Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] NOWE WTRYSKI I JESZCZE GORZEJ


jawoks

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

autko mi kopcilo na czarno podczas przyspieszania i spalanie bylo dosc duze 8-9l. Postanowilem zmienic wtryski i dostroic kompa z nadzieja wzrostu mocy i redukcji dymu i spalania.

Zalozylem wtryski od afn, autko jeszcze bardzie kopci na czarno,ale jakby lepiej sie zbiera. Bylem u goscia w celu dostrojenia ale on po wyjeciu sterownika i sprawdzeniu go stwierdzil ze autko ma chipa. Nic nie zmienil. Ja mialem nadzieje ze dostroi mi go tak jak np. kat wtrysku itd.

Co robic??

Niedlugo bede w Warszawie tzn za tydzien, prosze o namiary do jakies firmy ktora mi zrobi vaga,logi i doprowadzi autko do porzadku!!!

dzieks

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co robic??

zmien tunera ... :wink4:

BTW ... skad teoria ze dymienie to wtryski ... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe wtryski=wiecej paliwa, o wiekszym cisnieniu... wiadomo ze bedzie wiecej kopcil.... trzeba motorowni wiecej powietrza dolozyc(czyt. podniesc cisnienie doladowania) i bedzie cool.. a moze jest dolot nieszczelny... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowilem zmienic wtryski i dostroic kompa z nadzieja wzrostu mocy i redukcji dymu i spalania.

Nowe wtryski tylko wyolbrzymily prawdziwe problemy :tongue4:

Nowe wtryski=wiecej paliwa,

Jesteś pewny?? :mysli: Bo wydaje mi sie, ze nowe wtryski to optymalizacja poprawnych parametrow wtysku. W tym przypadku doprowadzily do powiekszenia negatywnych objawów właśnie w zwiazku ze swoimi najlepszymi parametrami fabrycznymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowilem zmienic wtryski i dostroic kompa z nadzieja wzrostu mocy i redukcji dymu i spalania.

Nowe wtryski tylko wyolbrzymily prawdziwe problemy :tongue4:

Nowe wtryski=wiecej paliwa,

Jesteś pewny?? :mysli: Bo wydaje mi sie, ze nowe wtryski to optymalizacja poprawnych parametrow wtysku. W tym przypadku doprowadzily do powiekszenia negatywnych objawów właśnie w zwiazku ze swoimi najlepszymi parametrami fabrycznymi.

nowe wtryski to przede wszystkim powrot do poprawnych paramterow wtrykiwanych dawek zarowno w zakresie ilosci jak i jakosci - czyli prawidlowosci rozpylenia ( kierunek i wielkosc strumieni)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładając nowe wtryski to powrót to właściwych parametrów, ale

zakładając mocniejsze wtryski, bedzie dymił i tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładając nowe wtryski to powrót to właściwych parametrów, ale

zakładając mocniejsze wtryski, bedzie dymił i tyle :)

o wiekszym wydatku :tongue4:

wtedy trzeba sie pobawic mapami i odpowiednio dopasowac sterowanie wtryskami do ich wydajnosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,mialem podobny problem,(AHU) kombinowalem na wszystkie strony i okazalo sie ze moja glowica jest zjechana na maxa a i pierscionkom sie dostalo,autko w tej chwili jest naprawiane.

Moze sprawdz najpierw cisnienie w cylindrach a pozniej sie dalej zastanawiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojej czy to reguła ze po wsadzeniu wiekszych wtrysków auto zawsze bedzie kopcić? nie da sie ustawić tego programem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojej czy to reguła ze po wsadzeniu wiekszych wtrysków auto zawsze bedzie kopcić? nie da sie ustawić tego programem?

tak ...

da sie [jesli masz na mysli soft w ECU] ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...