Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Ciężko pracujące wspomaganie po regeneracji maglownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów. Mam problem jak w temacie, musiałem zregenerować maglownicę, szlag trafił uszczelnienia, zanim wyjąłem magiel jedynym problemem był uciekający płyn, po wyjęciu, regeneracji w serwisie, zamontowaniu i przepłukaniu układu oraz zalaniu go FeBi zielonym kierownica pracuje dość ciężko i nie odbija mi przy zakrętach co było oczywiście prawidłowe przed regeneracją. Dodam że wcześniej zalany miałem chyba czerwony lub poprzedni właściciel wymieszał płyny. Skowyty pompy były słyszane tylko przy braku płynu, ale tego później pilnowałem i pompa chodziła raczej w porządku. Pytanie moje brzmi czy jest jakaś regulacja pracy maglownicy, gdzieś spotkałem się z opinią że jest śruba która za to odpowiada, jeśli tak to gdzie ona jest umieszczona, Po regeneracji pompa chodzi ciszej na zakrętach, nie ma skowytu mimo to jak widać są problemy. Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc

Opublikowano

U mnie po regeneracji maglownicy było super, kierownica cichutko i leciutko chodziła.

Teraz... po tygodniu... zaczęła mi ciężko chodzić.

Czyżby to również był problem z dokręceniem śruby?

Jeśli tak to gdzie ją się dokręca? Od spodu pod autem czy pod kolumną kierowanicy w środku?

Dzięki

Opublikowano

Często się zdarza że po regeneracji tak jest :) nie każdy fachowiec umie naprawic przekładnię.

Myślę że powinno wystarczyc popuścić tą śróbę :)

śróba jest w środku komory silnika pod dekielkiem :)

Opublikowano

dodam,ze nie wolno jej za bardzo luzowac bo beda stuki :wink4:

Opublikowano

dodam,ze nie wolno jej za bardzo luzowac bo beda stuki :wink4:

Dlatego dobry mechanik się kłania :) bo może się okazać jeszcze że została żle naprawiona :)

Opublikowano

Wąski, a podesłałbyś zdjęcie gdzie ta śruba jest.... :evil:

Opublikowano

Witam ponownie

Poluzowałem śrubę i kierownica już lekko chodzi :>

Powiedzcie mi tylko czy ona się sama nie będzie przekręcała bo jest trochę luźna? W sumie ma na końcu coś gumowego ale nie wiem czy to utrzyma.[br]Dopisany: 12 Sierpień 2008, 18:39 _________________________________________________W końcu pojechałem do mechaniora i odpowiednio mi wyregulował śrubę i ją zaklinował.

Mimo to po tygodniu jazdy mam wrażenie że znowu kiera ciężko chodzi :chytry:

Myślicie że może to być znowu regulacja śruby czy może zregenerowana maglownica coś nie wyrabia?

Opublikowano

Sama sróba się raczej nie dokręciła :gwizdanie: myślę że coś z przekładnią .Tacy u nas są fachowcy :evil:

Podjedz do tego mechanika dla pewności sprawdzenia śróby

Opublikowano

A właśnie że sie odkreci.. od wibracji itd.. należało by to teraz zapunktować tak żęby lekko się nie kręciło..

to oczywiste ale nikt chyba nie dokręci i tego tak nie zostawi bez zabezpieczenia

Opublikowano

odgrzewam, mam pytanie gdzie dokładnie znajduje się ta śruba, u mnie jest tak sytuacja że po regeneracji magla, wymianie pompy na nowy oryginał, o zbiorniczku i płynie nie wspomne nadal ciężko chodzi kiera, nic nie wyje, płyn nie ucieka, po reg magla przez tydzień było git, potem znowu ciężko, gdzie dokładnie znajduje sie ta śruba od spodu auta czy od góry gdzieś pod aku czy koło serwa, w podanym linku nie jest to sprecyzowane albo ja jestem ślepy,

pozdrawiam

Opublikowano

A ja z koleji mam stuki i chciałem ją dokręcić i jeśli to tak na klucz 18 dostępna z kanału to chyba trzeba czołg żeby ją ruszyć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...