Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przepływomierz ?


alfuta

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie ! co się powinno stać po odłączeniu przepływomierza w 1,9 tdi_110. Osobiście nie zauważyłem żadnej różnicy, auto wydaje się że chodzi tak samo. Od jakiegoś czasu mam drgania całego auta i jeszcze nie doszedłem do źródła, wykluczam poduszki i wydech bo sprawdzone. Obroty na klimatronicu od 780 do 840 są wystarczające czy za niskie? Za pomoc z góry dzieki i POZDRAWIAM wszystkich co jescze nie śpią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co gdziesz czytałem to furka powina być słaba i zamulona, w sensie powinna być odczuwalna zmiana na gorsze :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może przepływomierz jest do bani i nie działa jak powinien. Auto mam od niedawna i pierwszego diesla to może dla mnie jest ok :idea: . Można sprawdzić te grubą rurę (przepływomierz) czy jest dobry? :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możnaby było podłączyć się Vag'iem i sprawdzić przepływ powietrza, normalnie powinno być coś w okolicach 340 (czegoś tam) a w trybie awaryjnym coś ok 500, chodzi mi o diagnostyke silnika oczywiście :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Dark79 za pomoc. W tygodniu wybieram sie do kumpla który ma interfejs obd2 i oprogramowanie, ale oboje za bardzo nie wiemy jak i co. Czy jest coś z lektóry, (jakaś instrukcja, jak podłączyć, kiedy podłączyć, kiedy wyłączyć, gdzie, co i kiedy nacisnąć itd ) co można byłoby wykorzystać na początek do nauki, czy wogóle jako laicy nie brać się za TO (ale kiedyś przecież trzeba). Można tam w programie popatrzeć i coś od razu zepsuć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postaram sie wysłać ci jakieś linki do stronek gdzie mozna troche poczytać o Vagu i jego nastawach, ale jak możesz to wejdz na AKP i tam coś powinieneś znależć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty na klimatronicu od 780 do 840 są wystarczające czy za niskie? Jakie są książkowe obroty biegu jałowego przy tym aucie, czy powinny tak skakać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w 1Z'cie obroty są na poziomie 840-860, u Ciebie troche za nisko schodzą, tak mi się wydaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytam jutro więcej - może coś znajde o tych obrotach i przepływomierzu. Na razie dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co gdziesz czytałem to furka powina być słaba i zamulona, w sensie powinna być odczuwalna zmiana na gorsze :wink:
to może przepływomierz jest do bani i nie działa jak powinien. Auto mam od niedawna i pierwszego diesla to może dla mnie jest ok :idea: . Można sprawdzić te grubą rurę (przepływomierz) czy jest dobry? :?:

_________________

odłącz wtyczkę od przepływomierza i przejedź się, powinno brakować mocy. Jeśli nie ma różnicy to moż być padnięty :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co gdziesz czytałem to furka powina być słaba i zamulona, w sensie powinna być odczuwalna zmiana na gorsze :wink:
to może przepływomierz jest do bani i nie działa jak powinien. Auto mam od niedawna i pierwszego diesla to może dla mnie jest ok :idea: . Można sprawdzić te grubą rurę (przepływomierz) czy jest dobry? :?:

_________________

odłącz wtyczkę od przepływomierza i przejedź się, powinno brakować mocy. Jeśli nie ma różnicy to moż być padnięty :wink:

właśnie wróciłem z parkingu - odłączyłem przepływomierz i się przejechałem. Na moje odczucie to NIC, żadnej różnicy - moc wydaje się być taka sama. Kojarze teraz fakty, od jakiegoś czasu wydawało mi się że stracił na mocy, ale tłumaczyłem to sobie tym - człowiek przyzwyczaił się już i znów mało pod nogą. Narazie to tylko takie tam gadanie nie fachowca, w tygodniu jadę jak już wspominałem na VAG-a. Odezwę się jak będę coś wiedział więcej. ale mile widziane dalsze wskazówki. Dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie wróciłem z parkingu - odłączyłem przepływomierz i się przejechałem. Na moje odczucie to NIC, żadnej różnicy - moc wydaje się być taka sama. Kojarze teraz fakty, od jakiegoś czasu wydawało mi się że stracił na mocy, ale tłumaczyłem to sobie tym - człowiek przyzwyczaił się już i znów mało pod nogą. Narazie to tylko takie tam gadanie nie fachowca, w tygodniu jadę jak już wspominałem na VAG-a. Odezwę się jak będę coś wiedział więcej. ale mile widziane dalsze wskazówki. Dzieki i pozdrawiam

jezeli nie ma roznicy w mocy przy odlaczonej przeplywce to na 99% jest do wymiany.

