piotreq6 Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Witam, jakieś 2 miesiące temu kupiłem A4 B5, wszytko było niby ok, poza delikatnie falującymi obrotami na biegu jałowym. Po wyczyszczeniu przepustnicy i wykasowaniu błędów auto praktycznie nie przyśpieszało. Szarpało i ciągnęło bardzo nierówno. Jednak po pewnym czasie przypadłość ustąpiła, jednak autko i tak nie ciągnie tak jak powinno bo mam porównanie z autem z tym samym silnikiem tylko że wyłącznie z napędem na przednią oś, bo moja A4 jest w wersji Quattro. Autko zostało w międzyczasie zagazowane, i o dziwo na gazie przyśpiesza równo i płynnie , i czuć ze robi to znacznie szybciej i lepiej niż na benzynie . Jednak ze czasem zdarza się pojedyncze szarpnięcie jak by silnik przygasł, ale po tym autko dalej jedzie normalnie. Autko było podłączane do Vaga i wyskoczyły następujące błędy: 16891 - Idie control System RPM Higher Than Expected - P0507 - 35-10 Intermittent. 17953 - Throttle Valve Controller Maltfunction P1545 - 35-10 Intermittent. Proszę o jakąś pomoc i podpowiedzi pozdrawiam .
Labiel Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Q będzie gorzej przyśpieszać nić ośka nie mówiąc już o tym że jest chyba trochę cięższa. Co do szarpania: świece sprawdzane? Jaki mają kolor?
piotreq6 Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 To że Q będzie gorzej przyśpieszać od ośki to ja wiem, świece wymieniane były jakiś miesiąc temu na nowe na nowe platynowe BERU, stare miały kolor brązowy, nie wyglądały na to że są zalewne, bądź jakoś osmolone, wyglądały na ok.
Łukasz13 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Trzeba jakies logi zrobić najlepiej, błedy wskazują na jakis problem z przepustnicą, może tez być problem z nieszczelnościami w dolocie.
piotreq6 Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 W poniedziałek będzie wymieniona i zaadoptowana przepustnica, zobaczymy czy to coś pomoże. Ciekawym jest ze ostatnio auto nawet 2 bądź 3 razy porostu zgasło na świtała, tak jak by je coś mocno przydławiło aż do zgaśnięcia, na szczęście odpalało i jechało dalej. W innym temacie wyczytałem żeby jeszcze sprawdzić odmę oraz zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej, myślicie panowie że to dobry trop??
sawul Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Jak najbardziej.Logi zrób jak kolega wczesniej pisał.
piotreq6 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2013 Wymieniona została przepustnica, co spowodowało że obroty już nie falują, jednak głównym przyczyną zamieszania stał się przepływomierz, bo jego odczyty to był istny rollercoster, raz wysoko raz nisko na biegu jałowy, a przy max obrotach wartość była za niska. Został on zastąpiony przepływką z silnika TDI o dziwo autko odżyło, przyśpiesza i jedzie normalnie. Stąd moje pytanie bo stary miał numer 06A906461D a ten który został zainstalowany ma ten sam numer jedna końcowa litera to G lub L (nie pamiętam dokładnie bo to nie bylem podczas wymiany). W oryginalny przepływomierz uzyskuje wartość max 115-120, natomiast ten z TDI 125-130. Tak wiec moje pytanie jaka jest różnica pomiędzy tymi przepływomierzami i czy ten obecnie zainstalowany może zastąpić oryginalny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się