Marynarz____ Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Tak jak w temacie powiedzcie mi gdzie znajduje się czujnik, który mierzy temperaturę w kabinie i na podstawie tego ustawia klimatronic?
dawid2300 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Przy klimatroniku masz takie jak by kratki Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
jakubekk Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 nad wyświetlaczem siły nadmuchu wentylatora, ale z tego co ja się orientuje to jest kilka takich czujników
Madbar Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 nad wyświetlaczem siły nadmuchu wentylatora, ale z tego co ja się orientuje to jest kilka takich czujników Czujniki zdaje sie są również przy kratkach wylotowych powietrza, żeby klimatronic wiedział, jaką temeperaturę ma powietrze, które tymi kratkami wylatuje...
dobry_k Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Podepne sie pod temat i też zapytam o to czemu klimatronik raz dmucha cieplym a po pewnym czasie dlucha zimnym powietrzem, po podwyzszeniu temp o jeden stopien zaczyna znowu dmuchac cieplym powietrzem i po pewnym czasie znowu leci chłód ?
Marynarz____ Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Opublikowano 3 Marca 2014 Podepne sie pod temat i też zapytam o to czemu klimatronik raz dmucha cieplym a po pewnym czasie dlucha zimnym powietrzem, po podwyzszeniu temp o jeden stopien zaczyna znowu dmuchac cieplym powietrzem i po pewnym czasie znowu leci chłód ? Też drążyłem ten temat. Po pewnym czasie dmuchania ciepłym, w kabinie "robi się" taka temp. jaką masz ustawioną na klimatronicu i jakby dalej dmuchał ciepłym to byś miał wyższą niż ustawiłeś, więc przestaje dmuchać ciepłym i "dodmuc**je" Ci chłodniejszego.
GreGoriO Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Dlatego nazywa się klimatronic. W klimie manualnej musisz sam regulować temperaturę. Zimno/ciepło, odczucia subiektywne. U każdego inny próg.
dobry_k Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 ale mam wrażenie ze u mnie po ogrzaniu kabiny zaczyna dmuchac stosunkowo zbyt mocno zimnym powietrzem, skoro ustawiam 21 stopni to niech leci 21 a po nagrzaniu zmniejsza sie predkosc wiatraków, ale co zauwazylem ostatnio to to ze po ogrzaniu kabiny zaczelo leciec chlodne powietrze z nawiewów spod szyby i kokpitu, natomiast na nogi lecialo cieplo, wiem ze cieplo idzie w gore ale to zimne powietrze z nawiewiu potrafi juz oslabiać ;/
dobry_k Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Hmm nowy skrót na dziś TTTM, szkoda, liczyłem na to że skoro jest climatronik to jest po to aby trzymał temperaturę taka jaką mu zadałem a nie balansował jak sinusoida ze średnią np. 21, pozdro
GreGoriO Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Wydaje mi się że wskazania są poprawne, po prostu nasz organizm inaczej reaguje. Musiałby ktoś wyprówać jakimś porządnym termometrem, czy to nasze odczucia czy winny producent
Marynarz____ Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Opublikowano 3 Marca 2014 ale mam wrażenie ze u mnie po ogrzaniu kabiny zaczyna dmuchac stosunkowo zbyt mocno zimnym powietrzem, skoro ustawiam 21 stopni to niech leci 21 a po nagrzaniu zmniejsza sie predkosc wiatraków, ale co zauwazylem ostatnio to to ze po ogrzaniu kabiny zaczelo leciec chlodne powietrze z nawiewów spod szyby i kokpitu, natomiast na nogi lecialo cieplo, wiem ze cieplo idzie w gore ale to zimne powietrze z nawiewiu potrafi juz oslabiać ;/ Na nogi daje ciepłem a u góry zimnym właśnie żeby trzymać temperaturą zadaną na klimatronicu. Mi któryś z kolegów powiedział żeby zrobić taki test: jak zacznie dmuchać zimnym to otworzyć drzwi i sprawdzić czy spowrotem zacznie dmuchać ciepłym. Jeśli tak to wszystko w porządku.
GreGoriO Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 To chyba moje słowa... Dlatego piszę o odczuciach subiektywnych. To tak jak z temp. Na dworze. Kiedy latem ochłodzi się z 25-30 st do 15. Wkładamy ciepłe swetry. Gdy z kolei zimą ociepli się z 0-10 do 15 st C. Wydaje nam się, że jest upał. Dlatego uważam , że działa to poprawnie. Aczkolwiek z chęcią zobaczyłbym test TERMOMETRU
jakubekk Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 VAGa podłączałeś? Może któraś z klap świruje i działa tylko w skrajnych pozycjach. Jeśli błędów nie będzie to mimo wszystko możesz zrobić adaptację klap
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się