VAG pokaze Ci to jak na talerzu ..... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!! podłączyłem VAG-a i już. 575- ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania- błąd sporadyczny i 553- przepływomierz masowy powietrza G70- przerwa lub zwarcie do masy- błąd sporadyczny. Wykasowałem te błędy i już, Ale czy jest już dobrze i przepływomierz jest sprawny, czy tylko wykasowałem znacznik uszkodzenia urządzenia ? tego nie wiem. Co to znaczy wykasować błędy- wyskakują one podczas normalnej pracy z jakiegoś tam niewiadomego powodu ? Z góry dzięki za pomoc i wyjaśnienie zagadnienia. Pozdrawiam Andrzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!! podłączyłem VAG-a i już. 575- ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania- błąd sporadyczny i 553- przepływomierz masowy powietrza G70- przerwa lub zwarcie do masy- błąd sporadyczny. Wykasowałem te błędy i już, Ale czy jest już dobrze i przepływomierz jest sprawny, czy tylko wykasowałem znacznik uszkodzenia urządzenia ? tego nie wiem. Co to znaczy wykasować błędy- wyskakują one podczas normalnej pracy z jakiegoś tam niewiadomego powodu ? Z góry dzięki za pomoc i wyjaśnienie zagadnienia. Pozdrawiam Andrzej.

bład 575 - zapieczone kierownice turbiny lub zaworek N75 do wymiany.

553 -G70-prawdopodobnie przy wymianie filtra powietrza ktos wyjal wtyczke na pracujacym silniku i blad zostal ........ skasuj i powinno byc dobrze ... ale zrob testy podczas jazdy bo moze przeplywka zdycha i trza ja zmienic.......... :twisted: dosyc czesto padaja w AFN'ach ..... ale jak pisales wczesniej ze nie ma roznicy w mocy przy odpietej przeplywce to pewnie tez jest do wymiany ..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bład 575 - zapieczone kierownice turbiny lub zaworek N75 do wymiany :?: .

Co to za kierownice turbiny ? czy chodzi o turbinę "TURBO- doładowanie) ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za kierownice turbiny ? czy chodzi o turbinę "TURBO- doładowanie) ?

Pozdrawiam

Tak , chodzi o turbinke :)

A kierownice zapiekają zazwyczaj jak uprawia się PSJ czyli piz*owaty Styl Jazdy.Od czasu do czasu warto przemuchac turbinke :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za kierownice turbiny ? czy chodzi o turbinę "TURBO- doładowanie) ?

Pozdrawiam

Tak , chodzi o turbinke :)

A kierownice zapiekają zazwyczaj jak uprawia się PSJ czyli piz*owaty Styl Jazdy.Od czasu do czasu warto przemuchac turbinke :wink:

moja rada do turba, od spodu w turbo wchodzi dzwignia, wez jakąś żabke, w sensie klucz, i poruszaj troche tą dzwignią, dzwignia ta jest od łopatek ,może to coś pomoze, a co do N75, wyciąg go z furki, podłącz +12 i zobacz czy działa, jak się nie odzywa to jest padnięty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozruszaj turbo jak kolega wyzej pisał a poznie rura 2-70-3-110-4-140 a jak nie pomoze to turbo do czyszczenia :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2-70-3-110-4-140

a nie lepiej do pierwszego odcięcia i zmiana biegu, wskocz na autostrade i gaz do podłogi na każdym biegu oprócz 1ki :mrgreen: :mrgreen: jak kupiłem auto to była tragedia, 3000 i mi auto muliło, jakies dziwne odcięcia podczas wyprzedzania, wszyscy mi mówili, przepływka , N75, troche sie podłamałem, przepływke rozebrałem, wyczyściłem wacikami i benzyną, N75 przednuchalem powietrzem później WD40 w końcówki i podlanczanie i rozłanczanie,zaczoł płynnie chodzić, a na końcu łopatki od turbo, troche poruszałem i pomogło, jak narazie autko odżyło całkiem inna jazda, ale oczywiście czasami mu nie żałuje i je troche przeciągne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2-70-3-110-4-140

a nie lepiej do pierwszego odcięcia i zmiana biegu, wskocz na autostrade i gaz do podłogi na każdym biegu oprócz 1ki :mrgreen: :mrgreen: jak kupiłem auto to była tragedia, 3000 i mi auto muliło, jakies dziwne odcięcia podczas wyprzedzania, wszyscy mi mówili, przepływka , N75, troche sie podłamałem, przepływke rozebrałem, wyczyściłem wacikami i benzyną, N75 przednuchalem powietrzem później WD40 w końcówki i podlanczanie i rozłanczanie,zaczoł płynnie chodzić, a na końcu łopatki od turbo, troche poruszałem i pomogło, jak narazie autko odżyło całkiem inna jazda, ale oczywiście czasami mu nie żałuje i je troche przeciągne

nie wiedzialem ze w 90konnym sa łopatki w turbo ale moze sie myle :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...