadzeniem bo przydaje się ściągacz do tulei Jomax - wyposażenie warsztatów samochodowych autonarzędzia blokada blokady rozrządu ściągacze auto narzędzia diagnostyczne samochodowe urządzenia warsztatowe coś podobnego sobie zrobiłem i wymiana zajęła mi około 1h,zerknij na stare jak są zamontowane aby nowe były tak samo osadzone
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się