Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa paliwa


domestos

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam na wykończeniu pompę paliwa i stąd moje pytanie? Czytałem ze jest możliwość założenia wydajniejszej pompy jak walbro 255 lub bosch 044 i chciałem się dowiedzieć z jakimi zmianami wiąże się założenie takowej pompy. Czy coś trzeba rezać cz podchodzi p&p?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmien sam wklad w pompie i bedziesz zadowolony, koszt ok 100 zeta po rabatach + troche czasu

Spoko a może masz jakieś namiary gdzie można dostac takowy wkład

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też kupiłem taki tani wklad. Niby działa, ale jest znacznie glośniejszy niż orginał. Parametry te same - tzn 4bary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej ori ale cena powala,ja kupiłem z tego linku firmy MTM. jak narazie bardzo cicho pracuje

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalozylem ENERGY w kazdym Inter Carsie mozna kupic takowy wklad, nie pamietam numeru

Chodzi tak samo jak oryg, slyszalem opinie rozne, jedni chwala jedni nie, koles ktory pracuje w sklepie mowil ze jest dobra dlatego wzielem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A macie może nr części?

---------- Post dopisany 17-11-2013 at 00:51 ---------- Poprzedni post napisany 15-11-2013 at 09:35 ----------

W ic bez nr nie znajdą tego wkładu bo w katalogach maja tylko same pompy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie chcę zakładać nowego tematu więc podepnę się tutaj

No więc tak. Ostatnio wymieniałem pompę paliwa. Zastanawia mnie w jakiej pozycji powinien być umocowany koszyk tj. po której stronie ma być złącze zasilające na wierzchu (najlepiej na której godzinie). I jeszcze jedna rzecz. Od pompy odchodzi przewód. Wychodzi z koszyka i jest długości ok. 40cm i luzem leży w baku. Nie wiem do czego on służy i czy powinien być zanurzony w paliwie czy nie.

A główny problem jest taki że podczas hamowania pompka lekko zabuczy tak jakby paliwo uciekało i pompa łapała powietrze. Tylko dziwne bo zaczyna się to dziać przy 1/3 paliwa w baku. Dolałem do połowy i problem ustał do czasu aż znowu poziom paliwa lekko spadł. Czy to jest wina złego zamocowania koszyka czy może ten przewód powinien w innym miejscu się kończyć czy to jest wina po prostu pompy?

Jakieś pomysły? Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie ten temat bo wymieniłem wkład i nadal auto słabo pali jwk by się zalewalo ale buczenie ustalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie czasem szarpie na zimnym, później jest ok.

Też zastanawiałem się czy to nie pompa, ale po logach jest ok.

Cały czas myślę czy to nie filtr paliwa, a ciekawe czy wymieniany od nowości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wymieniłem filtr i widzę znaczącą poprawe. Choć wcześniej wymieniałem ale widocznie tamten był trefny. Kumpel z serwisu skody namierzyl mi nr. Oryginału i po tym znalazłem.

---------- Post dopisany at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany at 23:38 ----------

Uwaga w katalogach intrcars podaja zły filtr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...